Oldalak

2011. augusztus 28., vasárnap

15. Rész - A Jó és a Rossz harca

Attila a WCn: A végső kettő. *mosoly* Már most ide is adhatják a zsetont. Mármint, Réka engem, pont engem, miben tudna legyőzni? Én fogok nyerni! *nevet* Legyőzöm Rékát… *szomorúan*
Réka a WCn: Tök izgulok, hogy Attilával vagyok bent a döntőben. *pofon vágja magát* Vagyis, azért izgulok, mert a döntőben vagyok. Csak a cél lebeg előttem. Biztosan én fogok nyerni. *mosoly*
Attila a WCn: De komolyan, ha túléltem a Séf főztjét, Leó hülye feladatait, ezt a WCt, a szobákat, a közös fürdőt, az undorító állatokat, majd PONT ő fog engem legyőzni?! *bunkón*
Réka a WCn: Ezt? *magára mutat* Mégis hogy tudná legyőzni?
Attila a WCn: Mit csinálnék, a pénzel? Először is körbeutaznám a földet, utána vennék egy országot. A neve Attila csodavilága lesz. *nevet*
Réka a WCn: Én vennék magamnak egy saját lakást, azután adakoznék valami állatos cuccnak vagy hasonlónak…
Attila a WCn: Ki fog nekem hiányozni? Réka… Vagyis, ő biztosan nem!! *idegesen*
Réka a WCn: Nekem Ivetten kívül mindenki hiányozni fog. *mosoly*
Attila a WCn: Miért fognak rám emlékezni? Mert elbűvölő a személyiségem. *ironikusan*
Réka a WCn: Azért, mert próbáltam mindenkivel kedves lenni. Meg, hogy felejthetné el bárki is, EZT?!  *magára mutat*


Reggel 10 óra – a tábortűznél.
Attila és Réka ülnek, Leó valamit mond nekik.

Leó: A végső kettő. Nem gondoltátok, hogy eddig eljuttok mi? *nevet* Legalábbis én nem…
Attila: Ez totál egyértelmű volt. Mond a próbát, mert már unom az idióta vigyorod. *bunkón*
Réka: *nevet*
Leó: Pfff… Ma nem lesz feladat.
Attila: Akkor csak így nekem adod a pénzt? *mosoly*
Leó: Pofa BEEEEE!

Egy hajó áll meg a sziget mellett. 8 ember száll ki belőle.

Attila: ÁÁÁ!! *ordít* Valami ronda izék jönnek felém!
Réka: Ezek csak a kiesett versenyzők…
Attila: Baráááátaim! *furcsán; odafut hozzájuk*
Bea: *kigáncsolja Attilát* Neked, befellegzett!!! *gonoszan* Rékaaaa! *odafut Rékához*
Réka: Beaa!! Lányok gyertek ide! *összes lány odafut Rékához, kivéve Ivett és Noémi*
Gábor: *segít Attilának felkelni* Nyugi Attila, mi veled vagyunk. *nevet*
Ivett: Én senkivel sem vagyok. *bunkón*
Noémi: *gonoszan néz Ivettre* Jól gondold, meg mit mondasz!
Leó: Oké, üljetek le!
Mindenki: *leülnek*
Leó: A kiesettek fogják eldönteni, ki nyerje meg a játékot. *nevet*
Attila: Ez totál kiszúrás! *bunkón*
Réka: Ez az! *nevet*
Leó: Pontosaaaan! *mosoly* Attila mond el a beszédedet, hogy miért szavazzanak rád.
Attila: *feláll* Szóval… Én mindig kedves voltam mindenkivel.

Visszaemlékezés.

Attila: *Beának* Elmennél előlem, te Gorilla?
Marika: Attila, milyen a süti, amit sütöttem? *mosoly*
Attila: Ez a süti szar. *fejbe köpi vele Marikát*
Attila: Mind bamba, idióta, IQ hiányos, balfékek vagytok! *bunkón*

Visszaemlékezés vége.

Bea: Fúúúúúúúúúj! *bemutat Attilának*
Attila: Igen… Mindig segítőkész voltam.

Visszaemlékezés.

Attila: *sétál, meglátja a síró Noémit*
Noémi: BRRHHRHRHRHRHRH!!!! *sír*
Attila: Hoppá… *elfordul a másik irányba*

Visszaemlékezés vége.

Attila: De a legjobb tulajdonságom az, hogy mindig kimondom a véleményem.

Visszaemlékezés.

Attila: Ez a ruha pocsék. Ez a bungaló ronda. Ez a kaja szar. Büdös a szád. Fürödj meg!

Visszaemlékezés vége.

Attila: És én szeretlek titeket! *mosoly*
Bea: *megdobja Attilát egy mályvacukorral*
Leó: Ez kiváló beszéd volt… Réka te jössz.
Réka: *feláll* Sziasztok, Réka vagyok!
Ivett: Sajna tudjuk… *gonoszan*
Réka: *gonoszan néz* Szóval szerintem nekem Attila ellen nem is kell beszédet mondanom. Mert ez kb. a Jó és a Rossz harca és tudjuk mindig ki nyer…
Attila: *halkan* Én…
Réka: És nem akarok vele bunkó lenni. Szóval, aki rám szavaz, az a jóra szavaz! *nevet*
Bea: Ez az igazi beszéd! HÚÚÚÚ!!! *tapsol*
Bettina: Bea nyugi…
Csenge: Leóm, mikor lesz a szavazás?
Leó: Most! A kiesettek menjenek el a WC-ben szavazni. Nyugalom teljes diszkréciót vállalunk! Senki nem tudja meg kire szavaztatok. *nevet*

10 perc múlva.
A kiesettek visszajönnek, leülnek. Attila feszült, Réka pedig vidáman nevetgél. Ekkor a Séf egy TVt tol Leó mellé.

Leó: Szóval, mielőtt megnéztük ki, kire szavazott…
Gábor: *Leó szavába vág* Azt mondtad titkos!!! *idegesen*
Leó: Hazudtam… *nevet*
Csenge: Én már megszoktam… *legyint*
Leó: Szóval előtte beszéljünk kicsit a két versenyző esélyeiről. Attila. Te miattad hány ember is esett ki?
Csenge, Bea, Gábor, Ivett, Noémi, Héra: *felrakják a kezüket*
Attila: *nevet*
Leó: Igen, elég sok… *mosoly* Ettől elég valószínű, hogy te most veszíteni fogsz. *nevet* Réka, te viszont, nagyjából mindenkivel kedves voltál. *mosoly* Elég nyomós érv, hogy te nyerj. Akkor lássuk a videót, hogy ki kire szavazott…

A videó elindul.

Ivett a WCn: Attilára szavazok. Azért, mert Réka túl jónak tetteti magát és ő semmit nem csinált a győzelemért.
Leó: Egy voks Attilára.
Gábor a WCn: Rékára szavazok, de ezt el ne mondjátok Attilának! *idegesen* Réka legalább mindenkivel rendes volt, nem úgy, mint Attila…
Attila: GÁBOR!! *ordít*
Leó: Egy pont Rékának.
Bea a WCn: Réka nyerjen! ATTILA PEDIG ESSEN KI! *őrülten* ESSEEEEEEEN! *a Séf kiviszi*
Leó: Még egy szavazat Rékára. 2-1 az állás.
Réka: *rágja a körmét*
Csenge a WCn: Réka a nyerő! *mosoly* Ő vele nagyon jóban voltam, míg játszottam.
Leó: 3-1! Réka nagyon elhúzott! *mosoly*
Attila: Még erre se vagytok jók, ti gyökerek? *idegesen*
Réka: Nyugi… *megfogja Attila kezét*
Marika a WCn: Attila szavazok! Azok a szarkasztikus beszólásai, nagyon viccesek! *nevet*
Leó: 3-2! Még mindig Réka vezet. Már csak 3 ember van hátra!
Bettina a WCn: Attiláé a voksom, azért mert ő legalább kiállt az igazáért. Réka nem nagyon tette ezt…
Leó: 3-3! Egyenlő az állás!
Noémi a WCn: Mit kell csinálnom amúgy most? Szavazni?! Miről is? Tök mindegy, bármi is az Gáborra szavazom! GÁBORRA!!! *őrülten*
Mindenki: NOÉMI! *ordítanak*
Noémi: Igen? *nevet*
Leó: Még mindig egyenlő az állás. Héra szavazata dönt el mindent.
Héra a WCn: Sokáig gondolkoztam kire szavazzak. Attila vagy Réka? Réka vagy Attila. Mindkettejükkel egy csapatban voltam. De szerintem a lányok tartsanak össze, ezért Rékára szavazok! *nevet*
Réka: IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! *felugrik*
Attila: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! *ordít; térdre rogy*
Leó: Réka nyert VOLNA, ha ez egy igazi szavazás lett volna. De ez semmit nem számított. *nevet*
Mindenki: MIIIII?!
Attila: EZAZ! *ordít*
Réka: Ez nem lehet igaz! *elkezdi rázni Leót*
Csenge: Hékás! Szállj le róla! *leszedi Rékát Leóról*
Ivett: Akkor most mi van? Mehetünk haza?
Leó: A nyertes az a versenyző, aki megtalálja a pénzes táskát, amiben van a 100.000 euró! *mosoly*
Attila és Réka: TE MOST SZÓRAKOZOL VELÜNK?! *ordítanak*
Leó: Amúgy, ja, szórakozom. *nevet* A pénz a mólóban van a vízben. Aki kapja, azé. *mosoly*
Mindenki: *elkezdenek futni*
Bea: Azt már nem! *kiakarja gáncsolni Attilát, de véletlen Rékát rúgja fel*
Réka: ÁÚÚÚÚÚ!!!
Attila: Hé! *visszafordul* Réka jól vagy?
Réka: A lábam! Tuti kificamodott! Mit állsz itt? Menj és fogd a nyereményed. *könnyes szem*
Attila: Az én nyereményem itt van. *felemeli Rékát*
Réka: Miii? *csók*
Mindenki: Ahhhhw…
Ivett: És a lové?
Réka: Be kell vallanom, én is teljesen beléd vagyok zúgva. *nevet* Deeee már jobban van a lábam! *fellöki Attilát; elkezd futni* Bocsi szivi! *nevet*
Attila: Ahw… *nevet; Réka után fut*

5 perc múlva – a mólónál.

Réka: Ott van látom! *beugrik a vízbe*
Attila: Ajj most mit csináljak? *idegesen* Rékuci, mármint Réka, mindjárt megszerzi a pénzt! Én nekem kell nyernem! *idegesen*
Gábor: Bárcsak tudnék segíteni…
Noémi: Majd én segítek! *bombát ugrik*

Noémi bombát ugrik a vízbe. A víz hirtelen felrepül az égig, a pénzel és Rékával együtt. Réka kirepül a partra, a pénz, pedig Attila kezébe esik.

Réka: EZT NEM HISZEM EL! *ordít*
Attila: EZAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ! *ordít*
Leó: Ezek szerint évadunk nyertese, Attila! *mosoly*
Attila: *kinyitja a táskát* EZ A PÉNZ TELJESEN ELÁZOTT! *ordít*
Noémi: Ups… a bombámtól. *nevet*
Leó: Noémire nincs garancia.
Attila: NEEEEEEE!!!!! *odamegy Rékához* De szerintem én így is nyertem.
Réka: *mosoly; feláll* Pontosan! *nevet; Attila nyakába ugrik*
Gábor: Milyen szépek együtt! *nevet*
Bea: Pfff…
Ivett: Ezért küzdöttünk?!
Csenge: Lejjjjjjjóóóó! *Leóra ugrik*
Marika: Mehetünk már öcsém? Teljesen bedermedt a pofám.
Bettina: *Marikának* Gyere, adok egy masszást! *nevet*
Héra: Olyan nekem is kell! *utánuk fut*
Attila: *Rékának* Ugye tudod, hogy ettől még nem leszek kedves? *nevet*
Réka: Aj, ne izélj már. *mosoly*
Noémi: *Gábornak* Most nem az a rész jön, ahol smárolunk?
Gábor: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! *ordít*



VÉGE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése