Oldalak

2011. augusztus 7., vasárnap

2. Rész - Báy, báy Sálálá!

Attila: *suttogva Gábornak* Ezek az ágyak nagyon kényelmetlenek... De legalább hoztam magammal rovarirtót....
Gábor: Szerintem egész jók.
Réka: *az alvó Ivettre néz* Dögirtót nem hoztál?
Attila, Gábor, Réka: *halkan nevetnek*

Kint egy helikopter jelenik meg. A zajra mindenki felkelt  a bungalókban. Minden versenyző kisiet a házakból az udvarra. A helikopterben Leót veszik észre.

Attila: Mondd te normális vagy? *dühösen*
Bea: Kell a pofon Leó?!
Leó: Remélem mindenkinek tetszett a kiváló ébresztés. *nevet* 15 perc múlva mindenki legyen az ebédlőben!

Leó elindul a helikopterrel, a táborozók pedig kissé nyűgösen átöltöznek, majd elindulnak az ebédlőbe. A kantin ugyanolyan lestrapált. A versenyzők bemennek és leülnek. Noémi később ér be, mint a többiek, mert elég sok ideig sminkelte magát.

Noémi: *séfhez* Tudja a személyi edzőm azt mondta, nem ehetek semmi szénhidrát dúsat!
Séf: *gorombán néz, Noémi táljára rak egy merőkanál ételt*
Noémi: *a furcsa ételekre néz* Őőő... Nagyszerű...

Kinyílik az étkező ajtaja. Leó jön be rajta.

Leó: Remélem mindenkinek ízlik az első osztályú étel. *mosolyog*
Ivett: Utállak...
Leó: Ugyan szívem! *nevet* Akkor térjünk a lényegre... A 100.000 euró nyereményt nem ingyen osztogatjuk.
Bea: Ide vele!
Leó: Az első feladat már ma lesz, de előtte a csapatok!
Csenge: Igeeen, feladatok! *sikít*
Leó: ÉN BESZÉLEK! Sorsolással döntöttük el a csapatokat. Mindenki álljon fel és jöjjön ide. Akinek a nevét mondom, üljenek az első asztalhoz. A többiek a másikhoz.

Az összes versenyző odamegy Leóhoz. Mindenki izgatottan várja, melyik csapatba kerül.

Leó: Első csapat tagjai: Bettina, Marika, Ivett, Gábor, Noémi.
Gábor: ~Neee, Ivett...~
Leó: Minden csapat foglalja el a helyét. Az első feladat egy énekes verseny lesz. Minden csapatból két-két embernek kell indulnia. Azt elfelejtettem mondani, hogy a csapatoknak egy bungalóban kell aludnia. A csapatnevek... Első csapat neve: Jámbor szarvasok!
Marika: ~OMG!~
Bettina: Ez most komoly? *nevet*
Leó: Második csapat neve: Gyilkos mókusok! Minden csapat menjen a bungalójába. Este hétkor gyertek a színpadhoz, ott lesz a verseny.

Minden csapat kissé izgatottan, visszamegy a házakba.
A Jámbor Szarvasok bungalóban.

Ivett: Oké, ki tud énekelni ?
Gábor: Hát... én tudok... *bizonytalanul*
Ivett: Máshogy kérdem... Ki TUD JÓL énekelni ?
Noémi: Boci-boci tarka. Se füle, se farka.

Mindenki furcsán néz Noémire.

Marika: Nekem a nagymamám repper volt és én is szeretek énekelni. Szóval, ha nektek jó, én énekelhetek.
Mindenki: *bólintanak*
Gábor: *Bettinára néz* És te ? Tudsz énekelni ?
Ivett:  Hagyad már... *bunkón*
Bettina: Igen, szeretek énekelni és azt mondják nem is tudok olyan rosszul...
Ivett: Oké, akkor te és Marika fogtok énekelni.

Eközben a Gyilkos Mókusoknál.

Réka: Ez a feladat… Nem tudok énekelni… *duzzogva*
Attila: Már értem, miért hív Leó hercegnőnek. *bunkón*
Réka: *csúnyán néz*
Csenge: ÉN, ÉN! *visítva* Sáláláláááááá! *szörnyen hamisan*
Héra: Jaj, ez a keddddveeenccc számom! Sálálá! *még hamisabban*
Bea: Akkor én, meg Attila. Egész jól tudok énekelni. *mosoly*
Attila: Én benne vagyok. *csalfa mosoly*
Réka: Cöh…
Csenge: Nem tudom kellett volna… *duzzogva*
Héra: Nekem mind1. *nevet*

Este 7 óra – a színpadnál.
Leó, a Séf és a nem éneklők leülnek a nézőtérre. A versenyzők már felöltöztek. Leó még a verseny előtt mond valamit.

Leó: Készen lett a WC!
Ivett: Hurrá… *gúnyosan*
Leó: Ezen a WC-n a gondolataitokat tehetitek közzé a világnak. Folytassuk a versenyt! Első versenyzőnk Marika! A Séf fogja pontozni az előadókat. A maximum pont 10.
Ivett a WCn: Oké… Eddig cink. *bunkón*

A versenyzők a színfalak mögött vannak. Eléggé izgulnak.

Marika: Úristen én jövök! *elindulnak, kiáll a színpad közepére*
Noémi: *Gábornak suttogva* Tuti mi nyerünk, hősöm!
Gábor: Remélem, de ezt hagyd abba! Kezd idegesítő lenni…
Héra: *nevet* Azt hiszem, megvan a műsor első szerelmes párja.
Gábor: *lesütött fejjel* Grr…
Réka, Csenge: *nagyon nevet*
Séf: KUSS! *kiabál*
Leó: Marika kezdheted!
Marika: ~Rajta! Kezd!~
Attila a WCn: Amikor meghallottam! *röhögő görcs*
Marika: Pápárámáricánó! Dü-dü-düdüdü! Dü-dü-düdü-dü!
Mindenki: *furcsán néznek*
Leó: Na jó, elég! *ordít* Séf?
Séf: 3 pont…
Marika: Bundaaaaaa! *odamegy a csapattársaihoz és duzzogva leül*
Ivett a WCn: Ha most miatta vesztünk, tudom már kit szavazok ki! *dühösen*
Ivett: *Marikához fordul* Ez mégis mi volt?? *idegesen*
Marika: Csak annyit mondtam szeretek…
Gábor: Ez nagyon jó… Majd Bettina megnyeri nekünk! *reménykedve*
Ivett a WCn: Végünk…
Leó: Jöhet a következő! Attila!
Attila: *mosolyog, megigazítja a szmokingját, elindul, majd megáll a színpad közepén*
Réka: Na lássuk mit tud…
Csenge: Nekem kellett volna mennem…
Attila: *gonosz mosoly*
Gábor: Rossz előérzetem van…
Attila: I will break these chains that bind me, hapiines will find me. Leave the past behind me, to my life begins. A whole nem world is waiting it’s mine for takin’. I know I can maki it, today my life begins. (dal: Bruno Mars - Today My Life Begins)
Mindenki: *döbbenten néznek*
Csenge a WCn: Akkor is nekem kellett volna…
Séf: Aaaa! *csillogó szemek* Nagyon jó volt! 9 pont!
Attila a WCn: Csak 9???! *idegesen*
Attila: *leül a csapattársai mellé* Nem is volt olyan rossz… Nem Réka? *nevet*
Réka: Lehetett volna 10 pont is…
Leó: Ez nem is volt olyan rossz… Tuti megugrott a nézettség! *nevet* Következő versenyző! Bejaaaa!
Bea: *csillogó ruháját megigazítja, beáll a színpad közepére, majd Leóra néz* Beja?? Kell a pofon?! *ingerülten*
Leó: Kezdheted…
Mindenki: *nevetnek*
Bea: *csettint* Where’s all my soul sisters? Let me her y’all flow sisters. Hey sister, go sister, soul sister, flow sister! Hey sister, go sister, soul sister, go sister! Gitchi gitchi ya ya da da, gitchi gitchi ya ya hee! Mocca chocolata ya ya, Creole Lady Marmalade! (dal: Lady Marmalade)
Lányok: *sikítanak* Nagyon jóóóó volt!
Bea: *mosolyog*
Séf: 8 pont…
Bea: Ez az! *oda ül a csapatához*
Réka: Nagyon jó volt, Bea! *átöleli*
Csenge: Akkor is nekem kellett volna… *duzzogva*
Ivett a WCn: Miért kaptam ilyen amatőr csapatot? *dühesen*
Leó: Egyre jobb a műsor. *nevet* Bettina te jössz!
Ivett: Végünk…
Bettina: *izgul, elindul a színpad közepére majd megáll*
Leó: Miva’? Mehet!
Bettina: *sóhajt* All the single ladies, all the single ladies, all the single ladies, all the single ladies, all the single ladies! *táncol* Cuz if you liked itt he you should have put a ring on it. If you liked it then you should have put a ring on it. Don’t be mad once you see that he won it. If you liked it then you should have put a ring on it. (dal: Single Ladies)
Mindenki: *döbbenten néznek*
Bettina: Nem volt jó?
Mindenki: *sikítanak*
Attila a WCn: ???? Még mindig nem hiszek a fülemnek.
Réka, Héra: Ez eszméletlen jó volt!
Leó: Séf?
Séf: *még mindig döbbent* 10 pont!
Jámbor Szarvasok: EZAZ! *átölelik Bettinát*
Leó: A Mókusokkal találkozunk 1 óra múlva.

1 óra múlva – a kiszavazó helyen.

Attila a WCn: Egyértelmű volt kire szavazok… *bunkón*
Leó: Az első bent maradást jelképező mályvacukor, Rékáé!
Réka a WCn: Attilát egyszerűen nem tudom kiállni!
Leó: A második Attiláé!
Attila: *mosoly*
Réka: Cöh…
Bea a WCn: Nem csak számomra idegesítő!
Héra a WCn: Csenge egyfolytában duzzog…
Csenge a WCn: Bea miatt nem énekelhettem!
Leó: A harmadik Héráé! Már csak 1 mályvacukor van, de 2 versenyző! Bea vagy Csenge? Ki esik ki?
Bea a WCn: Csengére szavaztam…
Leó: Bea vagy Csenge?
Attila a WCn: *gonosz mosoly* Csenge. Báy, báy Sálálá!
Leó: Bea!! Tied az utolsó mályvacukor!
Bea: EZAZ! *sikít*
Csenge: MIIII??? Rám szavaztatok? No comment…
Leó: Csenge, a lúzer hajó csak rád vár! *mosoly*
Csenge: Kit érdekel! *duzzog, majd felmegy a hajóra*

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése