Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

9. Rész - Keresd a kulcsot

Reggel 7 óra.

Ivett a WCn: Már megint mi vesztettünk… *idegesen* Még nagyobb bajban vagyok most, hogy nincs itt Marika. Irritáló volt, de legalább nem szavazott rám. Ketten vannak ellenem…
Noémi tuti nem szavazná ki Gábort, de Gábornál talán van esélyem, hogy Noémi ellen szavazzon. Mindig azt mondták nekem, hogy a férfi szívéhez a hasán át vezet az út. Szerencse, hogy a nagybátyám, Huan-Migel, nagyszerű szakács. Ha sütök Gábornak valami finomat, tuti meghallgatna az ajánlatom. *gonoszan*
Ivett: *halkan felkel az ágyából, kimegy az ajtón, majd bemegy a kantinba*
Attila a WCn: A tervem eddig nagyszerűen működik. Bea nagyon berágott Rékára. *gonoszan* Direkt korábban kelek majd fel, hogy addig is kettesben maradjanak. Még többet veszekedjenek. Hehe. *nevet*
Attila: *halkan felkel az ágyából, kimegy az ajtón* Mi ez a jó illat? A kantin felől jön. Talán a Séf megkegyelmezett mára? Ezt meg kell néznem.  *bemegy az ebédlőbe* Ivett?? Te mit csinálsz itt?
Ivett: Jaj, csak a csapatomnak sütök egy kis reggeli muffint.
Attila: Téged akarnak kiszavazni, mi? *mosoly*
Ivett: Ezt mégis, hogy mered feltételezni?? És te mit keresel itt? *ingerülten*
Attila: Őőő… Én ma korán keltem.

Hirtelen becsapódik a kantin ajtaja.

Ivett, Attila: WTF? *ijedten*

A Jámbor Szarvasok bungalójában.

Noémi: Úgy látom még a nap is szebb most, hogy Marika nincs itt. *boldogan* Nem, Cunci de Gábor?
Gábor: *sóhajt* Ne hívj így… Amúgy én is örülök, hogy nincs itt.
Noémi a WCn: Már megint egyetértett velem! *csillogó szemek* Már csak 1-2 igazítás és tökéletes férj lesz! ÁÁÁ! *nevet* Már most is az!! És az enyém, CSAK AZ ENYÉM! *őrülten*
Gábor: Már csak Ivettnek kell elmennie. *körbenéz* Várjunk csak! Ivett nincs is itt!
Noémi a WCn: Ki kellett használnom az alkalmat. *nevet*
Noémi: Most, hogy így ketten vagyunk… *csücsörít*
Gábor: Pá! *kifut, egyenesen az ebédlőbe*
Noémi: Hé! Várj meg! *Gábor után fut*

Eközben a Gyilkos Mókusoknál.

Réka: Bea, nem láttad Attilát?
Bea: *a takarója alatt van* Csakis… Átlátok a takarón… *bunkón*
Réka: Biztos már a kantinban van. Neked amúgy mi bajod? Gyere már ki a lepedő alól! *idegesen*
Bea a WCn: *kendővel a fején* Nagyon felidegesített, amit Réka mondott a hajamról. A hajamat szeretem a legjobban… vagyis szerettem. Tegnap annyira felidegesítettem magam, hogy… *leveszi a fejéről a kendőt* Leborotváltam a hajam.
Bea: *felkel az ágyból*
Réka: ÚRISTN!! *sikít* Te meg mit csináltál? Leborotváltad a fejed?! *ijedten*
Bea: Nekem így jobban tetszik. *bunkón* Na jössz már? *elindul az étkezőbe*
Réka: Várj már! *Bea után megy*

Az ebédlőben.

Gábor: Hmm… milyen finom illat. *közbenéz, meglátja a sütit* ÁÁ! MUFFIN! *csillogó szemek* Erre vágytam! *ráugrik a muffinokra, elkezdi őket enni*
Noémi: Ivett itt sincs… *gyanúsan*
Gábor: Kit érdekel?! Kérsz egy muffint? *Noéminek adja*
Noémi a WCn: A személyi edzőm Donna, azt mondta, ne egyek semmi olyat, amiben szénhidrát van… Deeee Cunci adta, így nem utasíthattam vissza. *nevet*
Noémi: Oké, de csak azért, mert te adtad. *beleharap* ÁÁ! CUKOR! RÉGI SZERELMEM! *ráugrik a muffinokra*
Gábor: NE! A DRÁGASÁGAIM! *sikít*

Cirip-cirip-cirip…

Bea: *beront a kantinba, mögötte Réka* Már mondtam, nincs semmi bajom! *Rékának*
Réka:Réka: Valami bajod csak van.
Noémi, Gábor: Bea neked meg mi van a hajaddal? *döbbenten*
Bea: SEMMI!! *ordít*
Noémi, Gábor: Őőő… *folytatják az evést*
Réka: Jól van… Akkor ne mond el. Nem érdekel! *idegesen*
Réka a WCn: És még én vagyok a hercegnő?
Leó: *bejön az ebédlőbe* Itt meg mi folyik? Ordítozás? Muffinok? Bea neked hol a hajad?!
Bea: NEM MINDEGY?! *ordít*
Leó: Oké, nyugi…
Leó a WCn: A nézettség tuti az egekben van. *mosoly*
Leó: Bizonyára észrevettétek, hogy eltűnt mindkét csapatból 1-1 ember. *mosoly*
Noémi: NEE! CUNCI ELTŰNT! *ordít*
Gábor: Őőő… Izé, itt vagyok melletted…

Cirip-cirip-cirip…

Noémi: Tényleeeeg! *átöleli Gábort*
Gábor: Elég! *fuldoklik*
Réka: Már megint gyilkosos?
Bea: 2x már nem poén…
Leó: Neeeem! Most nektek kell kiszabadítani Attilát és Ivettet.
Gábor: *jelentkezik*
Leó: Igen, muszáj kiszabadítani.
Gábor: *sóhajt, majd leteszi a kezét*
Leó: Nem kell a versenyzőket megtalálni. A kiszavazó helyen van 2 láda. A mókusosban Attila, a szarvasosban Ivett van.
Bea: Ez túl könnyű… *mosoly*
Leó: Nem éppen. Az egész tábor területén rejtettünk el kulcsokat, de ezek közül csak egy nyitja a ládát. *mosoly*
Gábor: *újból jelentkezik*
Leó: És nem lehet egyszerre több kulcsot magatokkal vinni.
Gábor: Aj… *lerakja a kezét*
Leó: Akkor indulhattok. Felkészülni, vigyázz…

Minden versenyző kifut a kantin ajtaján.

Leó: Rajt…
Noémi: *körbenéz, meglát egy szarvast* Ott egy szarvas! És a nyakában van egy kulcs! ELKAPOOOOOM! *a szarvas után fut*
Gábor: Ne már megint?! Noémi várj! *Noémi után fut, eltűnnek az erdőben*
Réka: Szuper, így tuti nyerünk! *nevet*
Bea: Aha, persze… *előremegy, karba tett kezekkel*
Réka: Hé, várj már meg! *Bea után megy*

A Gyilkos Mókusoknál – a kikötőben.

Réka: Mi bajod van? *idegesen*
Bea: Gondolkozz egy kicsit… *duzzogva*
Réka a WCn: Oké, elegem van! Nem foglalkozom a nyomorával. *idegesen*
Bea: Ott egy kulcs a vízben!
Réka: Hú, de messze van.
Bea: Majd én megyek… az én hajamnak már úgy is mindegy… *bunkón*
Réka: Oké, te tudod, de a ruhádat nem kéne előtte…
Bea: *beleugrik a vízbe*
Réka: Levenni… *meglát valamit a vízben* Az meg mi?
Bea: *úszik a kulcs felé* Hát a kulcs…
Réka: Nem az… AZ EGY USZONY!! *sikít*
Bea: *odaúszik az uszonyhoz, felemeli* Ez nem igazi… Csak egy fához van ragasztva. *újra elkezd úszni a kulcs fele*
Réka: Hajrá, már mindjárt ott vagy! *mosoly*
Bea: *odaér a kulcshoz, próbálja felemelni, de nem tudja* Fene! *idegesen* Odakötötték valamihez… De mihez?!
Réka: ÁÁ! *sikít* Nézz hátra! Van egy tippem mihez.
Bea: *megfordul, mögötte vagy egy cápa* NE MÁR!! *idegesen*

A Jámbor Szarvasoknál – az erdőben.

Noémi: *abbahagyja a futást* Hova lett a szarvas?
Gábor: *liheg* Honnan tudjam? Azt néztem, hogy te merre futsz…
Noémi a WCn: ENGEM NÉZETT! *csillogó szemekkel*
Gábor: De csak azért, hogy nehogy eltévedjünk az erdőben.
Noémi: *énekel* Gábor és Noémi, ülnek a fa alatt…
Gábor a WCn: Noémi kezd egyre idegesítőbb lenni…
Gábor: Merre van a tábor? *aggódva*
Noémi: Őőő… *balra mutat* Arra!
Gábor: Akkor menjünk. *megbotlik, ráesik Noémire*
Noémi: Te kis huncut! *nevet*
Gábor: ÁÁÁÁ! *sikít*

Attilánál és Ivettnél – a kiszavazó helyen.

Attila a ládából: Szerinted kiszabadítanak minket?
Ivett a ládából: Ááá… Semmi esély… Ráadásul a muffint is fölöslegesen sütöttem. *idegesen*
Attila a ládából: Várj! Ott jön valaki!

Megjelenik Bea és Réka.

Attila a ládából: Tudtam, hogy az én csapatom egyből kiszabadít! *mosoly*
Réka: *megpróbálja kinyitni az ajtót, de nem sikerül*
Attila a ládából: Tudtam, hogy még erre sem vagytok jók! *idegesen*
Ivett a ládából: Bea, te amúgy miért vagy vizes?
Bea: Csak a szokásos… Cápát vertem. *nevet* Na menjünk kulcsot keresni… *sóhajt*


A Jámbor Szarvasoknál – az erdőben.

Gábor: Nincs esély… Eltévedtünk…
Noémi: De…mindig…VAN! Jódelájihúúúú!

Cirip-cirip-cirip…

Gábor a WCn: Elmebajos…

Hirtelen rengeteg madár száll Noémihez.

Noémi: Csip-csip-csirip-csip-csirip?
Madarak: Csirip-csip-csip!
Noémi: Csip-csirip! *mosoly*
Madarak: *elszállnak*
Gábor: Ez mégis mi volt?! *ijedten*
Noémi: Megkérdeztem merre kell menni, aztán megköszöntem.
Noémi a WCn: Szeretem a madarakat. *nevet*
Gábor a WCn: ELMEBAJOS!!
Noémi: Azt mondták jobbra és előre. *elindul*
Gábor: Végül is… Nincs vesztenivalóm. *Noémi után megy*

1 óra múlva- a kiszavazó helyen.

Bea: ELEGEM VAN! *ordít*
Réka: Nyugi…
Bea: 50 kulcs közül egyik se volt jó! *elkezdi ütni a fejét Ivett ládájába*
Ivett a ládából: Héé!! *sikít*

Hirtelen leesik a láda tetejéről egy kulcs.

Bea: Még egy kulcs?
Attila a ládából: Remélem ez lesz a jó, már teljesen elzsibbadt a seggem.
Leó:Leó: *megjelenik* Kifutunk az időből! *idegesen*
Réka: Nyugi, Bea most nyitja.
Bea: *kinyitja a ládát* Ez az!
Attila a ládából: TE IDIÓTA AZ NEM A MI LÁDÁNK!
Ivett: *kijön a ládából, felrúgja Beát* Köszike! *nevet*
Réka, Bea: ÁÁ!
Noémi, Gábor: *kijönnek az egyik bokor mögül* Végre!
Leó: Gratulálok Szarvasok! Nyertetek!
Noémi, Gábor: ÁÁ! *átölelik egymást*
Ivett: Hol voltatok? *idegesen*
Leó:Leó: 10 perc múlva MINDENKI legyen itt a kiszavazó helyen.
Bea: Megint szavazás?

10 perc múlva – a tábortűznél.

Attila a WCn: BEA, BEA, BEA! *a Séf elviszi* BEAAA!!
Leó: Attila, tied a mályvacukor!
Attila: Ez természetes…
Leó: És kié az utolsó?
Bea a WCn: RÉKA, RÉKA, RÉKA! *a Séf elviszi*
Réka a WCn: Bocs Bea… Inkább nem bocs. *mosoly*
Leó: Elég egyértelmű, hogy ki kapja. Réka a tiéd!
Bea: NEM FŰZÖK HOZZÁ SEMMIT! *a Séf felviszi a hajóra*
Attila a WCn: Pá Bea! Lassan az összeset eltűntetem! *gonoszan*
Réka: *bekapja a mályvacukrot*
Ivett: És nekünk miért kellett itt maradni?!
Leó: Csak annyi, hogy mostantól nincsenek csapatok. *mosoly*
Mindenki: MI???!



FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése