Oldalak

2012. október 21., vasárnap

17. Rész - Mese habbal 2.



A versenyzők egy kör alakú épületben vannak. Mindenki, külön-külön egy, egy szobába van bezárva. A szobákból kivezető folyosón Leó, Csenge és a Séf áll.

Leó: Séf! *idegesen* Engem meg Csengét mégis miért lőtt le?
Séf: De én…
Csenge: Hájá! *tarkón vágja Séfet*
Séf: *elájul*
Csenge: *Leóra néz* Idegesített…
Leó: *megijed* Oké… *erőltetett nevetés*
Leó a WCn: Ez kicsit… Fura volt!
Tiffany: *felébred* Hol vagyunk? És miért vagyok bezárva egy szobába? LEÓ! *ordít*
Csenge: *megfúj egy kürtöt*
Mindenki: *felébrednek*
Petra: Ááááá! Letört a körmöm! *visít* És ez nem mese!
Gábor: Mese?! *megrázkódik* MAMI GABI NEM AKAR RÁNTOTT TEHENET ENNI! *sír*
Bettina a WCn: Persze, hogy Petrának a „mesét” kellett kimondania… *idegesen* Ezt csak nekem kellene használnom!
Heni: Ennek meg mi baja? Mi történik? Nem látom! *idegesen* És miért vagyunk külön szobában?
Bettina: Nyugi Gábor! Semmi mese!
Kinga: Ennek semmi értelme! *bunkón*
Gábor: *megrázkódik* Íjááá, hun vagyunk?
Leó: Most mondanám el… *dühösen* A mai feladat 3 részből fog állni! Ez a próba első része! Aki nem tud kiszabadulni, az ma már nem nyerhet! *bunkón*
Bettina: És mi a mai helyszín?
Leó: Párizs, Disneyland! *mosoly* Majd később megtudjátok a részleteket! Kezdhetitek a kiszabadulást, kis Houdinik!
Kinga a WCn: Ennyi! *nevet* Nem szabadulok ki és máris engem fognak majd kiszavazni! Édes szabadság! *mosoly*
Petra: *lángolni kezd a szeme* PÁRIIIIIZS! *ordít* Nekem kell Páriiiiiiizs! *őrülten*
Mindenki: Megőrült!
Petra: *berúzsozza az arcát, letépi a szoknyájának az alját, kihegyezi a cipője sarkát, vörösen kezd világítani a szeme* Sárkányrúgás!!!! *kirúgja az ajtót*
Leó: Mi a… *meglepődik*
Versenyzők: Mi történt?
Csenge: Jobb, ha nem tudjátok…
Petra: *megfújja az öklét* Erről ennyit! *nevet; megpördül, újra rendes a ruhája* Na hol vannak a boltok?
Leó: Most nem megyünk boltokba!
Petra: *térdre rogy* NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! *beleremeg a terem*
Kinga: *kidől a szobájának az ajtaja* MI?! NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! *beleremeg a terem*
Petra: Pont őt szabadítom ki?! *idegesen*
Tiffany: Én nem megyek ki! Inkább meghalok! Nem láthat senki sem ilyen hajjal! *szomorúan*
Leó: Rendben!
Tiffany: Cöh! Legalább egy kis együttérzést! *dühösen*
Csenge: Számodra nincs olyan! *nevet*
Kinga: *nevet*
Csenge: *gonoszan Kingára néz* De számodra se!
Gábor: *kivesz a hajából egy hajtűt*
Gábor a WCn: Ez nekem semmiség! Tanultam ajtókinyitást! *huzigálja a szemöldökét*
Bettina: *a kulcslyukon keresztül nézi Gábort*
Gábor: *kinyitja az ajtót* Voálá!
Bettina: Ez nekem is megy! *kihúz egy bankkártyát a hajából* Kezdjük!
Bettina a WCn: Ez nekem semmiség! Tanultam vásárlást! *mosoly*
Bettina: *kidönti az egész ajtót* Nem éppen úgy sikerült, ahogy terveztem, de… Voálá!
Heni: Akkor azt hiszem, már csak én vagyok hátra… *elfordítja a kilincset, kimegy*
Mindenki: Hé! Ez totál csalás! *idegesen*
Leó: Akkor meg is volnánk! Jöhet a próba második része!
Tiffany: És én?!! Kiengednétek? *ráncigálja az ajtót*
Csenge: Majd a rész végén! *nevet* Mindenki! Utánam!

15 perc múlva – Disneyland közepén.

Bettina: Miért öltöztetek be mesehősnek? *nevet*
Kinga: Igen! És Leó miért pont a Szörnyeteg? *nagyon nevet*
Gábor: Pontosan! És hogyan szaporodik a medúza? *nevet*

Cirip-cirip-cirip.

Leó: Ez mégis, hogyan kapcsolódik ide? *idegesen* És tényleg… Miért lettem SZÖRNYETEG? *dühösen* Nem tetszik ez a ruha…
Csenge: De csak így lehetek Belle! *csillog a szeme, megpördül, a ruhája csillámokat szór, csillog mindene*
Leó: De én vagyok a műsorvezető!
Csenge: *gonoszan néz Leóra*
Leó: *szomorúan lehajtja a fejét*
Csenge: Mivel Disneylandben vagyunk, nektek is be kell öltöznötök cukika mesehősnek! *mosoly* Persze bárhogyan is próbálkoztok, olyan jók nem lesztek, mint ÉN! *forog, csillámokat szór*
Leó: És, hogy eldöntsük, kinek milyen jelmez legyen, jöjjön mindenki kedvenc divatdiktátora… Marika!
Gábor: Kedvenc?!
Heni: Divatdiktátora?!
Petra: Marika?! Ki a fene az a Marika?
Marika: *felemelkedik a földből*
Gábor: Ez meg honnét jött?
Marika: *elkezdi bökdösni Petrát* Én az előző évad versenyzője voltam! Az aranytorkú! A modellalkat! A csoda! Marika! *pózol*
Petra: Ja tudom! Az a nagyseggű!
Marika: Fúúú! Nyugalom Marika, nyugalom!
Csenge: Na, Marika oszd be, kinek melyik ruha lesz! Kinek öltözzön be!
Marika: Kezdjük Gáborral… *alaposan megnézi* Hm… *megfogja Gábor seggét* Érdekes…
Gábor: Hé! *idegesen*
Heni: Hé! *idegesen*
Marika: Eléggé tuskó személyiséged van, és úgy tudom, a hazudozás sem áll tőled távol! Legyél Pinokkió!
Gábor: Én nem vagyok tuskó! Te tuskó! *dühösen*
Marika: Kérem a következőt! *Heni elé lép* Hm… *csücsörít* Igen, igen… Elég törpe… Erről eszembe jut a hét törpe! Legyél a Hófehérke! A bőröd elég fehér úgy is! Egy tipp drágikám! Szoli! *kacsint*
Heni: Nekem pont tökéletes a bőröm!
Marika: Valóban! Tökéletes egy hullának! *nevet*
Heni: Bunkó! *sértődötten*
Marika: Következő! Hol az a lotyó Tiffany?
Leó: Ő kiesett már a mai próbából!
Marika: Kár! Pedig úgy leszóltam volna! *nevet* Mindegy, akkor majd téged! *bunkón, Kingára mutat* Nézzük csak… Milyen szája van már te jó ég! Pont ilyen! *csücsörít* Mint egy kacsának! *nevet* Te leszel Daisy kacsa!
Kinga: HÉ! NEM BESZÉLHET SENKI SEM ÍGY A SZÁMRÓL! TUDOD SZÁJKOMPATIBILIS VAGYOK ZACK EFRONNAL! *ordít*
Marika: Kár szivi, hogy ő már a múlt! Ma már más a menő! *seggbe üti Kingát* A popsid is olyan béna, mint egy kacsának! És elég idegesítő vagy! Mindig csak hápogsz… Háp-háp! *kacsát utánozza a kezeivel* Tökéletes Daisy leszel! *nevet*
Bettina: *elbújik Petra mögé*
Marika: *körbenéz* Kik maradtak még, kik maradtak még… *motyog* Bettina! Gyere csak ide a csoroszlya mögül!
Petra: Hogy mi? *megdöbben, fekete lesz körülötte a kép*
Marika: Emmeg’ mi a lepkebél?
Bettina: Így sokkol le… Szerinte ez drámaibb…
Marika: Ja, hogy úgy…
Petra: Mit mondtál nekem te kínaiból szalajtott, leértékelt, hamisított bőrcipős, denevérhajú gigasegg? *idegesen*
Marika: Most aztán fogjatok le! *dühösen* Nehogy véletlen még le találjam ütni ezt a medveszőr mócsingot!
Gábor: *Kingának* Ezeket honnan szedik?
Kinga: Fogalmam sincs… Ez már a vérükben van! A debilség… *nevet*
Marika, Petra: *gonoszan néznek Kingára*
Kinga: ÁÁÁÁ! *sikít*
Bettina: Nyugalom! Mondanád inkább, hogy én kinek öltözzek be, Marika?
Marika: Jól van már! Mivel így ki vagy csípve, te lehetsz Hamupipőke! Már ha nem szorít az üvegcipellő! *nevet*
Bettina: Hamupipőke? De jó! *nevet*
Marika: És te! *Petrának* Aranyhaj leszel! Csak azért, hogy példát mutasson! Elég töredezett a hajad! *nevet*
Petra: Grrr! *megnyom egy gombot*
Marika: *elkezd alatta süllyedni a föld* Hé! Még nem végeztem veled! Nem végeztem! *elkezd halkulni a hangja* Nem végeztem!
Petra: Ez elment! *nevet*
Leó: Mindenkinek megvan, milyen ruhát kell szereznie! Hajrá, egy órátok van a feladatra! *mosoly*
Bettina: És ha végeztünk, hol találkozunk?
Leó: Annál a várnál! *előre mutat*
Petra: Milyen várnál? *megfordul, meglát egy hatalmas kastélyt* Ja, hogy ennél…

10 perc múlva – valahol Disneylandben.

Kinga: *egy bevásárlókocsit tol*
Petra: Ezt meg honnét szerezted? *bunkón*
Kinga: Attól a kisgyerektől loptam! *hátra mutat, nevet*
Petra: Szegény! *szomorúan*
Kinga: Hol vannak már azok a ruhák? Fáj a lábam! *nyávogva*
Gábor: Még csak 10 perce gyalogolunk!
Kinga: Fogd be! Fáj a lábam és ez nem mese, te falusi bunkó! *idegesen*
Gábor: *megrázkódik* Anyu! Bánt a csúnya néni! *sírva elrohan*
Heni: Ne! *Gábor után fut*
Bettina a WCn: Mindenki ellenem használja a hipnózisomat?! *idegesen*
Bettina: Várjatok! *utánuk rohan*
Petra: Most nézd meg mit tettél! *dühösen*
Kinga: Na mit?
Petra: Belelépek a szádba! *kiabál*
Petra a WCn: *sminkeli magát* Általában nem vagyok ilyen, de ha kényszerítenek…
Kinga: Igen? Mutasd! *idegesen*
Petra: *morog egyet, majd Kinga mögé néz, meglátja Ivettet* Mi a fene?
Ivett: *meglátja, hogy Petra nézi, elrohan*
Petra: Menj az utamból! *ellöki Kingát, Ivett után szalad*
Kinga: Igen! Fuss csak! Menekülj! *az ég felé tartja a kezét*
Petra a WCn: Éppen készülök lecsapni, ezt a… „Dívát”… *idézőjelet mutat az ujjaival* És ekkor meglátom „Ivettet”. *idézőjelet mutat az ujjaival* Hé! Ez tök „menő”! *idézőjelet mutat az ujjaival* Áááá! Nem tudom, „abbahagyni”! *idézőjelet mutat az ujjaival*
Kinga: Oké, hagyj csak itt! *feláll, a többiek után fut*

Eközben Petra és Ivett.

Ivett: *fut*
Petra: *Ivett után fut* Ne rohanj! Akkor is elkaplak! *idegesen*
Ivett: *megfog egy biciklit, elindul vele*
Petra: Ha így akarod! *elvesz egy kisgyerektől egy mini autót, beleül, teljesen begörnyed* Hm… Kicsit szűk! De ez van! Szerencsére karcsú vagyok! *mosoly* Úúúú, még légkondi is van benne meg rádió! *megnyom egy gombot, kinyitódik az autónak a teteje, Petra kinyújtózkodik, a feje kilóg az autóból* És lenyitható a teteje! Keressünk valami üldözős zenét! *mosoly, teker egyet a rádión* Bad Romance? Nem! *teker egyet a rádión* Party Rock? Ez sem! *teker még egyet a rádión* Ez nem tudom mi, de ez tökéletes! Gázt neki! *megnyomja a gázt, nem történik semmi* Mi? Ja, hogy lábbal kell hajtani… Akkor lábat neki! *üldözőbe veszi Ivettet*
Csenge: *besétál a képbe* És most nézzük meg, Petra, a nyomozó előzetesét! *pózol*

Elindul a Petra, a nyomozó előzetese.
A felvétel alatt a következő zene indul el , halványan, kinagyítottan a háttérben Petra és Ivett táncolnak.

Narrátor: Ezen a nyáron…
Petra: *egy nagy fotelban ül, megpördül benne Ivett felé* Már vártalak… *titokzatos hangon* Ví, ez de menő! *elkezd pörögni a székben*
Narrátor: Jön a titánok harca…
Petra: *egy képernyőn nézi Ivett forgó képét* Hol lehetsz? Úgy is megtalállak! *beleszagol a levegőbe* Nyomot fogtam! *elkezdi szagolni a földet, elmegy*
Narrátor: Összecsapnak…
Petra, Ivett: *lassított felvételben rohannak egymás felé*
Narrátor: A végén csak egy marad…
Ivett: *ördögien nevet* Most véged van, Petra, a nyomozó!
Petra: *egy hatalmas ruháskupac fölött van megkötözve* Ne! Leértékelt, régi ruhák! *sikít* Csak ezt ne!
Narrátor: Petra, a nyomozó! Nyáron a moziban! Ne hagyd ki!

Az előzetesnek vége, újra a valóságban.
Bettináéknál – egy boltban.

Bettina: *liheg, Heninek* Na? Hol van?
Heni: Nem tudom! *idegesen* Elvesztettem! *össze-vissza forog* Annyira béna vagyok! *lehajtja a fejét*
Kinga: *megérkezik* Ez való igaz! *nevet* Komoly, hogy nem látjátok? *előre mutat, egy mozgó ruhakupacra* Mégis mit hittetek? Mi van ott? A Gonosz Mostoha? *nagyon nevet*
Heni: Igen!
Kinga: Aha… *felrántja a ruhakupacot, alatta van a Gonosz Mostoha* Um… *visszarakja a ruhakupacot*
Gábor: *úgy áll a kirakatnál, mint egy próbababa*
Kislány: *odamegy Gáborhoz* Milyen valósághű! *aranyosan*
Gábor: Húzz innét! *rámorog*
Kislány: Anyuuuuuuu!!! *elrohan*
Bettina: Ott van! *ráugrik Gáborra*
Gábor: Mami! Gabi nem akar fürdeniiiiiii! *nyávog*
Bettina: Mese! *halkan*
Gábor: Mi? Mi történt? Már bocsi Bettina, de ne tapizz! *ellöki, feláll*
Heni: *pofon vágja Gábort* A frászt hoztad rám!
Gábor: Hagyjál engem bagoly!
Heni: Én.. én… *sírva elrohan a bolt végébe*
Heni a WCn: Majdnem megbántott… *kifújja az orrát egy zsepibe* Majdnem! *őrülten nevet* Az enyém lesz a csókja!
Gábor: Ez meg mi volt? *csodálkozik* Mindegy, nem érdekel! Ruhák?
Kinga: Sajnos, sehol nincsenek… *ironikusan*
Kinga a WCn: KI AKAROK ESNIIII! *ordibál* Utálok itt lenni! Ennyi retardált között… *bepúderozza az orrát*
Bettina: De… Egy ruhaboltban vagyunk! *körbefordul* És ott a figura részleg! *előre mutat, odamegy*
Gábor: Szuper! *nevet, utána megy* Bagoly, jössz?
Heni: Ne hívj így! *sértődötten*
Gábor: Akkor maradj ott… *bunkón*
Heni: Megyek! *odaszökken Gáborékhoz*
Bettina: *furcsán néz Henire* Meg sem kérdem…
Heni: Balett 8 évig! *megpördül* Kingus? Jössz? *legyint*
Kinga: Jaj, a lábam… Tudod, nagyoooon fáj! *nyávog* Itt kell hagynotok! Hogy veszítsek és kiszavazhassatok! *elfekszik a földön*
Heni: Miről beszélsz? *furcsán néz Kingára* A barátaimat nem hagyom cserben! *maga után húzza Kingát*
Kinga: De jó… *erőltetett mosoly*
Bettina: És hol van Petra? *meglepődik*
Kinga: *feláll* Nem bírta elviselni, hogy tökéletesebb és szebb vagyok nála! *pózol* Ezért bedühödött és megpróbált megpofozni! *úgy csinál, mintha sírna*
Heni: *a szájához kapja a kezét*
Kinga: De tanultam harcművészetet! *felveszi a támadóállást* Így esélye se volt! *nevet* Szomorú lett és elrohant! A kis béna! *nagyon nevet*
Bettina a WCn: Aha, persze… Én egyszer annyit mondtam Petrának, hogy szerintem az én körmöm szebb… Másnapig kómában voltam! Szóval Kinga bármit mondd, biztosan nem verte le Petrát. Ha azt mondják rá, nem szép vagy ilyesmi úgy bedühödik… De, akkor hol lehet? *szomorúan*
Bettina: Aha, persze…
Kinga: Ezt mire véljem? *bunkón*
Bettina: Hagyjuk! *legyint* Várjunk csak! *mosoly, levesz az egyik fogasról egy ruhát* Hamupipőke ruha! Bingó! *nevet* Ezzel meg is volnék! *elmegy*
Gábor: *levesz a fogasról egy ruhát* És a Pinokkió ruha is megvan!
Kinga: Elnézést, de akárhogy is nézem, ez egy táncos lány ruha! *furán néz Gáborra*
Gábor: Oppá! Rosszat vettem le! *nevet, leveszi a másik ruhát* És most futás! *elszökken, csillámokat szór, elrohan*
Kinga: *Gábor után néz*
Heni: Ne próbáld megérteni! Senki nem tudja, hogy hogyan csinálja ezeket! *nevet*
Kinga: Engem nem is érdekel ő! *bunkón; körbefordul, meglátja a Daisy kacsa ruhát* Óóó! Ó… Sajna az én ruhám nincs itt! *szomorúan*
Kinga a WCn: *számol az ujjaival* Egy: ki akarok esni! Kettő: utálok itt lenni, én a Mályva-drámát imádom! Három: SOHA NEM ÖLTÖZÖM BE KACSÁNAK! *ordít*
Heni: Miről beszélsz? *meglepődik* Hiszen itt van a polcon! *leveszi Kinga ruháját, odaadja neki* Tessék! *kedvesen*
Kinga: Eh… Kösz! *bunkón*
Heni: És az enyém is itt van! *megfogja a saját ruháját* Menjünk! *elfutnak Kingával*

Petránál és Ivettnél – valahol Disneylandben.

Ivett: *berohan egy épületbe*
Petra: *lefékez a lábával* Ááá! A cipőm! *dühösen* Ez is a te hibád te kyborg! Mégis hova mentél be? *megnézi a hely nevét* Mese disco? Oké, ez elég fura! Mit keres egy diszkó Disneylandben? Mindegy, véged Ivett! *bemegy*
Ivett: *rohan a mesefigurák közt, hirtelen Csingiling ruha lesz rajta* Mi a …?
Petra: *rohan a mesefigurák közt, hirtelen Aranyhaj ruha lesz rajta* Vííí! Ilyen gyorsan még sosem öltöztem át! *mosolyog* Na, gyere csak ide te kis tündér! Vagyis nem vagy tündér, de tündér jelmezben vagy! Érted…
Ivett: Még mindig ugyanolyan idióta vagy! *nevet*
Petra: Véged! *kiabál*
Mulan: Táncpárbaj!
Petra: Hé, milyen kis agresszív ez a Mulán! *meglepődik*
Csipkerózsika: Táncpárbaj!
Mindenki: Táncpárbaj! Táncpárbaj!
Ivett: *megfogja Petra vállát*
Petra: Engedj el, te plasztikázott homoki vipera! *ellöki* Akkor legyen táncpárbaj! Énekléssel! *kacsint* Csajok! Ide! *oda áll mellé Csipkerózsika, Mulán és Ariel*
Ivett: Semmi esélyed! *gonoszan* Csajok! Ide! *senki nem megy oda* MONDOM IDE! *ordít; oda áll mellé 3 tündér*
Petra: Zenét DJ!
Hook kapitány: *elkezd zenélni*
Petra, Ivett: *csettintenek*

Eközben a többi versenyző Leónál és Csengénél.

Csenge: *énekel, odajönnek hozzá a madarak*
Bettina: *fut* Megjöttem! A fene ebbe az üvegcipelőbe! Ebbe alig lehet futni! *idegesen*
Kinga: Én is itt vagyok! *odamegy Csengéhez* Mik ezek a dögök? *elijeszti a madarakat* Össze akarsz tőlük szedni valami betegséget?
Csenge: Most véged! *idegesen*
Leó: *lefogja Csengét* Nyugalom!
Gábor: *megérkezik* Ejha Kinga, nagyon jól nézel ki ebben a ruhában! *megnő az orra* Ez a ruha haláli! *nevet*
Heni: Én is itt vagyok!
Bettina: Akkor Leó? Mi a feladat?
Leó: A feladat…
Sárkány: *megjelenik, az égből lecsap, felkapja Henit, elrepül vele*
Heni: ÁÁÁÁÁ!!! *sikít, eltűnik*
Mindenki: MICSODA?!!!! *sikítanak*
Leó: Oké erre nem voltunk felkészülve! *döbbenten*
Csenge: Igen! Ez durva! *szomorúan, majd átvált normális hangra* De ez van! Mivel letelt a műsoridőnk, így mennünk kell! Tartsanak velünk a legközelebbi, legizgalmasabb Dráma Faktor részben! Mi történt Petrával? És Henivel? Minden kiderül legközelebb! Mivel a mai részben versenyzőink nem énekeltek, a következő epizódban kétszer fognak! *énekel, a madarak odajönnek hozzá*
Madár: *letojja Kingát*

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése