Oldalak

2011. augusztus 8., hétfő

4. Rész - Ha eljön a Gyilkos

Másnap reggel a Jámbor Szarvasok bungalójában.

Noémi: *hamarabb felébred, mint a többiek* Aaaaah… *ásít* Még nincs fent senki? Csodálatos! Ha előbb elmegyek kajálni, lehet lesz valami ehető… *felöltözik, elindul az étkezőbe, a háttérből mozgást hall, de nem foglalkozik vele és továbbmegy, egyenes a kantinba* Ez az! Egy palacsinta! *csillogó szemek* Hmmm, a víznek is jobb illata van! *meglát egy papírt az asztalon* Még pohár alátét is van! *leül és rárakja a poharat a papírra*

Eközben a Gyilkos Mókusoknál.

Attila: Borsspray…
Réka: Ne izélj már! Leó azt mondta hasznos…
Attila: És te mióta hiszel neki?
Réka: Őőő… *nevet*
Bea: *felébred* Hmm, de jót aludtam! *kinyújtózkodik*
Héra: Igaz? Tegnap annyira hamar elaludtam. Most tökre friss vagyok.
Attila: Hurrá! *bunkón*
Réka, Héra: *elindulnak a kantinba*
Attila: *Beához fordul* Nem akarsz szövetkezni?
Bea: Bocsi, de ennek a lánynak *magára mutat*, nincs az arcára írva, hogy balfasz! *nevet* De attól még lehetünk jóban.
Attila: Persze…
Attila a WCn: Akkor maradt…. Réka. Héra nekem elég fura…
Bea, Attila: *Héráék után mennek*

Eközben a Jámbor Szarvasoknál.

Marika: Noémi hol van?
Gábor: Addig jó, amíg nincs itt.
Bettina: *nevet*
Ivett: Ő legalább leugrott a szirtről…
Bettina: Figyelj, nekem TE NEM FOGOD megmondani mit csináljak.
Ivett: Cöh… *undokan*
Gábor: HAJRÁ BETTINA! *nagyon nevet*
Ivett a WCn: Ez a lány még veszélyt jelenthet.. Nagyon gyorsan ki kell esnie. *gonoszan*
Jámbor szarvasok: *elindulnak az étkezőbe*

Mindkét csapat tagjai már a kantinban vannak. Hiába várják Leót és a Séfet, nem jönnek.

Bea: Na jó, én mindjárt bepisilek! *ugrálva*

Cirip-cirip-cirip…

Bea: Marika eljössz velem WCre?
Marika: Jaj igen. Nekem is tele van a tartály! *elindulnak Beával*
Gábor: A lányok miért járnak mindig tömegesen pisilni?
Héra: Jobb, ha nem tudod! *nevet*
Réka: *Noémihez fordul* Noémi, mi az a poharad alatt?
Noémi: Kaptam poháralátétet!
Attila: Hadd, nézzem csak meg! *elveszi a papírt* Teljesen elmosódott! Leó írta. Megpróbálom nagyjából elolvasni mi van benne… „Vigyázzatok………gyilkos………van…………a táborban!” ~Leó”
Ivett: Engem nem fog Leó átverni… Mégis, hogy kerülne egy gyilkos pont ma a táborba? *flegmán*
Többiek: Igen… Biztos igazad van… *félénken*

Eközben Marika és Bea.

Marika: Bea siess már! Leó már tuti ott van. *bekopog a WC ajtaján*
Bea: Jól van, mindjárt végzem!
Marika: Hajrá Bea, nyomjad! *nevet* Hajrá! *hirtelen egy zsákot húznak rá és elviszik*
Bea: *kijön a WCből* Mindjárt majd neked nyomok be egyet! *nevet* Marika, hol vagy? *megütögetik a hátát* Te nem Marika vagy!
Gyilkos: Grrr!
Bea: Ó-ó! *sikít egyet, majd őt is elkapja a gyilkos*

Az étkezőben.

Attila: Hallottátok ezt? *ijedten*
Noémi: ELKAPTA BEÁT MEG MARIKÁT! *sikít*
Bettina a WCn: Csak nem fogják hagyni, hogy meghaljunk! Ugye? UGYE??
Gábor a WCn: AZ A HÜLYE APRÓBETŰ! *ordít*
Réka: Az a lényeg, hogy együtt maradjunk! *idegesen*
Ivett: Ez hülyeség! Tuti csak átverés! *kimegy a kantinból egyenes az egyik bokorhoz, amiben mocorog valami* Most biztos itt van a gyilkos mi? *kiugrik a bokorból egy nyuszi* Tessék itt van a gyilkosotok!
Többiek: Nézz hátra! *kiabálják*
Ivett: He? *hátranéz, pont mögötte van a gyilkos* Ó-ó!* sikít, de elkapja őt is a gyilkos*
Gábor: *gyorsan becsukja az ajtót* Szegény Ivett… Hát, ez van! *nevet*
Réka: Gyors az ablakokat! *kiabálja*
Bettina: *becsukja az ablakot, de mikor az utolsó ablakhoz ér, kirántja őt a gyilkos*
Attila: Ne, Bettina!
Noémi: *leül a földre, befogja a fülét, előre-hátra dülöngél* Itt fogok megdögleni, itt fogok megdögleni!
Attila: Megvan! A borsspray! Gábor, eljössz velem érte?
Gábor: Dehogy! Még élni akarok!
Noémi: Gábor, ha már úgyis meg fogok halni, megcsókolsz? *csillogó szemek*
Gábor: Attila, inkább mégis megyek!
Héra: *az asztal alá bújik*

Attila és Gábor elindulnak. A lányok elbújnak a kantinban.

Attila: *kinyitja a bungaló ajtaját* Ott van!
Gábor: Én itt megvárlak.
Attila: *bemegy, megfogja a sprayt*
Gábor: *valaki megböki a hátát* Ajjj, Noémi, hagyjál már! *dühösen*
Attila: Umm, Gábor…
Gábor: *megfordul* Ne már! *a gyilkos ráhúzza a zsákot*
Attila: ÁÁÁ *ordít, majd elfut az étkezőbe*
Noémi: *megfogja Attila vállát és elkezdi rázni* Hol van CUNCI? *ordít*
Attila: Elkapta… sajnálom.
Attila a Wcn: Dehogy sajnálom! *nevet*
Noémi: NEEEE! *sikít*

1 óra múlva.

Réka: Én ezt nem bírom, elegem van! *kifut az ajtón*
Attila: Réka! *utána megy*
Réka: Kapjon el, én nem fogok ott bent elrohadni! *dühösen*
Attila: Figyelj, gondolkoztam…
Réka: Szoktál? *gúnyosan*
Attila: Leó azt mondta, a borsspray segíteni fog a következő feladatban. Biztos erre gondolt. Ez is egy feladat.
Réka: Van benne logika…
Attila: Szövetség?
Réka: Végülis… Egyedül nem tudok győzni.
Gyilkos: MUAHHAHAHAHHAA! *gonosz kacaj, majd elkapja Attilát és Rékát*

Eközben a kantinban.

Noémi: Őket is tuti elkapta! *sír*
Héra: De legalább a spray itt van. *megfogja a borssprayt*

Kívülről furcsa hangok hallatszanak.

Noémi: Ez mi volt? *félénken*
Héra: Tuti UFOk! Eljöttek értem! *csillogó szemek; lerakja a sprayt, majd kimegy* Umm… Itt nincs semmi! *hirtelen ráesik egy zsák*
Noémi: ÁÁÁ! *sikít*
Gyilkos: *odamegyek Noémihez*
Noémi: *megfogja a borssprayt* Jaj, de büdös vagy! Tessék kölni! *ráfújja a Gyilkosra*
Gyilkos: ÁÁÁÁ!!! *ordít*
Noémi: *tökön rúgja* Ezt Cunciért!

Kinyílik az ajtó. Leó és a többi versenyző jön be rajta.

Ivett: Én mondtam, hogy egy feladat…
Leó: Jól mondtad. *nevet* Leírtam a lapra, de hála Noéminek, nem tudtátok rendesen elolvasni. Így legalább izgalmasabb volt. *nevet*
Noémi: Ki volt a Gyilkos?
Leó: A Séf! *nagyon nevet* Mókusok! 1 óra múlva találkozunk.

1 óra múlva – a kiszavazó helyen.

Héra a WCn: Beára szavaztam. Túl perverz és agresszív.
Leó: Az első mályvacukor Rékáé!
Attila WCn: Kétszer egymás után? Héra essen ki. *duzzogva*
Leó: A második Beáé!
Bea: Attilára szavaztam… Ez a szövetséges dolog…
Leó: Már csak egy mályvacukor! Héra vagy Attila?
Réka a WCn: Attilával megállapodtunk. Héra miatt vagyunk itt, rá szavaztam!
Leó: Attila! Tied az utolsó mályvacukor.
Réka: *Attilára kacsint*
Attila: *mosoly*
Héra: Mindegy! Ez a játék nekem túl földhöz ragadt! Egyszer úgyis találkozom UFOkkal! *flegmán, majd elindul és felszáll a hajóra*


FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése