Oldalak

2011. november 9., szerda

8. Rész - Hollywoodi kalamajkák

Csenge a WCn: Hogy mit kezdenék, a pénzel? Engem nem izgat a pénz, engem csak az érdekel, hogy egy ÚJABB VERSENYT NYERJEK! *őrülten* Bármit megteszek a győzelemért! Mondjuk azért a pénz is jól jönne… Indítanék egy TV műsort. A címe az lenne: Tanácsok Csengétől! Tuti befut! *hátradől* Ááááá! Mi ez a falon?
Petra a WCn: Én a pénzből megplasztikáztatnám a sarkam és az orrom. Meg adakoznék a ronda emberek alapítványának. *nevet*
Héra a WCn: A pénzből csinálnék még pár boltot a sütijeim árulására! Világméretű üzletem lesz! *csillogó szemek* Biztos megkapom az Év Üzletasszonya címet. Vagy az Év Legsikeresebb Tinije címet. Vagy az Év Balfékje címet, ha bárki is megtudja ezt a királynős esetet! *idegesen*
Bettina a WCn: A pénzből vennék egy faházkastélyt és ott élnénk Martinnal! *csillogó szemek, majd megrázza a fejét* Áááhh… Rajta már túl vagyok! Akkor ott fogok élni a legkedvesebb személlyel, akit csak ismerek! MAGAMMAL! *csillogó szemek*
Tiffany a WCn: A pénzből indítanék egy vállalkozást! A Cicabárt! Khmm… Vagyis… Vennék szempillaspirált!
Noémi a WCn: Mivel mit kezdenék? A pénzel? Miért itt lehet nyerni pénzt? Ja igen… *nevet* Vennék Gábornak meg nekem egy országot. NOÉMILANDEEEEET! *sikít*
Aldó a WCn: Nekem nem kell pénz, már van elég hála a múltamnak… VAGYIS! *felugrik* Nem, én egy csóró vagyok! *legyint* Vennék magamnak… Umm… Izéé… Sajt. Repülő. Helikopter. Stresszhelyzetben mindig hülyeségeket beszélek… *elkezdi rázni a fejét*
Heni a WCn: Tudjátok, a pénz nem boldogít… DE JÓ HA VAN! *nevet* Vennék belőle egy limót, KÉT limót, TÍZ limót… Nem is! SZÁZ limót!

10 perc múlva.

Heni a WCn: EZER limót! *a Séf kiviszi* HÉÉÉÉ!!! EGYMILLIÓ LIMÓT! ÁÁÁÁÁ! *Séf fejbevágja*

A repülőgépen – az első osztályon.

Petra a WCn: Mivel Héra odaadta a Királynőnek a kutyusomat, bosszút álltam rajta! MUAHHAHAHAHA! *villámlás*
Héra: *felébred* Umm… *körbenéz* Csenge, hol van Bettina és Petra?
Csenge: Ez most mellékes, de neked mégis milyen a fejed? *ijedten*
Héra: Jaj, tudod tegnap megmostam a hajam…
Csenge: Nem úgy! Nézd meg a tükörben! *nevet*
Héra: *megfog egy tükröt, belenéz* MI A…? *sípolás*
Csenge a WCn: *röhögő görcs* ÚRISTN!! *hátradől* Fúj! Ezt a falat sohasem takarítják? Na mindegy! *nevet tovább* Láttátok Héra fejét? *nagyon nevet*
Héra a WCn: MÉGIS KI FESTETTE BE RÓZSASZÍNRE A SZEMÖLDÖKÖM ÉS A HAJAM?! *sikít*
Csenge: Gondolkozz egy kicsit…
Héra: Hmm…

Visszaemlékezés.

Petra: *bemegy Leó kabinjába, beleszól a hangosbemondóba* HÉRA EZÉRT MÉG BOSSZÚT ÁLLOK, MERT ODAADTAD A KUTYULIMUTYULIMAT! Bosszú… bosszú…bosszú…
Héra: Ez meg mi?! *ijedten*
Petra: Csak a visszahang…visszahang…visszhang…
Héra: A visszhang beszél?
Petra: *kimegy a kabinból, elbújik a sarok mögé, majd fejbe dobja Hérát egy naranccsal*
Héra: ÁÁÁÁ!  AZ ISMERETLEN ERŐ MEGTÁMADT! ÁÁÁÁÁ! *sikít, elfut*

Visszaemlékezés vége.

Héra: Az ismeretlen erő? *ijedten*
Csenge: Persze… *furcsán néz*
Héra a WCn: Vajon mit tehettem, amiért megbántottam ezt az ismeretlen erőt? Mindenhol ott lehet… *ijedten*
Héra: És akkor hol van Petra meg Bettina?
Csenge: *a fürdőre mutat*
Héra: Mégis miért jönnek ki belőle ilyen furcsa hangok? *ijedten* Talán az ismeretlen erő rájuk is lecsapott?
Csenge: *elkezdi rázni a fejét*
Csenge a WCn: Totál idióta… Annyira, de annyira… *belepörgetnek a felvételbe* És annyira használhatatlan. Remélem ő fog kiesni. Mindent elkövetek érte! *belepörgetnek a felvételbe* És a haja… Illik hozzá! *nevet*

Hirtelen kinyílik a fürdő ajtaja. Rengeteg füst jön ki belőle.

Petra: MEGTEREMTETTEM! *ördögien*
Csenge: Ez a köd honnan jön?
Leó: *bejön* Szóval ti vittétek el a füstgépem! *idegesen, majd felveszi a gépet* Ezt elviszem. *Csengére néz, kacsint* Te velem jössz! *elmennek*
Héra: Mit csináltál?
Bettina: *kijön a fürdőből*
Héra: *megdöbben* Teee… Teeee… Teeeee… CICABABÁT CSINÁLTÁL BETTINÁBÓL? Mi ez a szőke haj? Mi ez a műköröm? Mi ez a póthaj? *megdöbbenve*
Bettina: Dehogy csinált belőlem, te gyökkettő! *idegesen* Csak kicsinosított. Tán nem tetszik? *gonoszan néz Hérára*
Héra: Már megijedtem…
Bettina: Mellesleg te beszélsz? Milyen a fejed? *nevet*
Héra: Az ismeretlen erő tette velem…
Petra: Persze… *nevet* Az ismeretlen erő! *mosoly*
Bettina: A micsoda? *furcsán néz Hérára*
Héra: Ezen mit nem értesz? *sunyin néz Bettinára* Te megkérdőjelezed az ismeretlen erőt? HITETLEN! *rámutat Bettinára, majd ráugrik*
Bettina: Ááááá! *lelöki magáról a Hérát* A frizuuuum! *sikít*
Bettina a WCn: Héra kezd megőrülni…
Petra a WCn: *nevet* Na ki a hülye? *mosoly*

Eközben a turistaosztályon.

Noémi: Nézd Heni, Cin-cin egyre ügyesebb! *mosoly* Ül Cin-cin, ül!
Heni: Őőőő… Izé… Ez most ül? *furcsán néz*
Noémi: Nem tudom… Vagyis! Persze! *nevet* Amúgy Heni ma különösen jó a hajad! *mosoly*
Heni: Jaj, köszi, neked is!
Noémi: Ez természetes! *nevet*
Heni: Noémi te olyan jó barátnő vagy! *mosoly*
Noémi: Tudom, tudom! *legyint*
Heni: Tudod, ha lesz egy gyerekem, Noéminek fogják hívni!
Noémi: Tényleg? Az enyémet is Noéminek fogják!
Heni, Noémi: *átölelik egymást, sikítanak*
Aldó: *a sarokban ül, közben egy posztert néz*
Heni, Noémi: *odamennek Aldóhoz*
Heni: Te meg mit nézel?
Noémi: *kikapja Aldó kezéből a posztert* Tini Kém 2.? Az a sorozat, ami nemsokára meg fog jelenni, de senki nem tudja ki lesz a főszereplő?
Heni: Várjunk csak, miért te vagy a képen? *megdöbbenve*
Aldó: Őőő… Sajt. Csirke. Repülő!
Heni: Mi van? Noémi fordítsd! *nevet*
Noémi: Ezt még én sem értem! *megdöbbenve*
Aldó: Akarom mondani, egyik ismerősöm adta, és ő Photoshoppolta rá a képem. Nehogy azt higgyétek, hogy én vagyok a főszereplője ennek az új szuperfilmnek! *csikorgatja a fogait*
Heni, Noémi: Mi van?!
Aldó: SEMMI! *kitépi Némi kezéből a posztert, majd megeszi*
Heni: Te megetted? *furcsán néz Aldóra*
Aldó: Ananász. Karalábé! Vagyis… Csak véletlen volt! *mosoly*
Noémi: Jaj, ilyen egyszer velem is történt! Megettem véletlenül az öcsém kanáriát!
Heni: *furcsán néz Noémire* Hogy lehet véletlenül megenni egy madarat?
Noémi: Ha te azt tudnád…
Aldó a WCn: Miért vannak nekem is titkaim? Nem tudhatják meg a többiek. Máshogy kezelnének… Szóval gyorsan el kellett terelnem a szót.
Aldó: Amúgy Tiffany hol van?
Noémi: Tudod, biztos a reggeli vakolatot rakja fel?
Aldó: Micsodát? *megdöbben*
Heni: A tíz kiló sminkjét… *nevet*
Noémi: Meg a smukkokat!
Aldó: Miii?!
Heni: Az ékszereit… *mosoly*

Eközben Csenge és Leó – Leó szobájában.

Tiffany: *sarokból hallgatózik*
Csenge: Akkor ugye segítesz a következő próbában?
Leó: Ahogy megbeszéltük drágám! *mosoly*
Csenge: Muszáj nyernem… *idegesen*
Leó: Ha a többiek elindultak majd a feladatnál, maradj ott egy kicsit, és akkor adok majd valamit. Most gyorsan észrevétlenül osonj ki.
Tiffany: *elbújik az egyik virág mögé*
Csenge: *kimegy*

5 perc múlva – a társalgóban.

Csenge: *halkan oson* Na, most már itt jó lesz! *mosoly* De miért beszélek magamban? *furcsán néz*
Tiffany: Khmm…
Csenge: *ugrik egyet, majd megfordul* Tiff te mégis mióta… Vagyis, észre se vettelek! *mosoly*
Tiffany: *hátralöki Csengét a falhoz*
Csenge: Neked meg mi bajod? Tanultam harcművészetet! *elkezd össze-vissza ütni*
Tiffany: Te karate fogást alkalmaztál rajtam? *idegesen* Te akartad!  *a falhoz löki Csengét*
Csenge: Te megőrültél? Mégis mit akarsz? *ijedten*
Tiffany: Hallottam mit beszéltetek Leóval! És ha segíteni fog neked, vagy akár a te csapatod nyer, elmondom mindenkinek!
Csenge: Ugyan, semmi bizonyítékod! *gonosz mosoly*
Tiffany: *felmutatja a mobilját* A hangfelvevő király találmány! *mosoly, majd elrakja a telefont*
Csenge: Te egy… *sípolás*
Tiffany: Jól jegyezd meg! *mosoly* Ha ti nyeritek a próbát, neked annyi! *gonoszan néz Csengére*
Csenge a WCn: Minden jól megy, erre jön ez a bolond tyúk és mindent elront! Mit képzel el magáról???! *dühösen*
Tiffany a WCn: Általában nem vagyok ilyen, de… *meglebbenti a haját* A győzelemért bármit!
Hangosbemondó: 5 perc múlva mindenki a társalgóban!

5 perc múlva – a repülőgép társalgójában.

Leó: A mai feladat… Várjunk csak… Héra milyen a fejed? *meglepődve*
Héra: Ne szóld le! Az ismeretlen erő műve! *mosolyog*
Heni: A micsoda?!
Noémi: Jaj én tudom! Az a kis hang a fejemben? *ugrál*
Mindenki: *bámulják Noémit*
Héra: Nem Noémi, nem az! *nevet*
Csenge: *gonoszan néz Tiffanyra*
Leó: És Bettina mi ez az új külső? *elkezdi legyezni magát*
Csenge: *csúnyán néz Leóra*
Leó: Mármint… Mi ez a változás? *mosoly*
Bettina: Talán nem tetszik?! *idegesen*
Petra: *rámutat Bettinára* Eredeti Petra! *nevet*
Aldó: *egy posztert néz*
Heni: Van még egy? *el akarja venni Aldótól*
Aldó: *eltépi a képet* NINCS! *ordít*
Aldó a WCn: Hogy lehetek ilyen idióta, hogy mindenki előtt nézegetem???? Aztaaaa milyen szép innen a kilátás! *kinéz az ablakon*
Héra: Az ismeretlen erő mindenhol ott van! *elkezd hadonászni, véletlenül megüti Aldót, aki kiesik a repülőből*
Aldó: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! *lezuhan*
Héra: NEEE AZ ISMERETLEN ERŐ GONOSZRA KÉNYSZERÍTETT!! NEEE ALDÓÓÓÓ!!! *sikít*
Leó: *Aldó után dob egy ejtőernyőt, egy papírt és egy tollat* Így már rendben lesz. *nevet*
Tiffany: Minek a papír és a toll?
Leó: A feladathoz szükségesek természetesen! Mai helyszínünk, USA, Los Angeles, Hollywood!
Petra: ÁÁÁÁÁÁ!! *sikít* AZ ÉN HELYEEM!! *ugrál*
Leó: A feladat autogramokat kell szereznetek a hírességektől. Aki a legtöbb aláírást szerzi, az nyer! *mindenkinek ad egy papírt és egy tollat*
Tiffany: *kiüti Csenge kezéből a cuccait*
Csenge: Héééé!
Tiffany: *halkan Csengének* Ne feledd mit mondtam… *mosoly*
Tiffany a WCn: Én azt mondom, legyünk rosszak! *nevet* Sokkal szórakoztatóbb!
Heni: És mikor szállunk le? Vagy megint a mozgó repülőből ugorjunk ki?!
Leó: *mosolyog*
Mindenki: KÁR VOLT MEGKÉRDEZNED!
Leó: *megfogja az ajtót* SÉF ELFORDÍTHATJA A GÉPET*
Séf: *elfordítja a gépet*
Mindenki: ÁÁÁÁÁ! *kiesnek*
Leó: Ez mindig jókedvre derít! *nevet, majd utánuk dobja az ejtőernyőket*

10 perc múlva – valahol Hollywoodban.

Petra: *feláll* Ááááá mennyi fotós! *pózól*
Noémi: *feláll, ellepik a paparazzik* ÁÁÁÁ! VISSZA VÉRSZÍVÓ DÖGÖK! *elkezd hadonászni*
Mindenki: *ellepik őket a fotósok*
Petra: Hééé! Engem miért nem?! *idegesen*

Csing-csing.

/ „Paparazzi” című dal átírt változta /

Petra: Engem vajon, miért nem fotó-tóznak?
Héra: Hol lehet az Aldócska?
Noémi: A szemem mindjárt kifolyik!
Tiffany: Talán azért, mert egy bolond vagy, rémlik?
Heni: Hírnév igen! Jaj, de jó nekem!
Bettina: Aláírást, vagy ronda leszel! *megüt valakit*
Tiffany: Csenge el ne feledd, hogy mit csinálsz, s teszel!
Csenge: Hagyjál engem, vagy véged lesz!
Noémi: Juj, csak gyors adjál nekem!
Mindenki: Mi szeretünk téged, adjál nekünk egy kis írást! Egy alá, aláírást!
Tiffany: Nyernünk kell, nem veszthetjük el ezt a játékot is már.
Mindenki: Ezért adjál egy alá, aláírást!
Noémi: Rajta nézzél ránk!
Heni: Cukrok vagyunk, ezért adj egy aláírááást!
Bettina: Nyernünk kell, nem veszthetjük el a versenyt.
Mindenki: Gyors adj nekünk, egy alá, aláírást!
Noémi: El innét vérszívók! *fellöki a fotósokat*
Noémi a WCn: Egy nyugodt percem sem lehet kamerák nélkül??? Várjunk… Mi az, hogy itt is vesznek? *meglepődve*
Fotósok: *felkapják Noémit, elviszik*
Noémi: ÁÁÁÁÁ!!! *sikít, majd eltűnik*
Heni: NOÉMI NEEEEE! *sikít*
Tiffany: *megfogja Heni vállát* Nyugi. Visszajön… Mindig visszajön… *mosoly* Inkább most a próbát csináljuk, hogy ne veszítsünk, és ne eshessen ki Noémi.
Heni: Oké… Várjunk csak! Miért esne ki? *idegesen*
Tiffany: Nyomás! *elhúzza Henit*
Petra: Miért nem engem fotóznak??? *idegesen, Noémi után fut*
Csenge: Petra várj… Ajj… *idegesen* Ez is eltűnt*
Héra: Imádkozzunk, hogy segítsen rajtunk az ismeretlen erő! *letérdel a földre*
Bettina: Állj már fel! *felhúzza Hérát*
Emberek: *körül állják Héráékat*
Bettina: Látod, most bolondnak néznek! *idegesen*
Nő: Do you give me an autogram, Lady Gaga? /Adna nekem egy autogramot, Lady Gaga?/  *Hérához nyújt egy papírt és egy tollat*
Héra: He? *hátraugrik*
Csenge: Azt hiszi rád, te vagy Lady Gaga! *nevet*
Bettina: *nevet* Biztos azért, mert olyan fura a külsőd, mint neki.
Csenge: Ja. Rózsaszín haj és szemöldök. *nevet* Meg az utcán éneklünk.
Bettina: Meg letérdelsz…
Héra: Oké értem, értem! *idegesen, ad egy autogramot a Nőnek*
Bettina, Csenge: *bámulják Hérát*
Héra: Mi van? Csak kedves vagyok a rajongóimhoz! *nevet*
Férfi: *felkapja Hérát, beviszi őt egy ajtón*
Héra: ÁÁÁÁÁ!! *sikít*
Csenge: Mi a… *sípolás*
Bettina: Mindenkit elvisznek itt? Ez rosszabb, mint Románia! *Héra után mennek Csengével*

Eközben Aldó – valahol egy fa alatt.

Aldó: Végre le tudtam mászni arról a fáról…
Emberek: *odafutnak Aldóhoz* TEEN SPYYYYYYYYYYYY!! /TINI KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉM!!/ *sikítanak*
Aldó: NE MÁR MEGINT! *ordít*

Eközben Noémi és Petra – egy mozi előtt.

Noémi: *fut a fotósok elől* ÁÁÁÁÁ!! *sikít, nekimegy egy nőnek*
Nő: Nooo! MY MELONS! /Neee! A DINNYÉIM!/ *elejti a dinnyéket*
Petra: Aj ne ríjjá’ már! *átugrik a nő felett* Noémi, hol vannak a paparazzik?
Noémi: Fotósok? ÁÁÁ!!! *sikít* Hol??? *elbújik Petra mögé*
Petra: Elmentek? NEEEEEE!!!

Megremeg a föld.

Petra: Ráadásul egy sztár sincs ezen a szutyok vidéken… *elmegy mellette egy nő*
Noémi: *a nőre mutat* Az ott nem Ke$ha?
Petra: ENYÉM! *fellöki Noémit, majd Ke$ha után fut*
Noémi: *felkel* Haha, átvertem! *nevet* Az nem is Ke$ha, hanem Jennifer Aniston! *nevet*

Cirip-cirip.

Noémi: Várjunk csak… Ott egy mozi! Ott tuti van valami híres cucc! *bemegy*

Eközben Tiffany és Heni – egy boltban.

Heni, Tiffany: *kirakatbábúknak álcázzák magukat*
Heni: Ez mire jó?
Tiffany: *megrúgja Henit* Egy szobor nem mozog! *idegesen*
Heni: De te is…
Tiffany: Kuss!!
Johnny Depp: *bejön az üzletbe*
Tiffany: Bingó! *mosoly*
Heni: És most? *bunkón*
Tiffany: *mosolyog, majd odamegy az egyik eladónőhöz* HÁJÁÁÁÁ! *leüti őt*
Heni: Ez kicsit se volt feltűnő! *idegesen*
Tiffany: Mi van? Senki nem hallotta meg! *mosoly, behúzza a nőt az egyik öltözőfülkébe*

2 perc múlva.

Tiffany: Na, hogy áll rajtam a ruhája? *pózól*
Heni: Elég ro…
Tiffany: *közbevág* Nem érdekel a te véleményed!
Heni: És ez mire volt jó amúgy? *furcsán néz*
Tiffany: Kakukk! Tuti vesz valamit, a számlát pedig muszáj aláírnia… Azt pedig elviszem! *mosoly*
Heni: És én?
Tiffany: Szobrozz tovább…

Eközben Héra, Csenge és Bettina – egy színházban.

Héra: Most komolyan Júlia ruhában vagyok?
Bettina: Miért szerinted én jobb vagyok?! *idegesen* RÓMEÓ????!!!
Csenge: TI BESZÉLTEK??!?!?! ÉN EGY FA VAGYOK!!! ÉRTITEK??? EGY FAAA!!! *ordít*
Héra: Egyátalán miért vagyunk itt??! Nem értek már semmit!
Bettina: Gondolom Gaga elvállalt ide egy fellépést, de ők azt hitték rád te vagy az, mi pedig a segítőid ezért behoztak minket ide…
Férfi: A few minutes to start! /Néhány perc a kezdésig!/
Héra: És most mi lesz?
Csenge: Ez egy musicales darab lesz. Abban már úgy is van gyakorlatunk! *nevet* Rázd a csípőd és énekelj valamit össze vissza!
Bettina: Mi jövünk?!

5 perc múlva – a színpadon.

Héra: Óóóó Rómeó, miért vagy te Rómajóóóó?! *elkezdi dobálni a haját*
Bettina: Csenge én nem tudom a szöveget angolul.
Csenge: Nem baj, mondd, ahogy tudod, legalább egzotikusnak hisznek!
Fiú: Mom! That tree speaks! /Anya! Az a fa beszél!/
Bettina: Talán, mert az a nevem, hogy Rómeó. Miért mégis mi legyen? Pista?
Héra: Őőő… ÓÓÓ RÓMEJÓÓÓÓÓ! Miért hínnak Rómejónaaak? *elkezd hadonászni*
Lady Gaga: *bejön a színpadra* What the… *sípolás* /Mi a…/
Héra: FUTÁS!!! *elrohan*
Bettina: ÁÁÁÁ!!  *utána megy*
Csenge: *odamegy Lady Gagához* Autogram?
Lady Gaga: GUARDS! /ŐRÖK!/
Csenge: ÁÁÁÁÁ!! *elrohan* Hülye fa jelmez!

Eközben Noémi – egy moziban.

Noémi: Haha! Ez a film isteni! *eszi a popcornt* Mondjuk nem nagyon értek belőle semmit… Na mindegy! *legyit* Nem kér egy kicsi kukoricát? *odanyújtja a mellette levő férfinak*
Justin Timberlake: Thanks! *vesz egy kicsit*
Noémi: Mi van? Milyen tenksz? Ez kínai? Várjunk csak… Maga olyan ismerős nekem!
Petra: *átszakítja a mozivásznat*
Noémi: ÁÁÁ! *sikít* Ez a 3D! *nevet* És milyen élethűen ronda… *belerúg Petrába*
Petra: ÁÁÚÚÚ! *sikít* Mit mondtál?! *idegesen* Annak a nőnek elkezdek kergetni az őrei… Szerencse, hogy gazellamozgásom van és gyorsan elszaladtam! *nevet*
Noémi: ÁÁÁ!! *sikít* Hozzám beszél a ronda szörny!
Petra: Várjunk… Ki ez melletted?! JUSTIN TIMBERLAKE!!! *elájul*
Noémi: *ránéz Justinra* Milyen furcsa ez a film! *nevet, majd tovább eszi a kukoricát*

Eközben Tiffany és Heni – egy boltban.

Heni: Utállak…
Tiffany: *megrúgja Henit* A szobor nem beszél! *mosoly*
Heni: Gyűlöllek.
Johhny Deep: *odamegy a pénztárhoz*
Tiffany: Akkor most… *elkezdi össze-vissza nyomogatni a pénztárgépen a gombokat* Mit kell ezen nyomi? *hasba vágja őt a kinyíló kassza* Nyugalom…
Heni a WCn: *festékes* Utálom ezt lányt! *idegesen*
Heni: Ajj, majd én segítek!!
Johnny Deep: *nézi Henit* THE STATUE MOVES! /A SZOBOR MOZOG!/ *elrohan*
Tiffany: Most elrémítetted! *idegesen*
Heni: Én legalább tudok valamit, te festett szőke liba! *pofon vágja Tiffanyt*
Tiffany: De én meg tudod mit vettem észre? HOGY FESTÉK VAN PULT ALATT!! *ráönti Henire a festéket*
Heni: VÉGED! *ordít*

1 óra múlva – a repülőgépen.

Leó: *csúnyán néz a versenyzőkre, majd elkezd előre-hátra járkálni* Átszakítotok egy mozivásznat… Felléptek egy színházban… Összefestékeztek egy boltot… Egy versenyző eltűnt! Ráadásul egy aláírást se gyűjtöttetek a nagyim albumába, vagyiiiis, a feladathoz! *dühösen*
Tiffany a WCn: És akkor beugrott! *mosoly*
Tiffany: Ó Leó… Szerintem te olyan híres ember vagy! Adnál nekem egy autogramot? *pislog*
Leó: *csillogó szemek* ÓÓÓ! Énnnnn?! *ad egy autogramot Tiffnek*
Tiffany: Íme, az aláírás! *mosoly*
Leó: Ez frappáns megoldás volt! *nevet*
Csenge: Ez totál…
Tiffany: *csúnyán néz Csengére*
Csenge: Hurrá…
Héra: ISMERETELEN ERŐ KÉRLEK, ADD VISSZA ALDÓT! *letérdel a földre*
Aldó: *bejön az ajtón* Megjöttem… *elájul*
Noémi: *néz maga elé* NEKEM MEG ADJ EGY AUTÓT! *ordít*
Leó: A nyeremény az, hogy Lady Gaga ad nektek egy koncertet!
Héra, Bettina, Csenge: ITT VAN??! ÁÁÁÁÁ!!!
Lady Gaga: GUARDS! /ŐRÖK!/


FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése