Oldalak

2011. augusztus 19., péntek

11. Rész - Attila herceg megmentése

Attila a WCn: Oké… Az van most, hogy kicsit bajban vagyok, hogy már nincsenek csapatok. Kell még egy szövetséges Réka mellé. *gondolkodik* Ivett szóba se jöhet, Noémi őrült… Marad a Gáborakármi. *fanyarogva* De nehéz lesz tettetni, hogy kedvelem… NEM KEDVELEM! *ordít*
Gábor a WCn: Tök vicces, most már mind az 5-en egy bungalóban alszunk… *nevet*

Másnap reggel 7 óra - a bungalóban.

Attila: *halkan felkel az ágyából, odamegy Gáborhoz, megböki* Pszt… Mondom psztt… MONDOM PSZT!!!!
Gábor: Anya még túl korán van… *nyávog*
Attila: Grrr… *pofon vágja Gábort*
Gábor: Ki? Mi? Hol?
Attila: Csend már! *suttogva*
Gábor: Mi van?
Attila: 10 perc múlva legyél a mólón, beszélnünk kell.

10 perc múlva – a mólónál.

Gábor: Na mi van? Megijesztetted szegény Mr. Puhabubut.
Attila: Az hogy… Micsoda?? Az meg kicsoda? *ijedten*
Gábor: A mackóm… Jaaaa, senki… *kínosan*
Attila: Muszáj szövetkeznünk. A lányok 3-an vannak, mi pedig csak 2-en. Ezt ők is észreveszik nemsokára és kidobnak mind2tőnket.
Gábor: De eddig is 2-en voltunk… *furcsán*

Cirip-cirip-cirip.

Attila: De eddig szükségük volt ránk, a csapatok miatt. Most, hogy nincsenek csapatok, már nem. Szóval? Fiú szövetség?
Gábor a WCn: Attilával veszélyes szövetkezni…
Attila: Kapsz egy csomag fánkot… *sóhajt*
Gábor a WCn: …de nem lehet visszautasítani. *nevet*
Gábor: Benne vagyok. *kezet fog Attilával* Amúgy igazad van, a lányok biztos észreveszik ezt hamaroson. Elég pengék. *mosoly*
Attila:  Na menjünk reggelizni, lehet van valami ehető. *elindulnak Gáborral*

Eközben a bungalóban.

Ivett: Na jó, melyik bunkó vette el a hajkefémet? *idegesen*
Noémi: *haját fésüli* Micsodát? *ijedten*
Réka: De Noémi, azzal fésülöd a hajad! *rámutat Noémire*
Noémi: *eldobja a fésűt, pont fejbe dobja Ivettet* Nincs rá bizonyítékotok! *sikolt*
Ivett: A FEJEM! *ordít*
Noémi: Réka volt! *Rékára mutat*
Ivett: ÁÁÁÁ!!!! *ráugrik Rékára*
Réka: ÁÚÚÚÚÚ! *ordít* DE NOÉMI VOLT AZ! *ráugrik Noémire*
Noémi: Na jó, végetek! *elkezdenek mind3an verekedni*

10 perc múlva – a kantinban.

Gábor: Hmmmmm… Palcsi-palcsi-pacsliiiiii! *énekel*
Attila: Gábor állj már le…
Gábor: De imádom a palacsintát! *nevet*
Attila: *ránéz a palacsintákra* Izé, ebben köröm van…
Gábor: Mégis ez alatt mit értesz???
Attila: Őőőőő… Neked adom.
Gábor: ÁÁÁÁ!!! PALCSIIII! *ordít, megeszi a palacsintákat*
Attila a WCn: Én értékes vagyok… Gábor meg pótolható, ha meghal a kajában…*bunkón*
Leó: *bejön az ajtón* Reggelt! Többiek? Ki akarnak maradni a mai szuper próbából? *nevet*
Attila: Mikor azt mondod, hogy szuper egy feladat, majdnem meghalunk. *ijedten*
Leó: Dehoooogy! Azt a fantasztikus jelenti…*nevet*
Attila: Huh… *megkönnyebbülve*
Leó: A szuper csak életveszélyes. *gonoszan*
Gábor: Akkó’ jó, megnyugodtam.
Attila: Miért van nálad üvegcsizma? *Leónak*
Leó: A mai próbához tartozik. Amelyik fiúra illik, az lesz a herceg.
Attila a WCn: Vagyis ÉN!
Gábor a WCn: Mindig is azt akartam, hogy hercegnek szólítsanak! *csillogó szemek* A falumban én voltam a kukoricakirály. *büszkén* Mondjuk, lehet csak azért, mert csak én indultam a versenyen…
Leó: Gábor, előbb próbáld fel te.
Attila: Pfff…
Gábor: *leveszi a cipőjét*

Közben bejön az étkezőbe Réka, Ivett és Noémi.

Ivett: *ránéz Gábor lábára* Itt van a nagylábú! *nevet*
Réka: A hiányzó láncszem! *röhögő görcs*
Gábor a WCn: A lábaim mindig is nagyok voltak…
Noémi: *fellöki Ivettet és Rékát*
Gábor: Nem megy fel…
Leó: Nem csodálom… *nevet*
Ivett, Réka: *felállnak* Mi a feladat?
Attila: Akire ráillik az üvegcsizma, az lesz a herceg. Na ide vele! *kitépi Gábor kezéből, próbálja felhúzni a lábára*
Réka: Szerintem neked se jó…
Attila: DEHOGYNEM! *ordít* Fel megy…*felhúzza a lábára* Kééész! *nevet, megreped a csizma*
Leó: Gyorsan vedd le, mielőtt széttörik. *nevet* Szóval Attila lesz a herceg.
Mindenki: Pfff…
Réka a WCn: Vajon hol vették azt az üvegcsizmát? Nekem is kell egy olyan! *nevet*
Noémi a WCn: Az én Cuncimnak kellett volna a hercegnek lennie…*szomorúan*
Noémi: *Gábornak* Nem baj, nekem te vagy a herceg. *csillogó szemek*
Attila: Hmmm…
Attila a WCn: Noémi még veszélyes lehet a szövetségre… De van egy tervem…*gonoszan*
Leó: Oké, 20 perc múlva mindenki legyen a mólónál. *mosoly* Attila te már most gyere.
Attila a WCn: Én lettem a herceg… Csak nem lesz nekem olyan nagy feladatom. *mosoly*

20 perc múlva – a mólónál.
Attila egy 40 méteres toronyban van, herceg ruhában. A többi versenyző hercegnő ruhában van.

Attila a WCn: ???? ILYEN MAGASBAN? *ordít*
Gábor: *Leónak* Hé haver… Nekem miért nem herceg ruha van?
Leó: Bocsi, de csak 1 van… Szóval te kénytelen leszel a hercegnő ruhában lenni. *nevet*
Ivett, Réka: *röhögő görcs*
Noémi: *lecsapja Ivettet és Rékát*
Leó: A hercegnők feladata, kimenteni a herceget a toronyból. A hercegnek meg nem szabad hagynia, hogy kiszabadítsák. Mind a 4 hercegnőnek egy lehetősége van. A nyertes védettséget kap. *mosoly* Ki kezdi? Mondjuk Noémi?
Noémi: De jó, de jó! *nevet, odamegy a toronyhoz* Őőőő… Erre kell felmásznom?
Leó: Pontosan…
Gábor a WCn: Ez most komoly??? Én is hercegnő ruhában vagyok? *idegesen* Mondjuk ez a zöld szín megy a szememhez… Vagyis… EZ MOST KOMOLY???
Noémi: *elkezd felfele mászni, már a torony felénél van*
Attila a WCn: Muszáj volt valamit tennem…
Attila: Tessék Noémi egy kis segítség. *ledob Noéminek egy kötelet* Majd felhúzlak.
Noémi: Jaj köszi! *mosoly, megfogja a kötelet*
Attila: *elengedi a kötelet* Hopsz! Csúszik…
Noémi: *leesik* ÁÁÁÁ A HAJAM!
Réka: Jól vagy?
Noémi: Persze, persze… Puhára estem.
Ivett: *kibújik Noémi alól* Ennek örülök…
Leó: Hajrá Ivett… Mehetsz is! *nevet*
Ivett a WCn: Utálom ezt az embert… Meg az összes többit…
Ivett: *elkezd mászni*
Gábor: Ivett jó a tangád!
Ivett: MI? *eltakarja a kezével a seggét* NEEEE! *leesik*
Gábor a WCn: *röhögő görcs*
Attila: *röhögő görcs*
Réka a WCn: *röhögő görcs*
Noémi: Hogy te mennyire okos vagy Cunci! *átöleli Gábort*
Ivett: *idegesen* Gábor gyere csak ide!!!!
Gábor: ŐŐŐŐ… Inkább mászok én! *elkezd mászni*

ROBBANÁS!

Gábor: ÁÁÁÁÁÁ!!!! *elrepül*
Leó a WCn: Tudtam, hogy az a TNT még jó lesz valamire! *gonosz kacaj*
Noémi: NEEEEE CUNCI! *elkapja Gábort*
Gábor: Huh köszi… Őőőő Noémi leraknál?
Réka: Már csak én vagyok? Én nem akarok meghalni…*elkezd mászni*
Noémi: *nézi Rékát* Úgy látszik minden csapdát elhasználtunk mi…
Ivett: Ez nem ér! *idegesen*
Gábor: Ivett, nem te robbantál fel… *fogja a fejét*
Attila: *magában* Neee, mindjárt ideér!
Réka: Ez az! Már csak pár méter, már látom Attilát. *nevet*
Attila a WCn: És akkor beugrott!
Attila: *puszit küld Rékának*
Réka: Mi? *elengedi a falat* NE MÁR! *leesik*
Attila a WCn: *röhögő görcs* MUHAHAHAHAHHAHA!
Leó: Akkor úgy látszik a nyertes…
Attila: *kiugrik a toronyból* ÉN! *kitépi Leó kezéből a koronát, felveszi* A védettség az enyém! *gonoszan*
Gábor a WCn: Jó ötlet volt, Attilával szövetkezni. Mert gonosz! Maga a gonoszság! *mosoly*
Ivett a WCn: GRRRR! Ez a gyerek… Gábor után ő lesz a következő, akit kiiktatok!
Leó: 1 óra múlva legyetek a kiszavazó helyen! 
Réka, Leó, Gábor, Ivett: *elmennek*
Attila a WCn: És kezdetét vette a Noémit kiiktatni hadművelet! *gonoszan*
Attila: Noémi egy kicsit itt maradnál? Szeretnék neked valamit mondani.
Noémi: Persze, de gyorsan. Hajat kell mosnom! *nevet*
Réka: *magában* Ez meg mit akar Noémitől? *elbújik az egyik fa mögé*
Attila: Tudod Gábor mindig gonosz veled…
Noémi: Dehogy is… Ő mindenkivel ilyen.
Attila: Őőőő… ja persze. De szerintem te nagyon klassz vagy és… *megcsókolja Noémit*
Réka: AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! *elrohan*
Noémi: Úristn mit tettem! *elfut*
Attila a WCn: Tökéletes. Réka látta az egészet. *nevet*

1 óra múlva – a kiszavazó helyen.

Réka a WCn: Elmondtam Ivettnek, hogy mit csinált Noémi. Ez a csajoknál elsőszámú szabály, hogy nem csókoljuk meg más pasiját. Vagyiiiss, nem csókolunk meg mást, ha járunk valakivel… Szóval az egyiknek befellegzett.
Leó: Ez a mai nap… Mindenkinek nagy esélye van kiesni.
Attila: Khmmm…
Leó: Kivéve Attilának, aki ma védett… Itt is a mályvacukrod. *odadobja Attilának*
Attila:  Haha… *nevet*
Leó: Réka, te majdnem már beértél a célba.
Réka: Ehhez nem fűzök semmit.
Réka a WCn: Noémire szavaztam, ez egyértelmű.
Noémi a WCn: Viszlát, Réka!
Leó: De mégis bent maradsz… Itt a mályvacukrod.
Réka: Jaaaaj, köszönöm. *mosoly*
Leó: Gábor, te meg hogyan nem vetted észre a TNT?
Gábor: Észrevettem, csak nem tudtam mi az…
Ivett: Rá volt írva nagybetűvel, hogy TNT…
Ivett a WCn: Gáborra szavaztam. Utálom. *bunkón* Nem érdekel, hogy mit mondott Réka.
Leó: Tessék, itt a mályacukrod Gábor.
Gábor: Juppiiiii. *bekapja a mályacukrot*
Leó: És kié az utolsó mályacukor? Ivett te bedőltél Gábornak…
Ivett: Őőőőő… Direkt csináltam. *bizonytalanul*
Gábor a WCn: Ivett fúúú az a csaj! *sípolás, sípolás*
Leó: Noémi, te pedig gonosz voltál a lányokkal… És megcsókoltad Attilát…
Noémi: Nem fűzök hozzá semmit…
Leó: Kié az utolsó mályvacukor? Noémi vagy Ivett? Ivett vagy Noémi?
Attila a WCn: Pápá Noémi! *puszit küld*
Leó: Ivett! Tied az utolsó!
Gábor: Mi???
Ivett: Egyértelmű.
Réka a WCn: Noémi megérdemelte. *mosoly*
Attila:  Szia Noémi! *gonoszan*
Réka, Ivett: *Attilának* Téged nem is izgat, hogy kiesik??? *meglepődve*
Attila:  Miért érdekelne? Na megyek, élvezem a bajnokok zuhanyát. *gonoszan, elmegy*
Gábor: Sajnálom Noémi…
Noémi: Jaj ne sajnáld… Nyerj helyettem is! HELYETTEM IIIIIIS! *megcsókolja Gábort, majd felfut a hajóra* Viszlát Gábor! Én várni fogok rád! VÁRNI FOGOK! MUHAHAHAHA! *őrülten*
Gábor a WCn: Végre elment Noémi! *nevet* Mondjuk, kicsit már hiányzik…

10 perc múlva.

Réka a WCn: Attila túl messze ment… Ezért a samponját kicseréltem a WC vízre… Tudjátok milyen az? Ne menj a WC-re sose Gábor után! *nevet*

A tusolónál.

Attila a tusoló alatt: Sálálááááá! Szuper nap… *gonoszan* Na megmosom a hajamat is. *a fejére nyomja a sampont* EZ MEG MICSODA????? NEEEEEEE!!!!!! *ordít*



FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése