Oldalak

2011. szeptember 18., vasárnap

1. Rész - Rettegj világ

Budapest – a repülőtéren.

Leó: Üdvözlök mindenkit! Itt újraaaa, Leóóóóó! *pózol* Én leszek a műsorvezetője, a nagysikerű valóság shownak, a Dráma Faktor 2. évadának. Vagyis, a „Dráma Faktor világ körül”-nek! *mosoly* Mint láthatják, itt vagyunk a repülőtéren. A mi gépünk… Hol is van? Ja igen, az az! *rámutat az egyik roncsra* A gépet a Séf fogja vezetni… Reméljük nem halunk meg. *nevet; majd a Séf fejbe dobja egy cipővel* Jól van, na! Te inkább a gépet izzítsad! *nevet*
Séf: Nem fizetnek meg eléggé… *felmegy a repülőre*
Leó: Megint két csapat lesz. Ennek részletei később… Ezúttal 12 versenyző lesz! 7 régi és 5 új! Név szerint: Réka, Attila, Gábor, Noémi, Bettina, Héra, Csenge, Heni, Tiffany, Aldó, Martin és Petra! Versenyzőink nemsokára érkeznek a limuzinnal… Bármikor… Hamarosan…

1 óra múlva.

Leó: Zzzzzzzz… *felkel a duda hangjára* MI?! Ja igen, már látom őket!

A limuzin megáll Leó előtt. A régi versenyzők szépen kiszállnak egymás után.

Leó: Még mindig nem tudtuk pontosan érkezni?! *ingerülten* Amúgy jó titeket újra látni! *nevet*
Csenge: Khmmm…
Leó: Hiszen téged már tegnap is láttalak…
Csenge: KHMMMM! *idegesen*
Leó: Vagyiiiis, főleg téged Csenge…
Réka: Ennek a műsornak még arra se volt pénze, hogy személyenként béreljenek nekünk limót?
Attila: *ránéz a repülőre* Még rendes gépre se volt pénz? Ez mi? Nekünk jön egy madár, aztán szétesik és meghalunk. *bunkón*
Leó: Dehogy… Túl értékes vagyok. *nevet*
Bettina: Mire megy el a pénz?
Leó: Hááááát az én személyre szabott szobámra a gépen. Van benne minden. Szauna, plazma TV, billiárdasztal… Vagyiiis… Fogalmam sincs! *nevet*
Bettina: Pfff… *bunkón*
Gábor: Hol vannak az új versenyzők?
Noémi: A lényeg, hogy te itt vagy! *átöleli Gábort*
Gábor: Nem… kapok… levegőt… *fuldoklik*
Noémi: Tanultam elsősegélyt! Szájon át kell lélegeztetni! *nevet*
Gábor: Jéééé! Már jobban vagyok. *kinyújtózkodik*
Héra: De tényleg, hol vannak az újak?
Leó: Mindent a maga idejében… MUHAHAHHAHA! *villámlás*
Réka: Ez meg honnan jött?! *ijedten; Attilához bújik*
Leó: Speciális effektek… Erre is kell a pénz. *nevet*
Attila: És mire volt jó?
Leó: Drámai hatás…
Héra: *nekidől a repülőgépnek, erre annak letörik a szárnyának a vége* Ups…
Leó: Nyugi! *nevet* Majd a Séf megcsinálja! SÉÉÉÉÉF!
Séf: *kijön a gépből, vörös fejjel*
Leó: GYORSAN MINDENKI UTÁNAM!!! MIELŐTT TÁMAD!!!

5 perc múlva – a repülőgép turistaosztályán.

Csenge: ÁÁÁÁ!!! OTT EGY PATKÁNY! *Leóra ugrik*
Gábor: Jaj de édi! Gyere, gyere egérke! *nevet*
Noémi: Ő csakis az enyém! *kidobja az egeret az ablakon*

Cirip-cirip-cirip…

Attila: Ez mégis mi akar lenni? *ijedten*
Réka: Ez a turistaosztály… Hallottam már róla legendákat, de nem tudtam, hogy tényleg létezik. *nevet*
Bettina: Akinek magángépe van… *mosoly*
Leó: Pontosan, ez a turistaosztály. Itt fogja álomra hajtani fejét a vesztes csapat.
Héra: Deee… Itt nincsenek ágyak.
Leó: De van pad. Lehet azon is aludni, vagy a …
Gábor: *elalszik a padlón*
Leó: Ahol Gábor. *nevet* Na valaki keltse fel és indulás az első osztályra.

A repülőgép első osztályán.

Mindenki: *csillogó szemek*
Leó: Igen Bettina… Erre is kellett a pénz. *nevet* Puha bőrfotelek, rádió, TV, kiváló minőségű étel, amit nem a Séf csinált… *mosoly*
Bettina: Jól van na…
Leó: Ezt kapják a nyertesek.
Héra: És az újak hogyan fogják tudni, mi hol van?
Leó: Őket már körbevezettük…
Héra: Szóval már itt vannak?
Leó:Leó: Mindent a maga idejében… MUHAHAHHAHAHA! *villámlás*
Réka: Komolyan, ez már kezd idegesítő lenni!
Csenge: Szerintem is abbahagyhatnád… *megböki Leót*
Leó: Áááúúúú! *simogatja a vállát* A gyóntató ezúttal is WCn lesz. *mosoly*
Bettina a WCn: Legalább itt nincsenek már legyek…
Attila: Cink…
Leó: Jöjjön a kiszavazó hely.

A repülőgép kiszavazó termében.

Leó: Ezúttal nem mályvacukrot kaptok. Hanem arany Leó útlevelet. *mosoly*
Bettina: Ezekre van pénz, de egy normális repülőgépre meg nincs?! *idegesen*
Leó: Nem igazi arany… Csak aranyszínű. A szavazás továbbra is a WCn lesz. Ott egyszerűen csak pecsételjétek le annak a képét, akit már nem szívesen láttok. *nevet*
Attila: Halljátok lúzerek? *nevet*
Réka: *Attila fülébe súg* Már tudják milyen vagy, és ha nem leszel velük kedvesebb, akkor az újaknál kell bevágódnunk.
Réka a WCn: Imádom Attilát meg minden, de ha nem lesz kedvesebb, őt fogják először kiszavazni…
Attila: Igazad van. *mosoly* Barátaiiiiim! *át akarja őket ölelni*
Noémi: Vissza! Gábor az enyém! ENYÉÉÉÉM!!! *őrülten*
Leó: Akkor menjünk az utolsó helyszínhez, a közös társalgóhoz.

A repülőgép társalgójában.

Leó: Itt lehet beszélgetni utazás közben…
Attila: Merő logika… *nevet*
Csenge: Ne piszkáld már… *megböki Attilát*
Csenge a WCn: A producerek szerint, közömbösen kell viselkednem Leóval a műsor alatt, nehogy Leó segítsen nekem… *durcásan*
Héra: Mik azok a székek? És miért vannak egy lepedővel letakarva? ÉS MIÉRT MOZOGNAK?! *ijedten*
Leó: Ja igen, majdnem elfelejtettem. Ott vannak az új versenyzők. *nevet*
Tiffany: Most jön ugye az a rész, hogy ledobjuk magunkról a lepedőt? *bunkón*
Leó: *leveszi róluk a lepedőt* Íme, 5 új versenyzőnk! Név szerint Heni…
Heni: Sziasztok! Mizu van? *nevet*
Leó: Tiffany…
Tiffany: Hellóka! *kacsint*
Leó: Petra…
Petra: ÉNNNN! *csillogó szemek*
Leó: Martin…
Martin: Pontosan…
Leó: És Aldó!
Héra: ALDÓ?!
Aldó: Aldóóóóó! *csillogó szemek* Vagyis, mi?! HÉRA?!
Héra: ALDÓÓÓÓÓ?!
Attila: Valaki hívja a dilidokit… *nevet*
Attila a WCn: Ez a kedvesség nem fog menni… *mosoly*
Leó: Ismeritek egymást?
Héra, Aldó: NEM! *ordítanak*
Réka, Csenge: Lemaradtunk valamiről?
Leó: Na mindegy… Még nem mondtam egy kiiiiis apróságot. *mosoly*
Bettina: Úristn, kit öltél meg? *nevet*
Leó: A műsor egyik fő témája a dalok lesznek. Szóval minden részben kell nyomnotok egyet.
Mindenki: TE MOST SZÓRAKOZOL VELÜNK?! *ordítanak*
Noémi: Nekem legalább jó a hangom! *nevet* Á-á-á-á!
Gábor: *befogja Noémi száját* Igen Noémi, csodálatos…
Noémi a WCn: Gábor még mindig teljesen belém van zúgva. *csillogó szemek*
Attila: És aki nem énekel?
Leó: Az egyből kiesik a versenyből. *nevet*
Mindenki: MI NEM ERRE JELENTKEZTÜNK! *ordítanak*
Leó: A szerződés alá van írva. *nevet* Szóval először az 5 új versenyzőnk kezdik bemutatkozó dalukkal.  Az első Tiffany.
Tiffany: Most viccelsz igaz?
Attila: Hajrá! *nevet*
Leó: Nyugi Attila, a műsor végén, még nektek is kell egy közöset. *nevet*
Bettina: Minden részben egy dal?
Leó: Pontosan. A mai csak egyszeri alkalom. Egy csengő jelzi majd, hogy mikor kell a dal. Tiffany!

/ „Blainesztikus” című dal átírt változata /

Tiffany:Tiff-Tiff-Tiff-Tiff-Tiffanisztikus a nevem. A ruhákat kedvelem! A boltokat ellepem Tiffalicious én velem!
Gábor: Ő Tiffanisztikus!
Attila: A hangja tragikus!
Tiffany: Ga-gazdag lettem, gazdag!
Bettina: Már megint egy új kislány, s a minősége is silány!
Gábor: Miről beszélsz, mi vagy bamba? Ez a lány, tüzes, mint a szamba!
Mindenki: Tiff-Tiffanisztikus.
Noémi: Tragikomikus!
Tiffany: Kérek egy ruhát, de fodrok nélkül, 200 C°-on mosva!
Csenge: El lesz taposva…
Gábor: Ő Tiffanisztikus!
Noémi: Ez a lány misztikus!
Tiffany: Ga-gazdag lettem! GAZDAG!
Leó: Na nem is volt rossz. *nevet*
Réka: Te is gazdag vagy? *mosoly*
Tiffany: Annyira azért nem, mint te! *nevet*
Réka: Jaj de kis ari vagy. *nevet*
Tiffany: *Attilára és Gáborra kacsint*
Attila a WCn: ???? *értetlen fej*
Gábor a WCn: Ez mégis mi volt? Talán… TETSZEM NEKI? *csillogó szemek*
Noémi a WCn: EZ MÉGIS MI VOLT?! *ordít*
Réka a WCn: Ez a Tiffany jó fejnek tűnik. *mosoly*
Leó: Heni, te jössz!
Heni: Vííííí! Kezdem is! *nevet*

/ „Single Ladies” című dal átírt változata /

Heni: Rajta nézzél rám!
Mindenki: Rajta nézzél rá!
Heni: Rajta nézzél rám!
Mindenki: Rajta nézzél rá!
Heni: Rajta nézzél rám!
Mindenki: Rajta nézzél rá!
Heni: Rajta nézzél rám! És akkor nótára fel! Én vagyok a-a, Heni-heni na-na, elmondom kis dalomat. Én mindig mosolygok-ok, ez bizony nem titok-ok, nem vagyok gonosz szutyok! Remélem már végzek-ek, nem tudom miért vitt rá a lélek-ek. Rajta nézzél-nézzél engem! Nem vagyok egy szellem, kérlek szeress engem-em.
Csenge: Ő egy hétköznapi…
Attila: …kis hülyeleány.
Réka: Ha vele is kötözködsz…
Tiffany: …megbánod ám!
Noémi: Ez a csaj nekem nagyon sziiimpi ám!
Gábor: De azért remélem…
Héra: …hogy nem fog ő nyerni, kiskomám!
Heni: O-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o!
Noémi: Ez jó volt! *nevet*
Heni: Igaz? Szerintem is. *mosoly*
Noémi: Ülsz mellettem? *mosoly*
Leó: Petra, te jössz!
Petra: De nem lesz hosszú…
Leó: Nem baj az. *nevet*
/ „Sierra dala” című dal átírt változata /

Petra: Engem már az USA vár,
Enyém lesz Amerika, ez nem vitás!
New York! Ugorhatsz!
Ha csettintek egyet, engem szolgálhatsz!
Mi lesz még? Gyere, elnöki szék nekem tuti kellesz!
Veled Petra tuti el lesz.
Attila: Nálam is egósabb ember?
Gábor: Létezik olyan? *nevet*
Attila: *csúnyán néz Gáborra*
Gábor: Csak vicceltem… *félénken*
Noémi: *Attilának* MOST MEGRÉMÍTETTED!! *ordít*
Leó: Aldó és Martin, mivel mindjárt lejár a műsoridő, és még kell a közös dal is. Ti együtt énekeltek.
Aldó: *Hérát nézi* Mi, mi?
Martin: Úristn… *bunkón*

/ „Firework” című dal átírt változata /

Aldó: Én vagyok az Aldóóóóóóócska!
Martin: Fogd már be te fooooocista!
Aldó: A szitu ciki, o-o-o!
Martin: Kész vége már nem dalolo-o-ok!
Leó: Ez túl rövid volt…
Martin: A lényeg, hogy megvolt. *nevet*

Csing-csing.

Leó: Jöhet a közös dal. *nevet*
Mindenki: Most tényleg, minden részben énekelnünk kell?
Leó: Pontosan! *mosoly*

Ránk a világ vár
/ Egyetlen saját dallamú dal, nincs hozzá zene /

Mindenki: Dalol itt most mindenki!
Attila: Én utálok, itt lenni!
Réka: Ne izélj, a világ ránk vár!
Attila: Abba kéne hagyni már!
Leó: Nem muszáj itt lenni, le is lehet innen kopni!
Attila: Ohhh! Rááááám a világ váááááár!
Mindenki: Ráááánk a világ vááááár!
Noémi: Párizsban a sok cipő!
Csenge: Londonban ugrálni nem illő!
Bettina: Bécsben a forró csokiiiiii!
Aldó: Spanyolban egy jó kis fociiii!
Gábor: Mexikó a legszebb nekeeeeem!
Attila: Kínától lesz végképp elegeeeem!
Petra: Hollywoodban, nekem csillag jár!
Héra: Las Vegasban sok pénz vár rám!
Heni: Afrikában, a cuki állatooook!
Tiffany: Rómában, a gladiátorooook!
Martin: Japán modern, szereteeem!
Réka: Egy Holland fapapucs kell én nekeeeeem!
Réka, Heni, Csenge: Rááááánk a világ váááár!
Attila, Gábor, Tiffany: Daaaaalolj te is máááááár!
Mindenki: Rááááánk a viláááág VÁÁÁÁÁÁÁÁR! Jeeee…
Leó: Aha… Nem volt rossz…
Mindenki: MI AZ, HOGY NEM ROSSZ?! *ordítanak*
Leó: És végül a csapatok…
Bettina: Lesznek csapatkapitányok? *mosoly*
Leó: Őőőőő… Nem. *nevet* Deeeeee, ti választhatjátok a csapatotok nevét!
Attila: Akkor jobb nevek lesznek, mint az előző évadban. *mosoly*
Leó: *csúnyán néz Attilára* Első csapat: Réka, Attila, Tiffany, Aldó, Noémi, Heni.
Héra: Hál’ isten, nem Aldóval… *halkan*
Leó: Második csapat a maradék. Vagyis: Gábor, Héra, Csenge, Martin, Petra, Bettina.
Noémi: NEEEEEE!!!! NEM GÁBORRAL VAGYOK!!! *sír*
Gábor: EZAAAAAAAAAAAZZZZZZZ! *boldogan*

5 perc múlva.

Leó: Nos? A nevek?
Gábor: Legyőzhetetlen csapat!
Leó: És a másik csapat?
Attila, Réka, Tiffany, Aldó, Heni: *veszekednek*
Leó: Hahó....
Attila: Még nem döntöttük el…
Noémi: De megvan! *szipog* Szuper szuper szuper Gábor csapat!
Szuper sz. sz. Gábor: EZT MÉGIS MIKOR DÖNTÖTTED EL?
Attila: Tévedtem. Mégsem jobbak… *bunkón*
Leó: Jó lesz az nektek! *nevet*
Petra: Amúgy hova megyünk? Ugye New York! *csillogó szemek*
Leó: A következő részben majd megtudjátok! *mosoly* ITT A DRÁMA FAKTOR VILÁG KÖRÜLBEN! Rettegj világ, mert megyünk! *mosoly* MUHAHAHAHHAHA! *villámlás*
Réka: HAGYD MÁR ABBA! *Attilára ugrik*
Attila: Még adásban vagyunk…
Noémi: GÁBORRAL AKAROK EGY CSAPATBAN LENNI!

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése