Oldalak

2011. augusztus 17., szerda

10. Rész - Mályva-dráma 2.

Csenge: Üdvözlök mindenkit ÚJRA a Mályva-drámában, a Dráma faktor társműsorában. Köszöntsék műsorvezető társamat, Leót!
Leó: *bejön a színpadra* Üdvözlök mindenkit!
Csenge: És üdvözöljék, az eddig kiesett játékosokat. Ők a színpad bal oldalán foglalnak helyet.
Leó: A lúzerpadon…*nevet*
Bettina, Héra: Hééé emberek! Mármint hééééééé....
Csenge: *oldalba böki Leót* Ne mondj rájuk ilyet.
Bettina: Csenge, te miért nem itt ülsz?
Csenge: *Leónak* Na jó, mégis mondhatod rájuk…*idegesen*
Közönség: *tapsol*
Leó: De először nem a vendégeket hívjuk be…
Csenge: Hanem először megnézzük, a pletykarovatot. *nevet* Mindenki nézze a fenti képernyőt! *felfele mutat*

A tvn elindul a pletykarovat.

Képernyőn Réka: *erdőben mennek Beával, felfele mutat, az egyik fára* Ott van egy kulcs a fán! *ráesik a fejére egy makk* ÁÚÚÚÚÚ!
Képernyőn Bea: Hahaaaaaaaaaaa! *nevet* Mi a …? *ráesik a fejére egy mókus*

A tv elsötétül.

Leó: Ez bizony nyomot hagy! *nevet*
Közönség: *nevet*
Csenge: *megtörli a szemét* Jaj még a könnyem is kicsordult… Csak a sminkem el ne kenődjön… Akkor most jöjjön a másik a jelenet.
Leó: Ugye nem az…? *idegesen*

A tvn elindul a pletykarovat.

Képernyőn Noémi: Jaj, ettől a muffintól, nagyon hányingerem van… *ráhány Leó ingjére*
Képernyőn Leó: NEEEE!!!!!! *ordít*

A tv elsötétül.

Bettina, Héra: *nagyon nevet*
Közönség: *nevet*
Leó: Haha… Nagyon vicces…
Csenge: Igaz? *nevet* Jöjjön első vendégünk, Marika!

A képernyőn megjelenik Marika.

Marika: Hello Amerika!
Leó: Szia Marika. Indulj el a stúdióba.
Marika: *elindul*
Csenge: Első vendégünk discokirálynő, nagyszájú, fél a bohócoktól, verekedett, futóhomokba esett, elrabolták pisilés közben és leégette csapatát ének nem tudásával. Köszöntsük Marikát!
Közönség: *tapsol*
Marika: *megérkezik a stúdióba, leül az egyik fotelbe*
Leó: Marika, miért volt ilyen rossz a viszonyod Noémivel?
Csenge: Ez inkább iszony, nem viszony. *nevet*
Marika: Pontosan. Ki tud elviselni, egy nyávogós, kellemkedő, buta, mágneses picsájú, franci kurva libát?
Csenge: Hol maradt a sípolás? *idegesen*
Leó: Hoppá… *nevet*
Csenge: Te… Na mind1… Marika, mi véleményed Ivettről?
Marika: Nincs vele semmi bajom, mert kimentett a futóhomokból. *mosoly*
Leó: Kinek van a legnagyobb esélye nyerni?
Marika: Szerintem Gábornak… Azért mert őt mindenki szereti.
Leó: Jöjjön következő vendégünk, Bea!

A képernyőn megjelenik Bea.

Bea: Kell a pofon?
Leó: Gyere Bea a stúdióba.
Bea: Ilyen frizurával SOHA! *ordít*
Leó: Kapsz egy parókát…
Bea: Merre is kell mennem? *elindul*
Csenge: Második vendégünk megvert egy cápát, egy medvét, elektromos angolnákat…
Leó: *Csenge fülébe súg* Mondj mást. Még kijönnek az állatvédők.
Csenge: Őőőő... Őt is elrabolták pisilés közben, szuperül énekelt az énekes versenyen, leugrott egy szakadékba. Jöjjön Bea!
Közönség: *tapsol*
Bea: *megérkezik a stúdióba, leül Marika melletti székbe* Hali mindenki!
Leó: Bea, mi a véleményed Attiláról?
Bea: *sípolás, sípolás, sípolás*
Csenge: Bea, nyugi…
Bea: Oké… Szóval… *sípolás, sípolás*
Leó: BEA! *ordít*
Bea: Oké… Szóval, ennyire még nem ismertem félre senkit… Miatta estem ki és miatta vágtam le a hajam. Tényleg hol a parókám?
Csenge: Tessék. *Beához dob egy fekete parókát*
Bea: Köszi. *felveszi a parókát*
Csenge: És mi a véleményed Rékáról?
Bea: Nagyon kedves lány, és sajnálom, ha megbántottam. Nagyon bunkó voltam vele, az miatt a kis…*sípolás*
Leó: Kinek van a legnagyobb esélye nyerni?
Bea: Attila… aki át tud engem verni, az bárkit át tud…
Leó: Akkor most jöjjön személyes kedvenc játékom. Az igazság vagy zongora!
Csenge: Már zongora? *ijedten*
Leó: Kezdhetjük? Bea, Marika?
Bettina, Héra: Ne hazudjatok vagy rátok esik!
Marika, Bea: MI? *ordítanak*
Leó: Bea, sajnálod, hogy kiestél?
Bea: Igen… Mert úgy estem ki, hogy átvertek.
Csenge: Marika, tényleg félsz a bohócoktól?
Marika: Igen, és már elmeséltem miért… Régen, mikor még kicsi voltam..
Leó: Oké el ne mond megint… Bea, jelentkeznél a 2. évadba?
Bea: SOHA!
Közönség: *nevet*
Csenge: Tudtok valami pletykát?
Bea, Marika: Nem.
Leó: Vigyázz mindjárt esik………………Miért nem esik le? Tényleg nem tudtok? De béna…
Bea: Mit mondtál rám?
Leó: Semmi, semmi.
Bea: Én is így gondoltam.
Közönség: *nevet*
Csenge: És most jöjjenek a rajongói levelek… Sajnos már csak 1db-ra van idő. Jöjjön Kitty, New Yorkból.

A fenti képernyőn megjelenik Kitty.

Kitty: Sziasztok! *mosoly*
Bea: Jaj, ő tuti az én rajongóm.
Marika: Meg vagy húzatva? Tuti az enyém.
Kitty: Én igazából Csenge rajongója vagyok. És 9 éves vagyok. *nevet*
Csenge: De édi. *nevet*
Kitty: És a kérdésem az lenne…
Leó: *kikapcsolja a tvt* Oké, erre ennyi időnk volt csak.
Csenge: Hé! *duzzogva*
Leó: És akkor most jöjjön az est fénypontja.
Csenge: Marika és Bea jelzőket fog adni, a még versenyző játékosokra.
Bea: Attila kapja a sunyit! *ordít*
Leó: Bea… Csak megadottak közül választhattok.
Csenge: Először is a jó jelzők jöjjenek. Ki a hálás?
Marika: Hálás?
Bea: Egyértelműen Noémi, még mindig hálás Gábornak, hogy kimentette a vízből.
Marika: Igaz… *puffogva*
Leó: Ki a legdivatosabb játékos?
Marika: Réka, egyértelmű… Azok a párizsi sálak… Ahw.
Bea: Dolce Gabbana. *csillogó szemek*
Csenge: Ki a legjobb játékos?
Bea: Attila… Rossz beismerni, de aki engem át tud vágni…
Marika: Szerintem is. Jól alakítja az ügyeit.
Leó: Legkedvesebb játékos?
Marika: Gábor. Mindenkivel nagyon kedves. *nevet*
Bea: Igen, Gábor az. Egyszer megmasszírozta a lábam. *mosoly*
Csenge: És a legalkalmazkodóbb?
Bea: Ivett… Neki minden mind1, csak ne essen ki..
Marika: Pontosan…*nevet*
Leó: Akkor most jöjjenek a rossz jelzők. *mosoly*
Bea: ATTILA A SUNYI! *ordít*
Csenge: Bea nyugi… Ki a legrosszabb játékos?
Marika: Szerintem Réka… Nem veszi észre, hogy Attila csak kihasználja.
Bea: Sajna…
Leó: Leghálátlanabb?
Bea: Az Gábor. Noémi mindig kedves vele és segít neki, de ő csak leakarja koptatni..
Marika: Örülhetne, hogy segít neki.
Csenge: És ki a legőrültebb?
Marika: Noémi… Az a lány nem komplett. Legutóbbi részt megnéztem és beszélt a madarakkal..*nevet*
Bea: Ez komoly? *nevet*
Közönség: *tapsol*
Leó: Ki a leggonoszabb?
Bea: Ivett szerintem, mindenkivel gonosz. Attila csak kihasználja az embereket.
Marika: Van benne valami…
Csenge: És ki a legbasáskodóbb játékos? Aki uralkodni akar mindenki felett?
Marika: Attila. Egyértelmű.
Bea: 100%
Leó: Mára ennyi fért bele, legközelebb is tartsanak velünk a…*Csenge ráugrik, megcsókolja*
Bea, Marika: A Mályva-drámában! *nevetnek*



FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése