Oldalak

2011. szeptember 27., kedd

4. Rész - Madridi fogócska

A repülőgépen – az első osztályon.

Noémi: ELMEEEEEENT!!!! *fújja az orrát egy zsepibe* ÖRÖKRE ELMEEEEEENT!!! *sír*
Heni: Nyugi Noémi, a játék után még látni fogod őt. *mosoly*
Noémi: *Henire néz* ÖRÖÖÖÖÖÖÖÖÖKREEEEEEEEEEEE!!!!
Heni: Nem akartam ezt használni, de nézd… *elővesz a táskájából egy Gábor babát* Neked csináltam!
Noémi: VISSSSZAAAATÉÉÉÉÉRT!!! *kitépi Heni kezéből a babát* Köszönöm, köszönöm, köszönöm!! Jaj gyere pici Gábor, elmegyünk reggelizni. *csettint* KAJÁT!!
Heni a WCn: Noémi kezdett megbolondulni. Igen, az átlagnál is jobban. Legalább most kicsit lenyugszik.
Noémi a WCn: *csókolgatja a Gábor babát*
Attila: *nézi a TV-t*
TV: És aki kiesett a Totál Dráma Hangárban, nem más, mint…
Tiffany: *kinyomja a TV-t* Miért nézed ezt a szutyok mesét?
Attila: NE MÁÁÁÁÁRRR! *visszakapcsolja a TV-t*
TV: Tartsanak legközelebb is velünk a Totál Dráma Hangárban!
Attila: *csúnyán néz Tiffanyra*
Tiffany: *halkan Attila fülébe súgja* Mikor akarsz rólunk beszélni Rékának?
Attila: Majd! Ne sürgess… Még nem készültem fel rá, vagyis. *furcsán néz* Lassanként kell adagolnom!
Tiffany: Ezen mit adagolsz? Mond meg neki, hogy eldobod, mint egy chipszeszakcsót! *idegesen*
Réka: *fürdőből kiabál* Attila, gyere már ide segíteni!
Attila: Máris drágám!
Heni: Papucs… *halkan*
Tiffany a WCn: Attila nem fog lépni… Muszáj, lesz nekem intézkednem. *gonoszan* Réka megbánja, amit velem tett!
Réka a WCn: Olyan szerencsés vagyok, itt van nekem Attila meg Tiff. *nevet* Most biztos sokan irigykednek rám.
Attila a WCn: Mibe keveredtem… *fogja a fejét*
Heni: Noémi, Aldó hol van?
Noémi: *csókolgatja a Gábor babát*
Heni: Ja, igen… *megfogja a fejét; kimegy a társalgóba*

A repülőgépen – a társalgóban.
Csak Héra és Aldó vannak itt.

Aldó: Sokkal jobb lenne, ha elmondanánk mindenkinek…
Héra: Ezt nem érted! Ez a titok, ha kiderülne, tönkretenne! *szomorúan*
Aldó: De legalább nem lenne bűntudatod…
Héra: Szörnyű dolgot tettem…
Heni: *az ajtó mögül hallgatózik, visszafut az első osztályra*
Héra: Nem tudok erről beszélni! *elmegy*

A repülőgépen – az első osztályon.

Heni: NOÉÉÉÉMI! *sikít* Héra megölt valakit!
Noémi: MIIII?!! HÉRA MEGÖLTE GÁBORT?! *sikít*
Heni: Nem azt mondtam… Hanem, hogy valakit… Nem Gábort….
Noémi: Ja, jó, akkor nem izgat. *elkezdi masszírozni a Gábor babát*
Aldó: *bejön a szobába* Miről van szó?
Heni: Áááá semmi, semmi… *mosoly*
Heni a WCn: ÚRISTN!!! ÉS HA ENGEM IS KINYÍR?! ÁÁÁÁÁ!!!! *sikít*

Eközben a turistaosztályon.

Petra a WCn: *szárítja a haját* Szerintem jó így a csapatunk! Csak mi, lányok. *mosoly* Biztos tök jól ki fogunk jönni! Mint a nővérek! Persze, én vagyok a legcsinosabb… *mosoly*
Bettina a WCn: Gábor sokkal hasznosabb volt, mint ez a Petra lány…
Csenge a WCn: Ha megint vesztünk, én… *sípolás*
Csenge: Kétszer egymás után? Komolyan mondom, nem hiszem el! *idegesen*
Héra: *bejön a szobába*
Csenge: Már megint, az ELLENSÉGNÉL voltál? *rákiált Hérára*
Héra: Nyugi már Csenge! Oda megyek, ahova akarok…
Petra: *fésüli a haját* Mi van Héra, most nem görcsöl a lábad?
Héra: Hagyjatok békén! *leül*
Petra: Bettina, nem kérsz egy kicsit a hajbalzsamomból? Olyan töredezett a hajad! *nevet*
Bettina: Ezt… most… azonnal… vond… VISSZA! *meghúzza Petra haját*
Héra: Nem hiszem el, hogy nem lehet rólam leszállni!
Petra: HOGY MERED TE… *sípolás*
Csenge: *Hérának* Talán nem kéne mindig bénázni!
Bettina: *Petrára önti a hajbalzsamot*
Petra: TEEEEE… *sípolás* TUDOD, HOGY EZ MENNYIBE KERÜLT? *ordít*
Bettina: Biztos többe, mint te! *gonoszan*
Petra: FÚÚÚÚÚ! *eldobja a fésűjét, de véletlen a padon fekvő Hérát találja el*
Héra: *megfordul* ÁÚÚÚÚ! *sikít* Ez ki volt?! CSENGE! *ráugrik Csengére*
Csenge: PETRA VOLT AZ! *lelöki magáról Hérát*
Bettina: *a parfümével véletlenül szembefújja Csengét*
Csenge: BETTINA! *ráugrik Bettinára*
Héra: PETRAAAA! *ráugrik Petrára*

Eközben az első osztályon.

Heni: *sunyin néz Aldóra*
Aldó: Mi van? Nem jó a sminkem?
Noémi: Szóval te loptad el a rúzsom! *idegesen*
Aldó: Csak vicceltem…
Heni: Semmi, semmi…
Réka, Attila: *kijönnek a fürdőből*
Réka: Attila, te hogyan tudsz ilyen jól hajat összefogni? Mi ez a rejtett képesség? *nevet* Jobban csinálod, mint Tiff… *nevet*
Tiffany: Itt vagyok…
Réka: És hogy hiányoztál! *átöleli Tiffanyt*
Tiffany a WCn: Most Réka fogja megtudni, milyen érzés, ha ellopják a pasiját… *gonoszan*
Hangosbemondó: Mindenki a társalgóba!

5 perc múlva – a repülőgép társalgójában.

Leó: Mai helyszínünk Spanyolország, Madrid!
Attila: De, a gépen vagyunk… *bunkón*
Leó: Ha nem szólnál közbe! *idegesen* Szóval a bikaviadalra nem kaptunk engedélyt, mivel ott meg kéne ölni a bikát, ezért más feladat lesz. Egyik csapat beöltözik bikának, a másik csapat pedig torreádornak. *mosoly*
Bettina: Szóval inkább minket öljenek le?!
Leó: A bikák szarvat kapnak, a torreádorok, pedig egy sapkát!
Attila: Haha, jól fogtok mutatni szarvban lúzerek! *nevet*
Leó: A Szuper szuper szuper Gábor csapat tagjai lesznek a bikák… *gonoszan*
Attila: Ez totál szemétség! *bunkón*
Petra: Ez az! Mindig is torreizémicsoda akartam lenni.
Héra: Torreádor… *bunkón*
Petra: Az is!
Leó: Értelemszerűen a Legyőzhetetlen csapat tagjai lesznek a torreádorok. A bikák elbújnak a városban, a torreádoroknak, pedig meg kell őket keresni és elkapni. *mosoly*
Szuper sz. sz. Gábor csapat: *felveszik a szarvakat*
Legyőzhetetlen csapat: *felveszik a sapkát*
Tiffany: Ez totál cink… *bunkón*
Réka: Ne már! Párizsban ez a divat. *mosoly*
Heni: De Madridban vagyunk… *nevet*
Noémi: Tessék, pici Gábor! *ráad egy szarvat a Gábor babára*
Csenge: Ez normális? *ijedten*
Heni: Persze, hogy az!
Noémi: WÍHÁHÁHÁHÁHÁ! *őrülten*
Heni: Talán mégsem…
Leó: A bikák 20 perc előnyt kapnak elbújni! *odadobja nekik az ejtőernyőt*
Attila: Kizárt, hogy megint ki… *Leó kilöki őt*
Tiffany: Te normális vagy? *Attila után ugrik*
Réka: Várjatok meg! *utánuk ugrik*
Heni: Aldó! Ugrassz velem, meg Noémivel? *pislog*
Héra: Héééé! *idegesen*
Aldó: *nevet* Persze! *kiugranak*
Leó: Na, most, hogy a bikák elmentek…
Bettina: *Leó szavába vág* Mégis hogy találjuk meg őket egy ilyen nagyvárosban?
Leó: Itt van két GPS, na! *Csengének és Petrának dobja* Kaptok különböző fegyvereket, amik segítik elkapni a bikákat. *mosoly; eléjük rúg egy ládát* 20 perc múlva szólok a hangosbemondón! Akkor induljatok! *elmegy*
Csenge: Na, nézzük milyen haszontalan holmikat kaptunk… *kinyitja a ládát* Ó bébi! *mosoly* Altatólövedék!
Bettina: Az tutira kell nekem is! *nevet*
Héra: Nézzük mi maradt…
Petra: Azta! Ilyen madzag izé! Nekem ez kell! *nevet*
Héra: Az egy ostor… Amúgy az nekem is jöhet! *mosoly*

Eközben Heni, Noémi és Aldó – a Gran vía–n.

Aldó: Hol vagyunk?
Heni: *egy fáról* Madridban… *nevet*
Aldó: Azon belül?
Noémi: EZ A GRAN VÍA!!! *sikít*
Aldó: A Gran mi?
Noémi: A Gran vía! Az egyik legnagyobb bevásárló utca! *csillogó szemek*
Heni a WCn: Adj Noéminek egy bevásárló körutat és máris elfelejti a volt pasiját! *nevet*
Heni: Valaki leszedne innen?! *leesik a fáról* Megoldottam…
Noémi: Szerencse, hogy hoztam magammal egy kis eurót! *mosoly* Menjünk shoppingolni! *befut az egyik boltba*
Aldó: Noémi várj meg minket! *utána futnak Henivel*

Eközben Réka, Tiffany és Attila - a Museo Del Prado előtt.

Attila: A hátam…
Attila a WCn: Az évad végére mehetek csontkovácshoz!
Tiffany: *nevet*
Réka: *csillogó szemek*
Tiffany: Beléd meg mi ütött?
Attila: Biztos engem néz! *mosoly*
Réka: *csillogó szemek*
Tiffany: Jól vagy?! Epilepsziás rohamod van?! *ijedten*
Tiffany a WCn: Hogy fogom tönkretenni, ha meghal itt nekem?!
Attila: Úristen! *elkezdi ütögetni Réka hátát*
Réka: Mi? Mi? Nem látjátok, mi van itt előttünk?
Tiffany: Mármint ez a koszos épület? ­*bunkón*
Attila: Nem, szerintem arra a döglött galambra céloz!
Réka: Ez a Museo Del Prado! Mindig el akartam jönni ebbe a múzeumba! *csillogó szemek*
Attila: *köhint* Akkor talán még várhat egy kicsit…
Réka: *gonoszan néz Attilára*
Attila: Mármiiiint! Menjünk!
Tiffany: Van nálatok pénz?
Réka: *elővesz a zsebéből egy bankkártyát* Apa azt mondta, csak vészhelyzetben használjam! Szerintem ez az! *nevet*

20 perc múlva – a repülőgépen.

Legyőzhetetlenek: *alszanak*
Hangosbemondó: Indulhattok!
Csenge: *felébred* Mi?! Ja, igen! *nevet* Menjünk! Go,go, go! *megfog egy ejtőernyőt*
Hangosbemondó: Csenge várj!
Csenge: *kiugrik* ÁÁÁÚÚÚÚÚ!!!
Hangosbemondó: Már leszálltunk…
Petra: Tipikus… *kilép a repülőből; átmegy Csengén a magassarkújával*
Csenge: ÁÚÚÚÚ! *sikít*
Héra: Nyugi már! *kiugrik, pont Csengére*
Csenge: A BORDÁM! *sikít*
Bettina: Itt meg mi folyik? *kilép, pont Csengére*
Csenge: ÁÁÁ A VESÉM! *feláll* ÁÁÁ semmi… CSAK RÁMLÉPTETEK! *ordít; megrázza őket a sokkolóval*
Héra: ÁÁÁÁ!!! *sikít* Neked meg az honnan van?! *idegesen*
Csenge: Találtam! *megnézi a GPS-t* Valakik a Museo Del Prado-ban vannak! Gyerünk Bettina, menjünk! *elhúzza Bettinát, elmennek*
Petra: Akkor nekünk maradt… *megnézi a GPS-t* Azta! Kis pöttyök!
Héra: Végünk…
Héra a WCn: Most elgondolkodtam, hogy kinek van több esze. Noéminek vagy Petrának?
Petra: És villognak is! Vajon ez mit jelenthet?
Héra: Azok a bikák… Akiket meg kell találnunk… A Gran vía-n vannak! Mi lehet az?
Petra: *sikít* AZ EGY BEVÁSÁRLÓ UTCA!!! Indulás! *elhúzza Hérát, elmennek*

Eközben Noémi, Heni és Aldó – a Gran vía-n.

Noémi: Do you speak MAGYAR? *eladónak*
Aldó: Az hungarian… Na, felpróbálom ezt a felsőt. *bemegy az öltözőbe*
Noémi: Igen azt is kérem! Meg azt is! *megfog egy csomó ruhát*
Heni: Noémi nem azt mondtad, hogy kis pénzt hoztál?
Noémi: *furcsán néz* FUTÁÁÁÁS! *elfut*
Heni: *Noémi után fut*

Eközben Csenge és Bettina – valahol Madridban.

Csenge: Látod Bettina! Így kell becserkészni az áldozatot!
Bettina: Deeee, még egy bikát se láttunk és azt se tudjuk, hol vagyunk! Add ide a GPS-t! Hadd nézem! *el akarja venni Csengétől*
Csenge: *hátraugrik* NEM! Én tudom, merre kell menni! Kiválóan ismerem az irányokat! *elindul jobbra*
Bettina: Rossz fele mész… *bunkón*
Csenge: Őőőőő! *odamegy egy férfihez* Dónde es Museo Del Prado? (Hol van a Museo Del Prado?)
Férfi: *balra mutat*
Csenge: Látod! Tökéletes ismerem az irányokat! *nevet; elindulnak Bettinával*

Eközben Héra és Petra - a Gran vía-n.

Petra: Futó szökevények! *Heni és Noémi után fut*
Héra: Akkor én elintézem Aldót… *gonoszan*
Aldó: *kijön az üzletből* Szia, Héra! *mosoly* Vagyis… O-o…
Héra: *rádobja a lasszót Aldóra* Meg vagy bikám! *nevet*
Aldó: Fantasztikus… *mosoly* Figyelj Héra… Most már ideje lenne elmondani a titkod…
Héra: SOHA! *ordít; meghúzza a lasszót, így Aldó elesik*

Eközben Réka, Tiffany és Attila – a Museo Del Prado-ban.

Réka: *nézi az egyik szobrot* Milyen élethű! *hozzáér a szoborhoz, de az eldől és eltörik* Őőőőő!!! *idegesen* Én elmegyek a mosdóba! *elszalad*
Attila: Milyen édi! *nevet*
Tiffany: Mikor mondod el neki? *idegesen*
Attila: Majd…

Csing-csing.

Attila: Most?! Ilyen drámai pillanatban? *idegesen*

Eközben Héra és Aldó – a Gran vía-n.

Héra: Ne már! *dühösen*

/ „Latin szerenád” című dal átírt változata /

Attila: Várj!
Héra: Várj!
Attila: Ne mondj el semmit kérlek!
Héra: Kérlek!
Tiffany: Figyelj!
Aldó: Figyelj!
Tiffany, Aldó: Eljött hát az idő!
Mindenki: A titkok eltűnnek hát! Vagy maradnak talán?
Héra: Várj!
Attila: Várj!
Héra: Ne mondj el semmit kérlek!
Attila: Kérlek!
Tiffany: Figyelj!
Aldó: Figyelj!
Tiffany, Aldó: Nem titkolhatjuk tovább!
Mindenki: A távolban róluk szól! A Spanyol szerenád!
Attila: Várj!
Héra: Várj!
Attila: Ne mondj el semmit kérlek!
Héra: Kérlek!
Tiffany: Figyelj!
Aldó: Figyelj!
Tiffany, Aldó: Eljött az hát idő!
Mindenki: Most minden kiderül Vagy továbbra is hazudni kényszerül?
Héra: Várj!
Attila: Várj!
Héra: Ne mondj el semmit kérlek!
Attila: Kérlek!
Tiffany: Figyelj!
Aldó: Figyelj!
Tiffany, Aldó: Nem titkolhatjuk tovább!
Mindenki: Egy biztos, hogy róluk szól! A Spanyol szerenád!

Rékánál, Tiffanynál és Attilánál – a Museo Del Prado-ban.

Réka: *kijön a WC-ből* Na, nézzük tovább a kiállítást. *mosoly*
Tiffany: Réka! Valamit el kell mondanom… *elájul*
Csenge a WCn: Még hogy nem jó az irányérzékem? Elvezettem simán Bettinát! *mosoly*
Bettina a WCn: Puff! Hogy lelőttem! *nevet*
Csenge: Szép lövés Bettina! *nevet*
Réka: ÁÁÁÁ! *sikít; elfut*
Csenge: Azt már nem! *lelövi Rékát az altatólövedékkel*
Attila: Nem adom fel harc… *Csenge lelövi*
Bettina: *belelő Attilába még egy lövedéket*
Csenge: Na, de Betttttttina! *nevet*
Bettina: Nem bírtam ki! *mosoly*
Csenge: És most hogyan visszük vissza őket a géphez?

Eközben Heninél, Noéminél és Petránál – valahol Madridban.

Heni: Fuss, Noémi fuss! *Petra elkapja a lábát az ostorral; elesik* Ne is foglalkozz velem! Csak fuuuuuusss!!
Noémi: Oké! *elfut*
Heni: Umm…
Petra: Egy tehén meg van! *mosoly*
Heni: Bika…
Petra: Nyughass tehén! *Noémi után fut*
Noémi: *fának álcázza magát*
Petra: Hahaha! Szerinted ezt én hányszor sütöttem el a matektanáromnak? *elkapja Noémit*

30 perc múlva – a repülőgépen.

Leó: Úgy tűnik, ezt a próbát a Legyőzhetetlen csapat nyerte! *mosoly* Csoda… Nyereményünk az, hogy az egyik csapattag felhívja az egyik hozzátartozóját! *hozzájuk dob egy telefont*
Csenge: És nincs kieső?! *idegesen*
Leó: Őőőő… Nincs… De ha akarod… *megfogja Noémi Gábor babáját, kidobja a repülőből*
Noémi: NEEEE IFJABBIK GÁBOOOOOOR!!! NEEEEE!!! *sikít*
Héra: *halkan Aldónak* Akkor tartod a szádat?
Aldó: Egyelőre…
Héra a WCn: Megállapodtam Aldóval, hogy majd én elmondom a titkom és ő így tartja a száját. Persze, azt nem mondtam, hogy mikor… *nevet*

10 perc múlva – az első osztályon.

Csenge: Szerintem Bettina hívja fel a szüleit! Nagyon jól teljesített a mai próbán! *mosoly*
Bettina: Én nem akarok most velük beszélni… Összevesztünk… Inkább telefonáljon Héra!
Héra: *bambul* Mi? Mi? Szerintem Petra, ő úgy is 2 embert kapott el!
Petra: Nem ellenkezem! *kikapja Csenge kezéből a telefont* Áááá kit is hívjak fel? A legjobb barinőmet? Neee, neeeem! A volt pasim? Neeeem! A szüleim? Tuti nem! *nevet* A kutyám?
Csenge: Hívd már! *idegesen*
Petra: Kicsöng!
Telefon: Sajnálom, de a hívás indításához, nem áll elegendő összeg a számláján!
Legyőzhetetlenek: LEEÓÓÓÓÓÓÓ! *ordítanak*

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése