Oldalak

2011. augusztus 26., péntek

14. Rész - Mályva-dráma 3.

Csenge: Üdvözlök mindenkit a Mályva-drámában, a Dráma faktor társműsorában. Már csak 2 versenyző van a ringben. Attila és Réka, ők küzdenek a 100 ezer euróért!
Közönség: *sikítanak*
Csenge: Üdvözöljék, műsorvezető társamat, Leót… *bunkón*
Közönség: *tapsolnak*
Leó: Üdvözlök mindenkit! Te, miért ilyen hanyagul jelentettél be? *megböki Csengét*
Csenge: És köszöntsék a már kiesett versenyzőket, a lúzerpadon!
Bea, Héra, Bettina, Marika: *integetnek*
Csenge: Héra, megmondanád Leónak, hogy a tegnapi miatt még mindig nem beszélek vele?
Héra: Leó, Csenge azt üzeni…
Leó: Igen? Akkor én se beszélek veled. Héra mond meg neki. *bunkón*
Héra: Csenge, Leó azt üzeni…
Csenge: Jól van! *bunkón*
Bea: Mégis mi történt?

Visszaemlékezés.

Csenge: *Leónak* Igaz, milyen jó a hajam?
Leó: Ja.
Csenge: De rá se néztél! Meg mi az, hogy ja?! TE MÁR NEMIS SZERETSZ! *ordít*

Visszaemlékezés vége.

Csenge: *furcsa arcot vág* Semmi…
Leó: Akkor szent a béke?
Csenge: Jaj, igen az! *átöleli Leót*
Leó: Így kell ezt csinálni. *nevet*
Közönség: Ahwww…
Csenge: De nincs nyertes, ha nincsenek vesztesek. Mai első vendégünk Noémi!

A képernyőn megjelenik Noémi.

Noémi: Nem megyek akkor, ha Cunci nem velem jön!
Leó: De Noémi, ő Ivettel jön be. Ők estik ki együtt… *mosoly*
Noémi: AHHHHHRGGGG!!!! *ordít*
Csenge: Oké, gyere csak Gáborral. Ha Gábornak megfelel.
Gábor: Inkább jövök vele, mint Ivettel.
Leó: Akkor induljatok el a stúdióba.
Gábor, Noémi: *elindulnak*
Csenge: Első két vendégünk az évad első „szerelmespárja”…
Gábor: *valahonnan* EZ NEM IGAZ! *ordít*
Csenge: Mindig történt velük valami a versenyben. Kétszer is találkoztak egy szarvassal, kétszer eltévedtek együtt az erdőben. Együtt ugrottak le a szirtről. Megmentették egymást. Együtt ették Ivett muffinját. Jöjjön Noémi és Gábor!
Gábor, Noémi: *megérkeznek a stúdióba, leülnek*
Gábor: Szögezzük le. Köztem és Noémi között semmi sincs! *idegesen*
Noémi: Jaj ne foglalkozzatok vele! Mindig tiltakozik! *nevet* Látjátok? Mellém is ült.
Gábor: Mivel melléd kellett ülnöm… *bunkón*
Csenge: Szerintem ti egymásnak vagytok teremtve! *nevet*
Leó: Emlékeztetnek valakikre… Na, mindegy. Noémi, te estél ki előbb. Mit gondolsz, mi miatt?
Noémi: Attila és Réka háttér mögötti kavarása miatt. De nem baj, így kellett lennie. *mosoly*
Közönség: *sikítanak*
Noémi: Szóval nekem egyik se olyan szimpi.
Csenge: Gábor, milyen érzés volt megcsókolni Ivettet?
Gábor: Mint egy angolnával smárolni… *bunkón*
Noémi: TE MEGCSÓKOLTAD? *ordít*
Gábor: Te pedig Attilát!
Noémi: Nem igaz! Ő csókolt meg engem!
Gábor: Miért szerinted én megcsókolnám Ivettet? Ő kapott le engem…
Noémi: *Gáborra néz, átöleli* Jaj nem tudok rád haragudni, Mister Cukipofa. De Ivettet el kell PUSZTÍTANOM! *őrülten*
Csenge: Nyugalom, vagy kénytelenek leszünk altatólövedéket alkalmazni rajtad… *nevet*
Noémi: *nevet*
Leó: Ne nevess! Komolyan gondolja! Velem is ezt csinálta tegnap.

Cirip-cirip-cirip…

Csenge: Mire költöttétek volna a pénzt?
Gábor: Én vettem volna egy nagyobb farmot.
Noémi: ÉN PEDIG EGY KLÓNOZÓVAL LEKLÓNOZTAM VOLNA GÁBORT!! MUAHHAHAHAHHA!!! *őrülten*
Gábor: MIIII???!! *ordít*
Csenge: BIZTONSÁGIAK! *kiállt*

Az egyik őr kilövi az altatólövedéket, de véletlenül Gábort találja el Noémi helyett.

Gábor: Mi a… *elájul*
Leó: Ez mellé ment. *nevet*
Noémi: NEEEE!!!! Szájon át kell lélegeztetni! *ordít*
Héra: *segíteni akar*
Noémi: VISSZA!!! Majd én! *visszalöki Hérát*
Csenge: Noémi hagyjad, Gábor most pár óráig aludni fog. *nevet*
Noémi: De azért egy pici csók csak lehet! *lelövik Noémit is az altatólövedékkel* Miiiii… *ráesik Gáborra*
Mindenki: *furcsán néznek*
Csenge: Őőőő… Leó rakd már őket vissza a székbe.
Leó: Miért pont én?
Csenge: *csúnyán néz*
Leó: Máris! *visszarakja Gábort és Noémit*
Csenge: Nehogy bepereljenek minket! *nevet*
Leó: Nekik már nem sok hasznokat vesszük! Akkor jöjjön Ivett!

A képernyőn megjelenik Ivett.

Ivett: Máris mennem kell?
Csenge: Rajta, gyere… *bunkón*
Ivett: Semmi pénzért! *mosoly*
Leó: Pedig láthatnád az ájult Gábort. *mosoly*
Ivett: *elindul*
Közönség: *tapsolnak*
Csenge: Következő vendégünkről nem lehet sok jót elmondani… Szóval, akiről nem tudsz jót mondani, arról ne mondj semmit… *bunkón*
Leó: Az csak a hallottaknál van. *nevet*
Csenge: Tényleg? Akkor egy… *sípolás* Jöjjön Ivett!
Ivett: *megjön a stúdióba, leül; elkezd nagyon nevetni* Ez hatalmas! Gábor ájultan! *nevet*
Leó: Ivett, milyen érzés volt kiesni?
Ivett: Amikor kiestem…
Csenge: *Ivett szavába vág* Nagyon jó! Most jöjjön egy sosem látott felvétel Attiláról!

A tvn elindul a pletykarovat.
Attila épp a konyhában van és citromot facsar.

Attila: Vááá de csíp ez a… *sípolás* De a többiek szeretik a limonádét, szóval emiatt nem adom fel.

A tv elsötétül.

Mindenki: *megdöbbennek*
Csenge: Igen, Attila csinálta nekünk azokat a finom limonádékat. *mosoly*
Bea: Akkor is egy… *sípolás, sípolás*
Leó: Altatót! *kiállt*
Bea: *nyakon lövik az altatóval* Azt hiszed, ilyen gyenge anyag engem kiüt? PONT ENGEM?! HAHAHA! *elájul*
Leó: Más is meg akar szólalni? *csúnyán néz*
Csenge: És jöjjön egy Rékáról is! *nevet*

A tvn elindul a pletykarovat.
Leó és Réka a mólón állnak.

Leó: Réka, a mai nap kimenő lesz! *nevet* Elmehettek egy luxushotelbe a hajóval. Szólj a többieknek!
Réka: Luxuuuuus?! DEJÓÓÓÓ! *nevet*
Réka a WCn: Dehogy szólok nekik! Csak én érdemlem meg a luxust. *gonoszan*

Pár perc múlva.

Réka: Azt mondták nem jönnek, menjek el egyedül.
Leó: Ők tudják… a hajó már vár rád.

A tv elsötétül.

Marika: A kis kétszínű… *sípolás*
Csenge: Valaki… Marikát is ki kéne kapcsolni!
Marika: Engem? SOHAAA! *elugrik az altatólövedék elől*
Leó: Mi a…? *véletlen őt találja el az altató* Na ne már… *elájul*
Csenge: NEEEE!!! CUNCI! *sikít*
Bettina: Úristn! Kezd Noémivé változni! *nevet*
Csenge: Marikát lőjék le! *ordít*
Bettina: *véletlen őt találja el a lövedék*
Csenge: MONDOM MARIKÁT! Adják ide majd én! *kikapja a segéd kezéből a lövedéket, de véletlen Ivettet lövi le*
Héra: Szép volt! *nevet*
Csenge: ÁÁÁ! Ez kész őrültek háza! *ordít; odadobja az altatót Hérának* Ennyi volt mára a MÁLYVA-DRÁMA! *pózol, majd elájul*
Héra: Hoppá…


FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése