Oldalak

2013. február 1., péntek

18. Rész - Mese habbal 3.


A versenyzők kastély legfelső tornyában vannak. Gábor és Heni a földön fekszenek ájultan egymás mellett, Kinga ájultnak tetteti magát, Bettina pedig Ivettel harcol.



Bettina: Támadj, Tündér keresztanya!

Ivett: *megfog egy mókust, fejbe dobja vele Tündér keresztanyát*

Tündér keresztanya: *elájul*

Bettina: Neeeee! *sikít*

Ivett: Véged van Bettina!



1 órával ezelőtt.



Gábor: Most mégis mi lesz a bagollyal? *Heni irányába mutat*

Kinga: Mi lenne? Neki annyi. És menjünk, mielőtt nekem is bajom lesz!

Bettina: És Petra mégis hova tűnt? Hol van? *körbe-körbe néz*

Petra: Megjöttem! *odafut a többiekhez*

Mindenki: Mégis hova tűntél? *megdöbbenek*

Bettina: Annyira aggódtam! *átöleli Petrát*

Petra: Igen, igen ez nagyon jó… *kibújik Bettina ölelése alól* De nem láttatok véletlenül egy sárkányt?

Kinga: Tudod, a rendes helyzetben ez a kérdés elég idiótán hatna, de azt kell mondanom, igen, láttunk egy sárkányt. Itt nézek magam elé, bámulom ezt a bénaságot, miközben az orrát túrja. *Gáborra mutat* Aztán hirtelen mondom magamban, ahw! Vajon magammal hoztam a Prada cipőmet? De aztán jött az!  *Csengére mutat* És a madarai elvonták a figyelmemet, én meg mondom, oké kisanyám vidd innen a madaraidat, mert a végén még elkapok valami madárinfluenzát vagy ilyesmit, ez meg akkor bedühödött! Mondom, jól van már, ne idegeskedjél! Pont olyan, mint apa pitbullja! *nevet* Aztán felnézek, mondom egy kicsit sütöttem magam és akkor hiss meg huss és ahw és a Nap eltűnt. Én meg gondolom magamba melyik az a bunkó, aki elmeri takarni előlem a Napot?! *idegesen* És akkor felnézek és annyit látok, hogy egy sárkánycucc itt száll és felénk jön. És természetesen majdnem összevizeltem magamat, hiszen én vagyok itt a legcsábosabb, mégis kit vinne el a sárkány? Aztán már felkészülök a végre, de a sárkány szerintem célt tévesztett és felkapta a törpe csajt és elment vele. Aztán én meg nézek magam elé, hogy elhoztam a Práda cipőmet? Aztán megjöttél te és elárasztasz a hülye kérdésekkel! *idegesen*



Cirip-cirip…



Petra: *néz maga elé* Mi történt? A Prada cipő megette a törpöt? Valaki mondja már el érhetően!

Gábor: Jött egy sárkány és elrepült Henivel! *döbbenten* Itt ilyenek vannak? Hm… Talán jó lenne egy a farmra madárijesztőnek… *elgondolkodva* Vagyis! Elvitte Henit!

Bettina: És Petra, te mégis merre voltál?

Petra: Az úgy volt, hogy…



Visszaemlékezés.



Petra: Zenét DJ!

Hook kapitány: *elkezd zenélni*

Petra, Ivett: *csettintenek*

Petra: Azt hiszed, legyőzhetsz engem táncban és éneklésben? Egy ilyen X-Factorba való tehetséget?

Ivett: Azt hiszed, hogy te, egy csontkollekció fogsz megállítani?

Petra: Hah! Ne bókolj! *mosoly*



Dominák

/ „Evacuate The Dancefloor” című dal átírt változata: http://www.youtube.com/watch?v=nouuI63FSLQ&ob=av3e /



Petra: Adjad a ritmust, mert ezt a csajt le kell mosnom!

       Te tiszta béna vagy, ezt most megmondom!

          A mozgásom isteni, a ruhám cuki!

          Nem kell sokáig várni, hamar legyőzőm őt, nyugi!

Ivett: Hahaha, jaj de vicces itt valaki!

          Kár, hogy mindjárt le is fogom zúzni!

          Mindenki tudja, itt én vagyok a jó!

          Mindenki tudja, itt én vagyok a jó!

Petra, Ivett: Két domina összecsap!

                    Amíg csak egy marad!

Ivett: Úgy is én fogok nyerni!

Petra: Én fogok, nem kell senkit átverni!

Petra, Ivett: A dominák csatája!

                    A harc éjszakája!

Ivett: Úgy is én fogok nyerni!

Petra: Én fogok, nem kell senkit átverni!

Petra: *csillámtündérré változik* És most elszállok a szivárványba!



A visszaemlékezés megszakad.



Bettina: Biztosan így volt?

Petra: Jól van na, nem. De így jobban hangzott! *idegesen* Folytatom!



Visszaemlékezés folytatása.



Hook kapitány: És most nézzük meg ki nyert! A közönség tapsoljon, mikor annak a nevét mondom, aki szerinte nyerjen! *odamegy Ivetthez, a kampóját a feje felé teszi*

Ivett: Vigyázz a hajamra! *idegesen*

Hook kapitány: Ki szerint nyerjen Ivett?

Közönség: *nagyon tapsol*

Hook kapitány: *odamegy Petrához, a kampóját a feje felé teszi*

Petra: *ránéz a kampóra* Ezen még a testápoló sem segít…

Hook kapitány: És ki szerint nyerjen Petra?

Közönség: *nagyon tapsol*

Hook kapitány: Ez nekem döntetlennek tűnik…

Petra a WCn: Ki kellett találnom valamit!

Petra: Pszt! *felébreszti a mellette alvó mesefigurát, pénzt ad neki*

Mesefigura: *elkezd tapsolni*

Hook kapitány: Ezzel eldőlt! Petra nyert! *mosoly*

Petra: Ez az! *felugrik a levegőbe, majd úgy marad*

Ivett: Ezt hogy csinálod? *megdöbbenve*

Petra: Nem tudom! *megijed* Áááá! Szedjetek le! *leesik a földre, majd gyorsan feláll* Szóval nyertem! Ezentúl hagyj békén Ivett! Menj el és ne lássalak soha többé! Értve vagyok?

Ivett: *a körmét nézi, majd Petrára néz* Oh, mondtál valamit? *sajnálkozva* Mert egyáltalán nem érdekel! *bunkón* Azt hiszed legyőzhetsz? Gyite Józsi! *kivesz a zsebéből egy kapcsolót, majd megnyomja a rajta levő piros gombot*

Petra: Milyen Józsi?! *megdöbben*

Sárkány: *megjelenik, betöri a tetőt*

Ivett: Íme, az én robot sárkányom: Józsi!

Mindenki: *nevetnek* Jáááuuuzsi?!

Ivett: Ne bántsátok meg! Érző lény! *megsimogatja*

Petra: *furán néz* De azt mondtad robot…

Ivett: Az mindegy! *beleül a robot sárkányba* És most elkapom Bettinát! Muhahahahaha! *villámlás*

Petra: Miiii?!! Neeeeee! *sikít*

Ivett: *elrepül a robotsárkánnyal*



Visszaemlékezés vége.



Petra: És itt a vége fuss el véle. Na hol a jóképű hercegem? *körülnéz* Ez nem ér! A rajzfilmek végén mindig megjelenik a herceg! *szomorúan*

Mindenki: *megdöbbenek* Ivett itt van?

Leó: Oké, változott a terv! Mivel Ivett a kastélyba vitte Henit *a nagy kastélyra mutat, ami mögötte van* a feladatotok az, hogy kiszabadítsátok őt!

Leó a WCn: Mielőtt beperelne! *idegesen*

Kinga: Drága Leó, elfelejtetted azt az aprócska incipinci nyúlfaroknyi tényt, hogy… EGY SÁRKÁNY VAN NÁLA! *leordítja Leót*

Leó: Jól van na! Kaptok mindannyian 2-2 segítőt. *mosoly*

Kinga: Ez még mindig rosszul hangzik…

Petra: *elindul a kastély felé* Megmentelek… Um… Izé…

Gábor: Heni. *megsúgja*

Petra: Öhm, igen, Teki! Vagyis Heni!

Leó: Hohohóóó! *Petrának*

Petra: *megpördül* Mintha a Mikulást hallottam volna! *csillogó szemek*

Leó: Az csak én voltam…

Petra a WCn: Leó a Mikulás? *megdöbben*

Leó: Mivel nem jelentél meg itt időben, kiestél a próbából. Már csak Kinga, Bettina és Gábor vannak versenyben!

Kinga a WCn: Ez totál igazságtalan! Egyszer akarok veszteni az életemben, EGYSZER!!! *ordít* És még mindig nem vesztettem! Nem nyerhetem meg a próbát! *idegesen*

Petra: Kit érdekel! *idegesen* Ez most a bosszúról szól! *elrohan*

Leó: Hát jóóóóó… *Petra után néz, majd a versenyzőkhöz fordul* Szóval a segítők. Kingának a segítői: Mickey és Minnie egér vaaaaagy…

Kinga: *közbeszól* Szerintem a második lehetőség lesz a nyerő. *bunkón*

Leó: Egy ugrálóbot! *neki dobja Kingának*

Kinga: ÁÚ! *sikít* Ez aztán nagy segítség… *rááll az ugrálóbotra, az elkezd vele pattogva menni* Ááá… Ez… Mozooooog! *sikít*

Leó: Odavisz Ivetthez!

Gábor: Hé ez nem ér! *idegesen* Én is egy olyat kérek!

Leó: Sajna csak 1 volt! *nevet*

Kinga: Nem… Merek… Leszállni!! *beugrál a kastélyba*

Csenge: Bettina segítői, mivel ő Hamupipőke: Tündér keresztanya és az erdei állatok!

Tündér keresztanya: Áldás és békesség! *előtűnik a semmiből, az állatok rajta vannak*

Bettina: Mi a…

Tündér keresztanya: Menjünk! *a pálcájával eltűntetni Bettinát, majd ő is eltűnik*

Leó: *bambul* Fura… Végül Gábor: A Pinokkió meséből ismert Tücsök és Öregember!

Gábor: Tücsök? *boldogan* Hol? *hátralép egyet, nyikkanást hall*

Csenge: Az volt a Tücsök… Eltapostad! *dühösen*

Öregember: Jaj, milyen rossz fiúcska vagy te! *megüti a botjával Gábort*

Gábor: ÁÚ! Más kap übegjókapánakvaló botot meg varázslónőt én meg ezt? *az emberre mutat* Mindegy, nyomás!

Öregember: Ne olyan gyorsan! A lumbágom!

Gábor: A micsodája? *meglepődik* Fel fog robbani! *beugrik egy bokorba*



30 perccel később.

Bettinánál – valahol a kastélyban.



Bettina: Nem lenne egyszerűbb, ha odacsiribálni minket, ahol Heni van?

Tündér keresztanya: Ez nem ilyen egyszerű… *szomorúan*

Bettina: Mégis milyen hosszú ez a folyosó? *nekidől a falnak, megnyom egy gombot véletlenül, a fal felnyílik* Egy titkos átjáró! *titokzatos hangon*

Tündér keresztanya: Hangokat hallok! *ijedten*

Valaki: Segít… segítséééég!

Bettina: Közeledik! *feltart maga elé egy nyulat* Védj meg!

Kinga: *kipattog a titkos átjáróból* Segítséééég! *nekicsapódik a falnak, leesik az ugrolóbotról, mire a bot magától továbbpattog* Látszik, hogy Leó adta… *idegesen; feláll, meglátja Bettináékat, felveszi a harci állást* Ne gyertek közelebb! *felkap a földről egy mókust* Mókusom van és nem félek használni! *idegesen*

Tündér keresztanya: Nyugalom gyermekem! *mosolyogva*

Kinga: Mindig a mosolygós a gonosz! *bunkón*

Bettina: Nyugi… Segíthetnénk egymásnak nem? Együtt hamarabb ki tudjuk szabadítani Henit!

Kinga: *elgondolkodik*



A következő jelenet csak Kinga képzeletében történik meg.



Kinga: *Pókember módjára mászik a falon, felmegy egy ház tetejére*

Villám: *belecsap a ház tetejébe*

Bettina: *kilép a villámlásból*

Narrátor: Kinga és Bettina elképesztő kalandjai! Nemsokára a mozikban!



A következő rész újra valóságban történik.



Kinga: Benne vagyok!

Kinga a WCn: Naná, hogy összedolgozom vele! Így mikor megtaláljuk Henit, átadom neki a dicsőséget és övé lesz a védettség! Zseni vagyok, tudom! *megfogja a homlokát*

Gábor: Én is benne vagyok!

Kinga, Bettina: ÁÁÁÁ!! *sikítanak*

Bettina: *pofon vágja Gábort* Ezt mégis miért csináltad? A frászt hoztad rám!

Gábor: Sajnálom! *szomorúan* De eltévedtem ráadásul a béna „segítőmet” is elhagytam…

Kinga: Nem dolgozunk veled össze! Ez egy csajbanda!

Gábor: Beöltözhetek lánynak!

Bettina: Nem! *idegesen*

Gábor: *kiskutyaszemekkel néz*

Kinga: Ne nézz a szemébe! *elfordul*

Bettina: Áááá! *sikít* Késő! *szomorúan* Oké, gyere te is…

Gábor: Ez az! *felugrik a levegőbe, úgy marad* ÁÁÁÁ szedjetek le, szedjetek le!



Csing-csing.



Szupercsapat

/ „Candyman” című dal átírt változata: http://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0&ob=av3e /



Mindenki: Szupercsapat! Szupercsapat!

Gábor: Gábor! *pózol*

Bettina: Bettina! *pucsít*

Kinga: És Kinga! *elindulnak*

Bettina: Ééééjeeeheiiijeéééééáá!

Gábor: A mi feladatunk, hogy megtaláljuk Henit!

Kinga: És szétzúzzuk a gonosz Ivett álmait!

Bettina: Aki rossz, még tüzet is okád!

Gábor: Jól van azért, ne túlozz már!

Mindenki: Ez szupercsapat, mindenkit megállít! Hiszen itt van…

Gábor: Gábor! *pózol*

Bettina: Bettina! *pucsít*

Kinga: És Kinga! *pucsít*

Gábor: Gábor! *pózol*

Bettina: Bettina! *pucsít*

Kinga: És Kinga! *pucsít*

Bettina: Úúúújeeeheiiijeéééééáá!

Gábor: Így a próbát megnyerni egyszerű!

Kinga: Hiszen a mi csapatunk nagyszerű!

Bettina: Ezért jobb ha félsz Ivett, nyissz! *ollót mutat az ujjával*

Gábor: Mert mi legyőzünk téged, az fix!

Mindenki: Ez szupercsapat, mindenkit megállít! Hiszen itt van…

Gábor: Gábor! *pózol*

Bettina: Bettina! *pucsít*

Kinga: És Kinga! *pucsít*

Gábor: Gábor! *pózol*

Bettina: Bettina! *pucsít*

Kinga: És Kinga! *pucsít*

Gábor: Nímá! Felriszáltuk magunkat a toronyba! Ez az utolsó ajtó! *kinyitja, a szoba közepén Heni van megkötözve*

Bettina: Megtaláltuk! *boldogan*

Kinga: Rajta, mentsd meg! *előre löki Gábort*

Gábor: Sehol sincs Ivett? Ez nekem csapdának tűnik… *körül néz* De biztos csak paranoiás vagyok! *boldogan, elkezd ugrálni Heni felé, majd hirtelen ráesik egy nagy zsák*

Heni: Mmmmmm! *mozgolódik, leesik a szájáról a kötél* Gábor!!!! *megrémülve*

Bettina: Ez volt biztosan Ivett csapdája! *odafut Gábor, megvizsgálja*

Kinga: *Bettina után megy, Gáborra néz* Túléli. *bunkón* Most foglalkozz Henivel!

Bettina: *kikötözi Henit*

Heni: *odamegy Gáborhoz* Szájon át kell lélegeztetni! *megcsókolja*

Gábor: *felébred* Áááá! *ellöki magától Henit* Mégis mit csinálsz?

Heni a WCn: Én… Én… Semmit nem éreztem! *boldogan* Újra utálhatom!

Heni: Csak megmentettem az életedet barom! *bunkón*

Gábor a WCn: Végre minden a régi kerékvágásban van! *boldogan*

Heni: *felnéz* Ó-ó…

Heni, Gábor: *rájuk esik még egy zsák, elájulnak*

Kinga: *dühösen néz rájuk*

Kinga a WCn: Persze, ők ájulnak el és így már semmi esélyük nincs nyerni! Én akarok elájulni! Én akarok veszíteni! Mályva-drámát akarom!!!!! *visít*

Bettina: Jaj ne! *Gáborra és Henire néz, majd kinéz az ablakon* Hol lehet Ivett?

Kinga: *megfog egy párnát, kicsit megüti magát vele* Jaj ne! Nekem is annyi! *ájultnak tetteti magát*

Ivett: *bejön az ajtón* Most véged Bettina! *őrülten*

Bettina: Mi? *megijed*

Ivett: Tudtam, hogy ide jössz! És most elpusztítalak az árulásod miatt! MUHAHAHAHAHA! *villámlás*

Bettina: Támadj, Tündér keresztanya!

Ivett: *megfog egy mókust, fejbe dobja vele Tündér keresztanyát*

Tündér keresztanya: *elájul*

Bettina: Neeeee! *sikít*

Ivett: Véged van Bettina! *fejbe dobja Bettinát egy mókussal*

Bettina: *elájul*

Ivett: És most! *Bettina felé áll*

Petra: *betöri az ablakot, mint egy kommandós, beugrik, rá Ivettre* És most végleg véged! Nem menekülsz!

Ivett: Szállj le rólam! *kapálódzik*

Petra: *a hátára fordítja Ivettet, leszedi a nyakáról a chippet*

Ivett: OH! Oh… *elájul*

Petra: *feláll, feltartja a chippet* Íme minden gond forrása! Vagyis, így újra bunkó lesz, de a normális bunkó és nem a „jaj had nyírjak ki valakit” bunkó! *nevet*

Csenge, Leó: *bejönnek a szobába*

Leó: És megvan a nyertesünk!

Kinga: *felugrik* Gratulálok Petra! *kezet fog Petrával*

Leó: Elfelejtetted? Petra már rég kiesett a próbából. És mivel rajtad kívül mindenki ájult… Te nyertél Kinga! *mosoly*

Kinga: Mi? NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! *beleremeg a föld, a távolban egy kisgyerek lufija kipukkad, egy madár leesik a fáról, a föld megreped*

Leó: Ezek a mai versenyzők! Semmi sem jó nekik! *idegesen* Mivel nyertél, te döntheted el, hogy ki essen ki!

Kinga: *lángol a szeme* AKKOR ESSEN KI…

Kinga a WCn: Egyértelmű volt a döntés! *bunkón*

Kinga: Aki nem hagyta, hogy veszítsek, mert mindig segített! Heni! Viszlát! *belé rúg* Ne legyél ájult már! *idegesen*

Leó: És ennyi! Öten maradtak! Kinga, Petra, Gábor, Bettina és… És… Ki is? *gondolkodik*



Eközben Tiffanynál.



Tiffany: VALAKI KIENGEDNE VÉGRE? *kibál*


1 megjegyzés:

  1. Ez egy hozzászólás, hozzáállás: #Rigacci
    https://www.youtube.com/watch?v=ZUPJdv3IeEs
    Ajánlom!

    VálaszTörlés