Oldalak

2011. szeptember 20., kedd

2. Rész - Elveszve Görögben

Reggel 7 óra – a turistaosztályon.
Az összes versenyző alszik, egyedül Tiffany és Réka van ébren.

Tiffany: Még mindig nem hiszem el, hogy Leó mindenkit ideküldött aludni. *ropogtatja a hátát*
Réka: *nevet* Már megszoktam… Attila milyen aranyosan alszik, nem? *nevet*
Tiffany: Szerintem is! *csillogó szemek* Vagyis… Ja…
Réka: Inkább menjünk ki a társalgóba, itt nem nagyon tudunk beszélni. Nem érdemes Noémit felkelteni. *mosoly*
Tiffany: *nevet; kimennek Rékával a társalgóba*
Réka a WCn: Ez a Tiff haláli egy spiné! *nevet*
Tiffany a WCn: Egyáltalán nem bírom Rékát. Beképzelt… De nem baj, én majd megleckéztetem. *gonosz mosoly* Higgye csak azt, hogy a barátnője vagyok.
Tiffany: Az ott János az asztal alatt?
Réka: Gábor… *nevet* Amúgy igen, ő az.
Gábor: *nagyot horkant*
Réka, Tiffany: ÚRISTN! *nevetnek*

Eközben a turistaosztályon.

Noémi: *felébred* Jó reggelt! Várjunk csak!! HOL VAN GÁBOR? *felemeli Henit, Attilára dobja*
Attila: Volt egy hátam…
Heni: Nyugi Noémi! Biztos már fent van. *nevet*
Noémi: Jaj Heni, te mindig megnyugtatsz. *mosoly*
Aldó: *felébred* Mi a fene?
Bettina: *felébred* Már megszoktam.
Héra: ALDÓ NE ÜLJ MELLÉM!! *ellöki Aldót*
Aldó: Héra nyugi… Vagy tudod mi lesz. *gonoszan*
Martin: Mi lesz? *kíváncsian*
Aldó a WCn: Igen, már ismerjük egymást Hérával és csak én tudom a szörnyű titkát. *gonoszan*
Héra a WCn: Ha Aldó kitálal, nekem végem. *aggódva*
Martin a WCn: Ki kell derítenem ezt a titkot! MUHAHAHAHAHHA! Hééé… A villámlás hol marad? *ingerülten*
Petra: *felébred* ÁÁÁÁ!!! Tönkretettétek a szépítőalvásom! *idegesen*
Attila: Az rád fér… *nevet*
Petra: *tükörbe néz* EZ EGY RÁNC?! NEEEE!!! *sikít*

Cirip-cirip-cirip…

Csenge: *felébred* Rajta csapatom reggeli edzés!
Legyőzhetetlenek: Muszááááj? *nyágova*
Csenge: IGEN! NYERNI AKAROK!! *ordít* Mármint akarunk…
Hangosbemondó: Reggeli tálalva a társalgóban!
Legyőzhetetlenek /csak Csenge nem/: *elfutnak*
Csenge: Na, legalább kocognak. *nevet*
Petra a WCn: Ez a Csenge remélem nem lesz ilyen… Hiszen ezt. *magára mutat* Nem lehet megcsinálni egy reggeli edzés alatt…

A repülőgép társalgójában.

Tiffany: *megböki Gábort*
Gábor: *felébred* Ki? Mi? *ásít* Szia Tiff! *mosoly*
Tiffany: Jaj szia Rágob! Jó látni. *nevet*
Gábor: Gábor…
Gábor a WCn: Ez a Tiffany olyan vicces… *nevet* És MAJDNEM tudja a nevem. *csillogó szemekkel*
Noémi: *odafut Gáborhoz, átöleli* Jaj Gábor! Milyen sokát változtál! *mosoly* Nőtt a körmöd!
Gábor: Őő… *kiszabadul Noémi kezei közül, elkezd enni*
Attila: Halihó, mindenki… *Réka mellé ül*
Réka: Jaj jó reggeeeelt! *meg akarja fogni Attila kezét*
Attila: *kinyílik alatta a padló*
Réka: EZ MEG MI A FRANC? *kinyílik alatta a padló*
Noémi: ÁÁÁÁ MIND MEGHALUNK! *kinyílik alatta a padló*
Heni: NOÉMI!!! *kinyílik alatta a padló*
Martin: Úristn, most tuti én jövök! *nem történik semmi*
Aldó: JÉZUSALDÓ! *kinyílik alatta a padló*
Héra: NE ALDÓ NEEE!! *kinyílik alatta a padló*
Martin: Na most már tuti én! ÁÁÁÁ! *nem történik semmi*
Bettina: Mi a… *kinyílik alatta a padló*
Csenge: ÁÁÁ BETTINA! *kinyílik alatta a padló*
Martin: NA MOST MÁR ÉN! *nem történik semmi*
Tiffany: ÁÁÁÁ!!! *elkezd futni, de kinyílik alatta a padló*
Petra: ÁÁÁÁÁ A SZÉPSÉGEM!!! *kinyílik alatta a padló*
Gábor: ÉN MÉG ÉLNI…  *kinyílik alatta a padló*
Martin: Na már… *kinyílik alatta a padló*

A repülő már a földön volt. A versenyzők, kb. 1 métert estek. A közelben egy labirintus van.

Petra: LETÖRT A KÖRMÖM!! *sikít*
Attila: Gábor, szállj le a hátamról. *idegesen*
Gábor: Az nem én vagyok…
Noémi: Jaj, te Attila vagy? *ráugrik Gábor hátára*
Gábor: ÁÁÁÁÁ! *ordít*
Leó: *furcsán néz* Ha végre felállnátok…
Versenyzők: *felállnak*
Leó: Csodálatos! *mosoly* A mai helyszínüüüüüüünk…
Martin: *Leó szavába vág* Görögország, Kréta, Labirintus.
Leó: POFA BE!!! *idegesen* Ez az én szövegem volt!
Bettina: Rátérhetnénk a próbára?
Leó:Leó: Ja, igen… Mint, ahogy azt már sejthettétek, a feladat: Be kell mennetek a labirintusba, majd meg kell találnotok a kijáratot. Közben üldözni fog titeket egy ördögi…
Martin: *Leó szavába vág* Minotaurusz!
Leó: MÉG EGY ILYEN!! *idegesen* Biztos hallottatok már, erről a félig ember, félig bika akármiről. Szóval ti biztos, mert én nem. *nevet* Amelyik csapatot elkapja a Minotaurusz, aki nem mellesleg a Séf lesz, automatikusan veszít. A nyertes csapat utazhat az első osztályon, a vesztesek pedig hazaküldenek maguk közül valakit. *mosoly* De előtte…

Csing-csing.

Attila a WCn: A műsor végére elmehetek majd musicalénekesnek… *flegmán*

/ „Pago pago” című dal átírt változata /

Attila: Merreeeee? Merre? Merre? Merre? Merre? Merre?
Réka: Merre?
Tiffany: Merre?
Csenge: Mi innen elfutnánk!
Heni: Merre?
Aldó: Merre?
Attila: Hülye labirintus!
Héra: Merre?
Martin: Merre?
Gábor: Segíts rajtunk miatyánk!
Petra: Merre?
Bettina: Merre?
Noémi: Nyugi, fő az optimizmus!
Attila: Rajta, menjünk gyorsan balra.
Heni: Vagy le sújt a Minotaurusz haragja!
Tiffany: Nekem mindegy csak együtt menjünk.
Aldó: Így az első mi leszüüünk!
Csenge: Akkor mi meg rajta jobbra!
Bettina: Arra ám, ne hallgass a bolondokra!
Héra: Jaj a titkom meddig őrizhetem?
Martin: Gyorsan mond el nekeeem!
Réka: Merre?
Tiffany: Merre?
Csenge: Mi innen elfutnánk!
Heni: Merre?
Aldó: Merre?
Attila: Hülye labirintus!
Héra: Merre?
Martin: Merre?
Gábor: Segíts rajtunk miatyánk!
Petra: Merre?
Bettina: Merre?
Noémi: Nyugi, fő az optimizmus!

15 perc múlva – a Legyőzhetetlen csapatnál.

Csenge: Martin, biztos, hogy jobbra kellett jönni?
Martin: Akadékoskodj még! *idegesen* Igen, tutira, erre. TUDOM!
Bettina: Igen, Martinnak igaza van. *csillogó szemek*
Martin: Aha…
Bettina a WCn: Martin tökre belém van zúgva! *nevet* TELJESEN!
Gábor: Nekem minden mindegy, amíg Noémi nincs itt. *ugrál*
Petra: Nekem viszont nem! *idegesen* Már fáj a lábam a gyaloglástól. Minden tök ugyanolyan itt, akármerre is megyünk, és a hajam is kezd begöndörödni. *szipog*
Héra: Ez az Aldó… Akármennyire is jól néz ki, nagyon gonosz.
Martin: De mi az a titok? Mit tud ő?
Héra: Áááá semmi, semmi…
Martin: Naaaaa! *cukin néz*
Héra: NEM TARTOZIK RÁD! *ordít*
Csenge: Martin, te inkább vezess minket! *idegesen*
Héra a WCn: Ez a Martin annyira egy kiállhatatlan! Senki nem tudhatja meg a titkom… SENKI! *őrülten*

Eközben a Szuper szuper szuper Gábor csapatnál.

Noémi: Vajon most mit csinálhat Gábor? *szipog* Ő már tuti kijutott, mi meg elvesztünk Görögben!
Heni: Nyugi Noémi, tuti rád gondol. *mosoly* Gondolj arra, minél hamarabb kitalálunk innen, annál hamarabb láthatod.
Noémi: Igazad van! Összeszedem magam… VAJON MIT CSINÁLHAT MOST GÁBOR? *szipog*
Heni a WCn: *lila foltos* Noéminek össze kell magát szednie… Most nem Gáborral van egy csapatban.
Tiffany: *Rékának* Igaz? *nevet*
Réka: Szerintem is. *nevet*
Attila: Miről van szó?
Tiffany: Csak csajos dumák! *kacsint*
Attila a WCn: *lila foltos* Ez a Tiffany... Grrrr… Mármint…
Réka: Letörik a lábam… *duzzogva*
Attila: Vigyelek? *nevet*
Réka: *Attila hátára ugrik* Már azt hittem meg sem kérded. *nevet*
Attila: Uhh...
Aldó: Ez a Héra… Akármennyire is jól néz ki…  Várjunk csak! *hátranéz* MI AZ OTT?!
Szuper sz. sz. Gáborok: ÁÁÁÁÁ!!!! *sikítanak*
Heni: MINOTAURUSZ SÉF!!! *sikít*
Noémi: FUTÁÁÁÁS!! *elrohan*
Réka: *leugrik Attila hátáról*
Attila: És a lábad?
Réka: Már jobb! *elfut*
Tiffany: *elesik*
Attila: *segít neki felkelni*
Tiffany: Ahw… Milyen kedves. *nevet*
Szuper sz. sz. Gáborok: *mind elfutnak*
Minotaurusz: WÁÁÁÁÁÁ! *utánuk fut*

Eközben a Legyőzhetetlen csapat.

Petra: Eltévedtünk. *bunkón*
Bettina: Dehogy tévedtünk! *idegesen* Igaz Martin? *csillogó szemek*
Petra: Eltévedtünk. *bunkón*
Martin: De a játékban erre kellett jönni! *dühösen*
Petra: Eltévedtünk. *bunkón*
Csenge: Egy játék alapján vezettél minket?! *idegesen*
Petra: Eltévedtünk. *bunkón*
Gábor, Héra: *Petrának* FOGD MÁR BE! *ordítanak*
Csenge: EZT NEM HISZEM EL! *beleüt a falba; mire eldől az összes, mint egy dominó* Karton?!
Martin: Na ott a kijárat! Látom!

Eközben a Szuper szuper szuper Gábor csapat.
Már a cél előtt vannak. Látják a Legyőzhetetleneket.

Szuper sz. sz. Gáborok: *futnak* MI A FRANC?! *rájuk dől a fal*
Minotaurusz: AZ NINCS BENNE A MUNKAKÖRÖMBE, HOGY FALAKAT KELL ELKAPNOM!!! *rádől a fal*
Leó: Mi a fene? Szóval a nyertes csapat: Szuper szuper szuper Gábor csapat!
Attila: *kidugja a kezét a fal alól* EZAZ!
Heni: Tiszta lila foltos leszek! *dühösen*
Legyőzhetetlenek: MI?! *idegesen*
Leó: Mivel, aki ledönti a kellékem, az nem győzhet!! *idegesen*
Csenge: Nem mondtad, hogy kellék! *idegesen*
Leó: Gondolhattad volna! Mivel már nincs az a labirintus, rögtönöznünk kellett. *dühösen*
Noémi: *kiugrik a kartonfal alól, odafut Gáborhoz* GÁBOOOOOOR! *átöleli* Várjunk csak… Nem! Heniiii segítek! *odafut Heninek segíteni*
Noémi a WCn: Henivel tegnap este arról beszélgettünk, hogy kevesebbet kéne foglalkoznom Gáborral. És tudjátok mit? Igaza volt! …Vajon most mit csinálhat? *csillogó szemek*
Gábor a WCn: Noémi már nem őrülten szerelemes belém? EZ szuper…. *szomorúan*
Leó: Legyőzhetetlenek, ez a név mégsem illik rátok nagyon! *nevet* 1 óra múlva a repülő kiszavazó termében találkozunk! Valaki meg szabadítsa ki a Szuper sz. sz. Gáborokat!
Mindenki: *fütyülnek*

30 perc múlva – a társalgóban.
Csak Attila és Réka van itt.

Réka: Na most már megyek. Sminkelnem kell. *nevet, puszit nyom Attila arcára, majd elmegy*
Tiffany: *bejön a terembe*
Attila: Szia Tiffa… *Tiffany megcsókolja* Mi a…?
Tiffany: *kifut a teremből, de útközben találkozik Gáborral*
Gábor: Ez mégis mi volt?! *idegesen*
Tiffany: Jaj, csak Attila segített gyakorolni, hogy mondjam el, hogy mennyire tetszel nekem…
Tiffany a WCn: Rékát tönkreteszem. MUHAHAHHAHAHA! Gábor átverése könnyű…
Gábor: TÉNYLEG? *csillogó szemek; megcsókolja Tiffanyt*
Tiffany: FÚÚÚÚ… Vagyis, de édiii! Na mennem kell, Rékának egy szót sem! *elszalad*
Gábor: Semmit nem mondok neki! *csillogó szemek*
Gábor a WCn: Fúúú két csaj is teljesen belém van zúgva. *nevet*
Tiffany: *futás közben, Rékának ütközik* Réka… Hát persze, hogy te… Vagyis, szia! *mosoly*
Réka: Jaj segítenél megcsinálni a hajam? *elhúzza Tiffanyt*
Tiffany: A legjobb barátnőért mindent! *gonosz mosoly*
Attila a WCn: Ez mégis mi volt?! Én Rékát szeretem, de Tiffany teljesen elbizonyított… A szőkék jobban bejönnek… Vagyis. *pofon vágja magát* Miért vagyok ilyen eszeveszettül jóképű?

30 perc múlva – a kiszavazó teremben.

Bettina a WCn: Petrára szavaztam. Azok a folytonos nyávogásai… Még Noéminél is túltesz! Ami nagy szó… *mosoly*
Leó: Az első arany Leó útlevél, Bettináé!
Bettina: Természetes! *nevet*
Petra a WCn: Mit is kell itt csinálni? *elkezdi rúzsozni magát* Jaaaa szavazniii! *nevet* Értem! Csenge… Valahogy nem vagyok egy hullámhosszon a reggeli tornájával.
Leó: A második útlevél tulajdonosa, Petra!
Petra: Nyertem, nyertem! *nevet*
Héra a WCn: Martinra szavaztam. Túl kíváncsi…
Leó: A következő útlevél, Héráé!
Héra: *elejti az útlevelet* Ups…
Csenge a WCn: Martinra szavaztam! Egy játék alapján vezetni minket… Pff…
Leó: A negyedik Gáboré!
Gábor: Ez az! *nevet*
Martin a WCn: Csengére szavaztam. Nekem senki ne parancsolgasson!
Leó: Kié az utolsó arany Leó útlevél? Csenge vagy Martin?
Gábor a WCn: Csenge túl parancsolgatós…
Leó: Martin vagy Csenge?
Gábor a WCn: De Martin kocka, és miatta vagyunk itt. *mosoly*
Leó: Csenge! Tiéd! *mosoly*
Csenge: EZAZ! *ráugrik Leóra* VÉGRE NEM ÉN ESTEM KI ELŐSZÖR! EZAAAZZZZZZ! *sikít örömében*
Leó: *odadobja Martinhoz az ejtőernyőt* δεν αντίο! /Görögül = Nem viszlát!/
Martin: Most komolyan ugorjak ki, egy mozgó repülőből?
Leó: Pontosan! *gonosz mosoly*
Bettina: Jaj Martin, sajnos szerelmünk nem teljesedhetett be! *megcsókolja Martint*
Martin: ??? *érthetetlen fej*
Bettina: Deeee tudod, én túl jó vagyok neked. Na szia! *nevet*
Martin: De Héra, mi az a titok…?
Héra: *kilöki Martint a gépből* Ups. *mosoly*

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése