Oldalak

2011. augusztus 22., hétfő

12. Rész - Vakbizalom

Attila a WCn: Minden jól megy… *gonoszan* Így biztosan benne leszek a végső 3-ban.
Gábor a WCn: Úristn! Benne vagyok az utolsó 4-ben. *izgatottan* Nem gondoltam volna, hogy idáig eljutok. De ha már itt vagyok, nyerhetnék is. *nevet*
Ivett a WCn: Az utolsó 4… Mindenki tudta, hogy ez lesz. Mégis ki más nyerhetne rajtam kívül? Maradt egy paraszt, egy hercegnő és egy bunkó… Akár most is ideadhatnák a pénzt… *gonoszan*
Réka a WCn: Vajon milyen kínzásokat talál majd ki nekünk megint Leó?
Attila a WCn: Mi nem fog hiányozni? Tuti a kaja.
Ivett a WCn: A kaja.
Réka a WCn: Káros. *hadonászik a kezével*
Attila a WCn: Ocsmány. *öklendezik*
Ivett a WCn: Annál még Réka is jobbat csinál.
Gábor a WCn: A kaja? Nekem bejött. *mosolyog*
Réka a WCn: És szobák?
Attila a WCn: Láttátok a bungalónkat?
Ivett a WCn: Még a putri is jobb nála…
Attila a WCn: Mi fog hiányozni? *röhögő görcs*
Réka a WCn: Hiányozni??? ÚRISTEN! *röhögő görcs*
Ivett a WCn: Ez vicc ugye? *nevet*
Gábor a WCn: Hiányozni? Nekem a szobák… *szomorúan*
Attila a WCn: Mit csinálnék, ha nyernék? Porig…
Réka a WCn: … égetném…
Ivett a WCn: …a szigetet.
Gábor a WCn: Minden nap ennék palcsit! Palcsi-palcsi!

Reggel 8 óra - a bungalóban.
Már mind a négy versenyző ébren van, készülődnek, mikor meghallják Leó hangját a hangosbemondóból.

Hangosbemondó: Minden versenyző jöjjön a kikötő előtti üres részhez 20 perc múlva. *nevet*
Gábor: Azt hittem, ma pihenhetünk…
Ivett: Te így ismerted meg Leót?
Attila: De ma nyereményes feladat lesz legalább. Na menjünk el előtte kajálni. Réka te nem jössz?
Réka: Mindjárt utánatok megyek, csak előbb megfésülöm a hajam.
Ivett: Igen, azt a gubancot nehéz kifésülni. *bunkón*
Réka: Haha, nagyon vicces…
Gábor, Ivett, Attila: *elmennek*
Réka: Talán Bea szekrényébe raktam? Amúgy minek beszélek magamba? Már kezdek megbolondulni… *benéz a szekrénybe, egy könyvet vesz benne észre, kiveszi* Ez meg mi? Bea naplója? Nem szabad belenézni… De Réka, senki nem látja… És megint minek beszélsz magadban? *pofon vágja magát, belenéz a naplóba* AAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Hogy tehette???? *elrakja a zsebébe a naplót, majd a többiek után megy*

20 perc múlva – a kikötő előtti üres résznél.

Attila: Miért van minden tele sáros kátyúkkal?
Gábor: Szerintem ezt kár volt megkérdezned…
Réka: *megüti Attilát*
Attila: Neked meg mi bajod? *meglepődve*
Leó: Na mindenki KUSS! A mai feladatok a bizalmat tesztelik. 3 feladat lesz összesen és mindnél 2 fős csapatokba lesztek beosztva. Az első feladat, hogy bekötjük egyikőtök szemét, és a másiknak át kell vezetnie a sáros lyukak között, egyenesen a célba.
Ivett: És ha direkt a sárba vezetnek?
Leó: Az ciki…*nevet* De mint mondtam… BIZALOM! A párok, Attila – Réka, Gábor – Ivett. Rékáék kezdenek.
Réka: *Attilának* Én vezetlek.
Attila a WCn: Volt valami ördögi benne…
Attila: Rendben… *bekötik a szemét, a starthoz áll*
Réka: Oké, menj előre… Most balra, jobbra, balra, jobbra, jobbra, balra…
Attila: Merre? Hova?
Réka a WCn: Megérdemelte… *gonoszan*
Attila: ÁÁÁÁ!!! *beleesik a sárba*
Leó: Ez nem jött össze… Akkor jöjjön a következő páros.
Attila: *odamegy Rékához* Ez mégis miért volt?
Réka: Gondolkozz… *bunkón*
Attila: ??? *kérdően*
Réka: *előveszi Bea naplóját, elkezdi olvasni* Ez Bea naplója…, na hallgasd. „Ez a Karcsi olyan aranyos, legutóbb pl.: virágot hozott nekem…” Várjunk, ez nem az… Ups… „Nem hiszem el, hogy Réka azt mondta rám, hogy rossz a hajam. Attilának igaza volt.”
Attila: Réka, megtudom magyarázni…
Réka: Te mondtad ezt neki? Szóval emiatt borotválta le a haját?
Attila: Inkább csináltam meg volna veled? Inkább téged szavaztalak volna ki? Ezzel csak neked segítettem…
Réka: De… Tényleg… Na jó, elnézem, de többé ne csinálj ilyet…
Attila a WCn: Mindent bevesz. *nevet*
Attila: *csobbanást hall* Na Gábor beleesett. *nevet*
Gábor: IVETT!!!!
Ivett: Hoppá…
Leó: Oké… Itt senki nem szerzett pontot… A következő feladat 10 perc múlva lesz.

10 perc múlva.
Ivett és Réka almával a fejükön állnak. Gábor és Attila csúzlit és almát fognak.

Leó: A feladat lelőni almával az almát Ivett és Réka fejéről. A párok, Attila – Ivett, Gábor – Réka. Egyszerre kezdhettek.
Gábor: *hason dobja véletlen Rékát*
Réka: ÁÚ!
Gábor a WCn: Van pár hibám… Egyik például, hogy nem tudok célozni.
Attila: *vállon dobja Ivettet*
Ivett: Normális vagy?

10 perc és sok hasba lövés múlva.

Gábor: *lelövi Réka fejéről az almát*
Réka: Végree…*elájul*
Ivett: Istenem, de béna vagy…
Attila a WCn: Nincs semmi bajom a célzással… Csak hagytam Gábor nyerni, nehogy azért kilépjen a szövetségből, mert nincs sikerélménye. *gonoszan*
Leó: 1 pont Rékának és Gábornak. És valaki segítene Rékának?

10 perc múlva – a szakadéknál.

Mindenki: EGY SZAKADÉK? *ordít*
Leó: Nyugi, csak 10 méteres… És az alján víz van. A feladat az, hogy a szakadék közötti kötélen kell átmenni a pár egyik tagjának, közben a másik fogja a biztosítókötelet, hogy ha a másik leesik a kötélről, ne zuhanjon bele a vízbe. *nevet* Párok, Gábor – Attila, Réka – Ivett.
Attila: Én fogom a kötelet…
Gábor: Őőőőő… Oké… *elindul a kötélen* Nánánánáná-náná-nánánánáná-náná-nánánánánáááá-nánááá-náná-náná.
Attila: Miért dúdolsz?
Gábor: Pszt… Így lenyugszom…
Attila a WCn: Ha segítek Gábornak nyerni, eszébe se fog jutni kilépni a szövetségből. *nevet*
Gábor: *átér* EZAZ! *ugrik*
Leó: 1 pont Attilának és Gábornak. *mosoly* Lányok ti jöttök.
Ivett, Réka: ÉN FOGOM A KÖTELET! *egyszerre*
Ivett: *ellöki Rékát* Mondom én… *gonoszan*
Réka: Ajj már… Na jól van mind1. *elindul a kötélen*
Ivett a WCn: Miért hagytam volna nyerni Rékát? *gonosz kacaj* MUHAHAHAHAHA!
Réka: Ááááá! Elvesztem az egyensúlyom! *sikít, leesik, de a biztosítókötél megtartja* Huh, köszi Ivett.
Ivett: Semmiség. *elengedi a kötelet*
Réka: NEEEE!!!! *leesik a vízbe*
Leó: Úgy látszik Gábor nyert… *meglepődve* Furcsa…
Gábor: Ez az! *nevet*
Attila: *ijedten* Rékát nem menti valaki ki?
Leó: A nyeremény egy luxusfürdő! *mosoly, odaadja Gábornak a fürdő kulcsát*
Gábor: Aj ne már… Nekem nem kell…
Attila: Elfogadom! *kikapja kezéből a fürdő kulcsát, elfut*
Leó: Akkor a holnapi próbához kapsz 20 perc előnyt…
Réka: VALAKI KIMENTENE INNEN? *ordít*




FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése